• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
kleding bij horsebal

Kan de benaming van de kleding iets beter uitgelegd worden?
Wat is een wollen muts en ik neem aan dat met paardenschoenen hoefijzers bedoeld worden?
 

DeletedUser16286

Aangezien de teamkleuren er nog niet zijn, zouden wij graag de kleur bruin voor ons team nemen.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Kan de benaming van de kleding iets beter uitgelegd worden?
Wat is een wollen muts en ik neem aan dat met paardenschoenen hoefijzers bedoeld worden?
Ik heb het even voor je opgezocht.

wollen muts --> muts
paardenschoenen --> hoefijzers

Het is dus de bedoeling dat je met je team een kleur kiest en daarvan alle aangegeven kledij in die kleur aantrekt.
Kies je dus voor de kleur geel, dient de muts, broek, hemd, schoenen enzovoort van elk teamlid geel te zijn. Uiteraard moet elk teamlid deze kleding dan ook actief dragen.
 

DeletedUser16548

wij ( Team Colo) zouden graag de kleur groen willen reserveren
 

DeletedUser16286

Welkom Kroenuh!

Mogen we als team zelf de kleur bepalen? Want dan zou ik namelijk met de kleur bruin verder gaan en als dat is goedgekeurd gaan wij daar nu meer aan de gang ;)
 

DeletedUser16286

Helaas zijn er van sommige kleuren geen items te vinden bij welke kleermaker in Horseballland dan ook :cool: wat moeten we doen mochten deze items helemaal niet gevonden worden?
 

DeletedUser16209

wrm geeft inno jullie die kledij niet gwn en moest je kleur aangeven bij aanmelding...voorkomt een hele hoop zeik zo
 

DeletedUser15220

Nu te laat. Ik heb gans die wereld afgezocht naar wat ergens vindbaar was.

Vanwaar kwam die zever eigenlijk ook plots van die kleuren :p
 

DeletedUser16209

Nu te laat. Ik heb gans die wereld afgezocht naar wat ergens vindbaar was.

Vanwaar kwam die zever eigenlijk ook plots van die kleuren :p

sorry hoor, tis allemaal leuk idee etc etc, maar sluit me aan bij MOH, komt erop neer dat organisatie weereens misloopt? kan dit wel normaal gedaan worden hier op de .nl server vraag ik me dan weleens af.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
StarTwisters zou bij deze graag blauw nemen :)
Helemaal goed.

Helaas zijn er van sommige kleuren geen items te vinden bij welke kleermaker in Horseballland dan ook :cool: wat moeten we doen mochten deze items helemaal niet gevonden worden?
Op basis van jullie feedback hebben wij besloten om jullie de kleding in de kleur naar wens handmatig te geven. Dit zullen wij vandaag nog doen.
 

DeletedUser16286

Als we alles krijgen, dan heb ik dus van alles voor niets gekocht... Ik neem aan dat we alleen items krijgen die niet in de winkels te koop zijn!
 
Alle kledij is nu uitgedeeld, niet alle items zijn in het rood beschikbaar, team just4fun heeft dus grijs gekregen (de enige kleur die nog over was).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan