• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Diggers Town zoekt actieve leden

DeletedUser2184

Diggers Town is een stad in opbouw, maar omdat dit alleen nogal traag gaat zoek ik actieve spelers om van deze stad de grootste van The West te maken, wie zich geroepen voelt stuur mij een berichtje hoe je de uitbouw van een stad ziet.
We zijn zeker op zoek naar minimum 1 avonturier 1 arbeider en 1 soldaat, meerder zijn natuurlijk ook welkom.
 

DeletedUser2184

Even een update van wat mogelijk is en wat er al is, een stad alleen uitbouwen is niet zo simpel daarom zoekt Diggers Town momenteel 4 extra stadsgenoten.

Momenteel zijn de levels van de gebouwen de volgende

Bank => level 1
Hotel =>
Handelaar =>
Stadhuis => level 1
Woonhuizen => level 1
Geweermaker =>
Kleermaker =>
Doodgraver =>

Zoals jullie zien staat deze stad nog niet zo ver, maar met een beetje hulp van mogelijke stadsgenoten kan er iets moois van gemaakt worden.
 

DeletedUser2184

Er is momenteel nog plaats voor 3 personen, dus wie wil joinen laat maar iets weten en ik zorg voor de uitnodiging, als we met 5 personen geraken hoe sneller we de stad kunnen uitbouwen en meer mensen uitnodigen.
 

DeletedUser2184

Er is nu nog plaats voor 2 stadsgenoten, dus wie zich geroepen voelt om van Diggers Town een topstad te maken, stuur mij een telegram het zijn vooral bouwers die gezocht worden.
 

DeletedUser2184

Nog 1 plaatsje vrij, dus wie op zoek is naar een leuke stad, stuur mij een telegram.
 

DeletedUser2184

Diggers Town is momenteel op zoek naar 1 actief lid het liefst level 10 of hoger.
Binnenkort zal er dan plaats zijn voor nog eens 5 extra leden de woonhuizen zullen waarschijnlijk morgen naar level 2 gaan en we zijn ook druk bezig met de handelaar.

Bank => level 1
Hotel => level 1
Handelaar => ( 70% uitgebouwd )
Stadhuis => level 1
Woonhuizen => level 1 ( 86,5% uitgebouwd )
Geweermaker => ( 17% uitgebouwd )
Kleermaker =>
Doodgraver =>

Wie zich geroepen voelt om aan deze stad mee te werken kan altijd een bericht achterlaten bij Ajacied1982 of bij VETS-sultan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2184

Het is een feit de woonhuizen zijn naar level 2 dus is er terug plaats voor 5 nieuwe leden, wie zich geroepen voelt om deze mooie stad verder mee uit te bouwen het liefst een telegram naar Ajacied1982 of VETS-sultan

Diggers Town momenteel

Bank => level 1
Hotel => level 1
Handelaar => 86% uitgebouwd zal vandaag nog naar level 1 gaan
Stadhuis => level 1
Woonhuizen => level 2
Geweermaker => 17% uitgebouwd
Kleermaker =>
Doodgraver =>

Momenteel heeft onze stad 1016 punten
 

DeletedUser2184

We blijven op zoek naar 5 leden, ondertussen blijft onze stad maar groeien dus wie een stad zoekt waar democratie heerst laat dan een boodschap aan Ajacied1982 of VETS-sultan.

Momenteel heeft onze stad 1076 punten

Bank => level 1
Hotel => level 1
Handelaar => level 1
Stadhuis => level 1
Woonhuizen => level 2
Geweermaker => 53 % uitgebouwd dus normaal morgen level 1
Kleermaker => we zullen normaal in het weekend beginnen met de uitbouw
Doodgraver => 3 % uitgebouwd is nog in het beginstadion.

Dus wie in een actieve stad wil terechtkomen laat ons iets weten
 

DeletedUser2184

Er zijn nog 4 plaatsen over wie het ziet zitten om een actieve stad mee uit te bouwen gelieven een telegram te sturen naar Ajacied1982 of VETS-sultan.
 

DeletedUser2184

Nog 3 plaatsen vrij voor actieve spelers

Bank => level 2
Hotel => level 1 ( 40% uitgebouwd )
Handelaar => level 1
Stadhuist => level 1
Woonhuizen => level 2
Geweermaker => level 1
Kleermaker => level 1
Doodgraver => level 1

momenteel heeft onze stad 1724 punten

wie een uitnodiging wil gelieve een telegram naar Ajacied1982 of VETS-sultan
 

DeletedUser2184

Diggers Town is nog steeds op zoek naar 3 bijkomende leden, wie zich geroepen voelt laat dan een telegram na bij Ajacied1982 of VETS-sultan.
Onze stad heeft momenteel 2266 punten en blijft sterk stijgen.

Bank => level 2
Hotel => level 2
Handelaar => level 1 ( 75% uitgebouwd dus bijna level 2 )
Stadhuis => level 1 ( 34% uitgebouwd )
Woonhuizen => level 2
Geweermaker => level 1 ( 32,5% uitgebouwd )
Kleermaker => level 1 ( 15,5% uitgebouwd )
Doodgraver => level 1
 

DeletedUser2184

Er zijn nog 2 plaatsjes te verdelen, dus wie zich geroepen voelt om toe te treden in een snel groeiende stad, laat een telegram achter bij Ajacied1982 of VETS-sultan.

Bank => level 2
Hotel => level 2
Handelaar => level 2
Stadhuis => level 2 ( 72,33% uitgebouwd naar level 3 )
Woonhuizen => level 2
Geweermaker => level 1 ( 77% uitgebouwd naar level 2 )
Kleermaker => level 1 ( 41,5% uitgebouwd naar level 2 )
Doodgraver => level 1

Momenteel heeft onze stad 2838 punten.
 

DeletedUser2184

Nog 1 plaatsje vrij in een snel groeiende stad, wie naar een actieve leuke stad op zoek is laat iets weten aan Ajacied1982 of VETS-sultan via telegram.

Bank => level 2
Hotel => level 2
Handelaar => level 2 ( 46,33% uitgebouwd van level 3)
Stadhuis => level 3
Woonhuizen => level 2
Kleermaker => level 2
Geweermaker => level 2
Doodgraver => level 1

Momenteel telt onze stad 3222 punten en staat op plaats 410 maar zal zeker blijven stijgen.
 

DeletedUser2184

Diggers Town zoekt opnieuw 5 actieve leden dus wie zich geroepen voelt stuur een telegram naar Ajacied1982 of naar VETS-sultan.

Bank => level 3
Hotel => level 2 ( 50,66% uitbouw naar level 3 )
Handelaar => level 3
Stadhuis => level 3
Woonhuizen => level 3
Geweermaker => level 3 ( 41,50% uitbouw naar level 4 )
Kleermaker => level 2 ( 80% uitbouw naar level 3 )
Doodgraver => level 1

Momenteel heeft onze stad 4980 punten en staan wij op plaats 299 maar wij zullen zeker nog stijgen ons doel is momenteel naar de top 100 geraken en dan kijken we wel verder.
 

DeletedUser2184

Er is nog plaats voor 4 nieuwe stadsgenoten, dus wie zich geroepen voelt om in een actieve en snel groeiende stad te wonen en helpen met de uitbouw laat maar iets weten aan Ajacied1982 of VETS-sultan via telegram.

Bank => Level 3
Hotel => Level 3
Handelaar => level 3 ( 53,25% uitgebouwd van level 4 )
Stadhuist => level 3
Woonhuizen => level 3
Geweermaker => level 4
Kleermaker => level 3
Doodgraver => level 1

Momenteel heeft onze stad 5869 punten en staat op plaats 268.
 

DeletedUser

Joining

Zou ik er bij kunnen? Ik ben klein, ik heb lvl 2. Maar wie zegt dan dat ik niet goed ben? Ik ken toch tacktieken?
 

DeletedUser2184

We blijven op zoek naar 4 actieve leden voor onze snel groeiende stad, momenteel heeft onze stad 7494 punten en staan we op plaats 216. Dus wie interesse heeft laat maar iets weten via een telegram aan Ajacied1982 of VETS-sultan.

Bank => level 4
Hotel => level 3
Handelaar => level 4
Stadhuis => level 4
Woonhuizen => level 3
Geweermaker => level 4
Kleermaker => level 4
Doodgraver => level 1

Dus wie nog op zoek is, kom bij ons.
 

DeletedUser2184

Er zijn nog 2 plaatsen vrij in onze mooie stad, er zijn bij ons geen verplichtingen iedereen mag zoveel besteden aan de uitbouw van de stad wat hij of zij wil. Wie interesse heeft stuur een berichtje naar Ajacied1982 of VETS-sultan.

Bank => level 4 ( 11,8% uitgebouwd van level 5 )
Hotel => level 3 ( 28,62% uitgebouwd van level 4 )
Handelaar => level 5 ( 10,5% uitgebouwd van level 6 )
Stadhuis => level 5 ( 8,83% uitgebouwd van level 6 )
Woonhuizen => level 3 ( 68,5% uitgebouwd van level 4 )
Geweermaker => level 4 ( 41,2% uitgebouwd van level 5 )
Kleermaker => level 4 ( 18,4% uitgebouwd van level 5
Doodgraver => level 1

Onze stad heeft momenteel 9076 punten en staat op plaats 214, dus hoe meer actieve leden wij kunnen aantrekken hoe sneller dat onze stad ook kan groeien.
 
Bovenaan