• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dicussietopic - Trails of Tears

1. Minderjarigen onder de 18 jaar zijn uitgesloten van deelname. Er wordt geen prijs toegekend aan minderjarigen onder de 18 jaar. Op verzoek van InnoGames dient de deelnemer de leeftijd van de deelnemer aan te tonen.

Ik ga (actief!) mee doen. Nu al geslaagd event dus.
Thnx Nehe, je gaat vast hoop shit en geklaag over je heen krijgen, maar je DOET iig iets voor het spel (tijd, moeite, keeping the spirit alive).
Good busy, broer

1. Minderjarigen onder de 18 jaar zijn uitgesloten van deelname. Er wordt geen prijs toegekend aan minderjarigen onder de 18 jaar. Op verzoek van InnoGames dient de deelnemer de leeftijd van de deelnemer aan te tonen.
Waar staat dat, ik zie het niet staan? Of hebben ze het inmiddels weg gehaald? Want ik ga niet mijn ID/paspoort laten zien aan mods iig :D

Nehemiah

Teamleden
Forummoderator
Ik had inderdaad een link gezet naar de algemene voorwaarden. Echter heb ik deze link nu verwijderd omdat een groot deel niet van toepassing is en voor onduidelijkheid zorgt. Geen zorgen @jellebie34 , ik zal niet om je ID vragen! :p

Nehemiah

Teamleden
Forummoderator
Er zullen 4 routes beschikbaar zijn met verschillende opdrachten, deze moet je succesvol voltooien(binnen een bepaalde tijd) om door te kunnen met de volgende opdracht. Uiteindelijk zal er voor elke route een eindspel zijn waar we een uiteindelijke nummer 1 en 2 uit halen. Dus hoe je wint? De opdrachten van jouw route op tijd voltooien en klaar zijn voor het eindspel. Wat het eindspel is kan ik natuurlijk niet vertellen :p.

Zou je wel kunnen vertellen wanneer het eindspel plaatsvindt? Ook lullig als je een hele maand probeert te winnen en vervolgens een eindspel plaatsvindt als je niet online kunt zijn :p

Nehemiah

Teamleden
Forummoderator
Dit zal de laatste week van het evenement zijn, het evenement duurt tot 28 september.

Nehemiah

Teamleden
Forummoderator
De eerste opdracht is inderdaad een algemene opdracht, dit omdat het fijn is als iedereen een wat hoger level is. Beloningen die je kan krijgen bij de opdrachten zul je ontvangen op de evenementenwereld. Zo kun je je deze beloningen inzetten zodat je reis gemakkelijker verloopt :)

Bovenaan