• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Diamond City W-1

DeletedUser10569

1279119715-680.png

Onze stad heeft net een nieuw bestaan opgebouwd als volledig uitgebouwde stad. Het was de bedoeling dat al onze leden mee zouden verhuizen naar onze kolonisatie maar helaas hebber er een paar afgehaakt. We zetten voor jou wat handige info op een rijtje.


1. We hebben een uitgebreide site met een ledenlijst, informatie en overige dingen.

2. Een keer in de week namelijk in het weekend (Dat kan dus zijn vrijdag, zaterdag of zondag) komt het Diamond News uit wat word gepost in het forum.

3. Onze stad is een stad met weinig eisen en regels en we zijn goed georganiseerd waardoor Diamond City een aangename plek om te leven.

4. We zijn een veilige stad waar je, je altijd thuis voelt.

5. We hebben 2 stadsleiders die goed met elkaar overweg kunnen namelijk ik en 125stylie

6. We hebben een stadsverbond met photonpolis, als hun in de problemen zitten helpen wij hun en andersom

Samen met jou hopen wij een nog betere en welvarende stad te worden, dus als je interesse hebt neem dan op wereld 1 contact op met mij of met 125stylie.

Groetjes Stadsleiding Diamond City W-1
 

DeletedUser4892

Kom erbij!

Kom erbij, kom erbij, zet je zorgen maar op zij!

Kom naar Diamond City ;)

Stuur een telegram naar mij of biefstuk-in-de-pan :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Stop aub hier met te spammen anders zet een mod hier misschien een slotje op...
 

DeletedUser10569

En daarom moet er een slotje op! Volgens mij zijn wij niet degene die hier van het onderwerp afdwalen! :p
 
Bovenaan