• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Devpost ivm FG-update

De devs hebben blijkbaar bedacht dat in FGs de aanval gewoonlijk te sterk is...
Het volgende hebben ze daarover te zeggen op hun site:

As you know, this balance breaks down completely once the attackers pierce any section of the fort; defenders are forced to huddle around the flag allowing the attackers to seize the towers and walls.

Ben ik de enige die dat bullshit vindt? Aanvallers die in het fort staan worden door vier torens beschoten en kunnen nog steeds door een avo of twee tegengehouden worden. Dat is op geen enkele manier een voordelige situatie, en leidt gewoonlijk tot een slachting onder de aanvallers...

Maar er komt misschien een update en de vlag wordt een toren of zo. Meer daarover hier :p : http://devblog.the-west.net/?p=1492
 

DeletedUser

Op internationale servers loopt het heel anders dan hier natuurlijk. Kijk eens naar die fg wereld? Daar liep het precies zo als die devs omschrijven.
 

DeletedUser16286

Ze zeggen hier iets wat wel vaker gebeurt. Namelijk dat als zij als def verliezen, het aan de aanval ligt. Als ze verliezen komt dat meteen omdat het oneerlijk is. :no: Nee, zo werkt het niet. Als de aanval al een deel van het fort binnen is gekomen zijn zij dus blijkbaar al goed bezig. Leer er mee leven dat je soms verliest.

Dit was de afgelopen paar jaar ook geen probleem, en dus nu iemand een paar keer heeft verloren wordt er zo'n zielige conclusie getrokken. :D

Die FG-wereld gevechten zijn ongetwijfeld anders dan de reguliere gevechten. (Daar was de wereld / forten tenminste vol, iets wat ze hier met geen mogelijkheid voor elkaar krijgen.) In dat geval is het fort dus eigenlijk gewoon te klein voor een 120 - 140 gevecht. Torentjes waar 9 mensen op staat bieden dan gewoon totaal geen voordelen. Bij zulke volle gevechten zouden torens van 4x4 en muren van 2 rijen breed moeten zijn.

Die verandering hoeft dus niet bij ons plaats te vinden dus laat het lekker zo zou ik zeggen :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me inderdaad ongepast als ze dat hier zouden toepassen. Als ze het wel doen, dan zet der verdediging gewoon 4 offline soldaten van 10k lp op die vlag, die tijdens een shootout maar heel langzaam weggaan en daarmee ook de torens van de verdediging beschermen en een "verrassings" vlagrun al sowieso zal falen, Als je een toren van de vlag maakt zou je hem net zo goed meteen kunnen verwijderen, want dat heeft dan hetzelfde resultaat.

Op andere werelden heeft het volgens mij zelfs een averechts effect. Nu moet de aanval het nog 5 rondes op die vlag uithouden met -20 op de waardes, als ze dat zouden omdraaien dan heeft de aanval zo'n beetje al gewonnen als ze 1 ronde op de vlag kunnen staan en gaat de def er juist op achteruit.
 

DeletedUser4891

Alleen die titel al "Make fort battles great again!"...

Is dat een grap ofzo? :laugh:
 
Tja als ze persé iets willen verbeteren kunnen ze beter eens naar die avonturen kijken, daar is veel meer mis mee.

En bovendien fortgevechten zijn der heel wat jaar en als het voordeel van de aanvallers echt zou moeten worden aangepakt dan had dit "probleem" toch al veel eerder aan het licht moet komen?
 

DeletedUser3012

Als ik het goed begrijp wordt de vlag sterker om te verdedigen en andere sectoren juist zwakker. Overall wordt def dus niet sterker en dat lijkt me prima met al die defnoobs.
 
Bovenaan