• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Derde sleutel

DeletedUser

Dag iedereen,

Ik zit met een vraag betreffende het vinden van de derde sleutel. Volgens http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_57 moet je 730 arbeidspunten of meer inbrengen bij lijken bestelen of als RRH werken. Nu heb ik al horen waaien dat het aantal arbeidspunten misschien veranderd zou zijn.

Kan iemand even verduidelijken hoe het nu juist zit om deze derde sleutel te vinden?

Is het bovendien mogelijk de derde sleutel 2 keer te vinden? Een keer met lijken bestelen en een keer als RRH?

Alvast bedankt!
Arne
 

DeletedUser15915

Je kan de derde sleutel maar één keer vinden.

Of de benodigde arbeidspunten >=~720 is zoals op tw-db staat weet ik niet 100% zeker. Maar de benodigde arbeidspunten zullen wel rond dat getal liggen.
 

DeletedUser15117

Je hebt totaal 1000 arbeidspunten nodig, die 730 komt van de moeilijkheid van lijken bestelen. Deze moeilijkheid bedraagt 270 en 1000-270=730. Het aantal arbeidspunten kan je vinden door met je muis over de balk te gaan waar staat hoeveel punten je nodig hebt voor het volgende houweel.
 

DeletedUser

Ok als het aantal arbeidspunten niet veranderd is, kan ik gewoon blijven doorzoeken tot ik de sleutel gevonden heb met lijken bestelen.
Ik voeg meer dan 730 arbeidspunten in, dus dat is in orde. Het zal bijgevolg een kwestie van geduld worden vermoed ik ;)
 
Zijn vaardigheidspunten en arbeidspunten dan gelijk? Als ik over de balk ga geraak ik wel aan 730 punten maar als ik over het icoontje ga geraak ik er bijlange niet.
 

DeletedUser15117

Je vaardigheden bij elkaar opgeteld zijn je arbeidspunten (plus een eventuele setbonus). De ene is min de moeilijkheid en de ander niet, daarom zit er verschil in. Die 730 is nodig bij diegene waar de moeilijkheid er vanaf is gehaald.
 

DeletedUser15117

Vaardigheden samen (plus eventuele bonussen) moeten 1000 zijn, onder de hamertjes kan zien hoeveel het is.
 
Bovenaan