• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Derde Sleutel

DeletedUser

Vooral nu...

nu is lijken bestelen 5 minuten werk, je motivatie dondert in elkaar. het schiet niet op.

en zoals ik veder op las,, is er bij de update wel naar een nieuwe droprate gekeken? want volgens mij is dat niet mee genomen met de update.. heb nu ongeveer ruim 250 uur en denk 40 minuten gehad,, maar nog steeds niet wat ik heb..

om jullie te helpen heb het volgenden

Weerstand 92
verschuilen 60
handvaardigheid 430
handvaardigheid 430
repareren 35

Moeilijkheid 266/266 + 775 arbeidspunten

totaal 1041

Vindwaarden 1599-4799

wat mis ik nog? die zou genoeg moeten zijn lijkt me?

geluk :D
nee inderdaad het duurt heel lang maar ik heb verhalen gehoord (ook van voor de update) die er zo 300uur mee bezig waren
 

DeletedUser7902

RRH eens proberen.... daar vind je tenminste wat en hoef je niet om de 5/20 minuten nieuwe zooi aan te zetten
 

DeletedUser

Dan wil ik wel eens duidelijkheid: Geldt de 1000-arbeidspuntenregel ook voor RRH werken? En zo ja, is dit concreet haalbaar (door de hogere moeilijkheid van de arbeid)

Weet niet of het nog geldt (maar denk het wel), maar het is geen probleem om duizend punten te krijgen bij RRH. Je moet alleen 500 punten inbrengen (over wat je voor het arbeid moet hebben), en dat krijg je "snel" met alle punten op handel drijven en veel karisma.
 

DeletedUser

hoeveel moet je inbrengen bij rrh?
ik breng nu 1150 punten in (totaal)
zeker al 150 uur gewerkt, maar nog niets gevonden
 

DeletedUser15117

Volgens tw-db minimaal zo'n 730 bovenop de moeilijkheid, bij RHH is die 501 en dat levert samen 1231 op wat je zou moeten inbrengen.
 

DeletedUser

Volgens tw-db minimaal zo'n 730 bovenop de moeilijkheid, bij RHH is die 501 en dat levert samen 1231 op wat je zou moeten inbrengen.

Geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik denk dat je dingetjes door elkaar haalt. De 730 punten is bij lijken bestelen, zo dat je 1000 punten bereikt. Bij RRH moet je 501 punten inbrengen en met de 499 moeilijkheid wordt dat 1000 punten. Dus:

Lijken Bestelen: 266 moeilijkheid en daarna + 734 aanvullingspunten = 1000

Rondrijdende Handelaar: 501 moeilijkheid en daarna + 499 aanvullingspunten = 1000

Dus, bij elke arbeid moet je totaal 1000 punten hebben. Maar de aanvullingspunten zijn verschillend bij de twee arbeiden omdat de moeilijkheden anders zijn.
 

DeletedUser3012

Geen idee wat je probeert te zeggen, maar ik denk dat je dingetjes door elkaar haalt. De 730 punten is bij lijken bestelen, zo dat je 1000 punten bereikt. Bij RRH moet je 501 punten inbrengen en met de 499 moeilijkheid wordt dat 1000 punten. Dus:

Lijken Bestelen: 266 moeilijkheid en daarna + 734 aanvullingspunten = 1000

Rondrijdende Handelaar: 501 moeilijkheid en daarna + 499 aanvullingspunten = 1000

Dus, bij elke arbeid moet je totaal 1000 punten hebben. Maar de aanvullingspunten zijn verschillend bij de twee arbeiden omdat de moeilijkheden anders zijn.

glimpse zegt 'volgens tw-db'. Daar staat het dus niet helemaal juist. Maar jij hebt gelijk.
 

DeletedUser

dus ik kan hem in theorie vinden?
lijkt me raar dat je al voor lvl 89 zonder premium hem kan vinden
 
Ik ben op W7 lvl 120, en breng bij Lijken bestelen 1001 punten in. Nu heb ik die arbeid lijken bestelen inmiddels 200 keer gedaan (letterlijk, want dit kun je zien met script van tw-db). Ik heb daar nog steeds de Derde Sleutel niet mee gevonden. Doe ik iets verkeerd? Is er iets veranderd sinds de update naar 2.0 ? Of moet ik domweg nog langer zoeken? Wie kan mij helpen?
 

DeletedUser385

Ik ben op W7 lvl 120, en breng bij Lijken bestelen 1001 punten in. Nu heb ik die arbeid lijken bestelen inmiddels 200 keer gedaan (letterlijk, want dit kun je zien met script van tw-db). Ik heb daar nog steeds de Derde Sleutel niet mee gevonden. Doe ik iets verkeerd? Is er iets veranderd sinds de update naar 2.0 ? Of moet ik domweg nog langer zoeken? Wie kan mij helpen?

/me zoekt m ook heel veel op w1 en w9

vind m ook alsmaar niet sinds update :(
 

DeletedUser6801

heb het gevoel dat het niet gaat om hoevaak je de arbeid doet, maar hoe lang. Des te langer des te groter de vindkans, uiteraard. Bij als handelaar werken heb je met minder moeite sneller een lange tijd gewerkt. Dus denk dat dat nu na de update effectiever is om naar te skillen.
 

DeletedUser385

heb het gevoel dat het niet gaat om hoevaak je de arbeid doet, maar hoe lang. Des te langer des te groter de vindkans, uiteraard. Bij als handelaar werken heb je met minder moeite sneller een lange tijd gewerkt. Dus denk dat dat nu na de update effectiever is om naar te skillen.

true maar er zou een kleine ehh toevoeging zijn

waardoor je m speciaal bij lijken bestelen vond, en niet door de vindwaarde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

Ik ben op W7 lvl 120, en breng bij Lijken bestelen 1001 punten in. Nu heb ik die arbeid lijken bestelen inmiddels 200 keer gedaan (letterlijk, want dit kun je zien met script van tw-db). Ik heb daar nog steeds de Derde Sleutel niet mee gevonden. Doe ik iets verkeerd? Is er iets veranderd sinds de update naar 2.0 ? Of moet ik domweg nog langer zoeken? Wie kan mij helpen?

Ik denk gewoon domweg langer zoeken.
Vroeger kon je lijken bestelen per 2 uur instellen, maar de standaard arbeidstijd is nu 5 minuten. Als dan de vindkans per tijdseenheid hetzelfde gebleven is als voor 2.0 (wat mij logisch lijkt) zul je de arbeid gewoon een stuk vaker aan moeten klikken. ;)
 

DeletedUser2665

Ik kan iig beamen dat via RRH de derde sleutel ook erg lang kan duren...
 
Ik ben op W7 lvl 120, en breng bij Lijken bestelen 1001 punten in. Nu heb ik die arbeid lijken bestelen inmiddels 200 keer gedaan (letterlijk, want dit kun je zien met script van tw-db). Ik heb daar nog steeds de Derde Sleutel niet mee gevonden. Doe ik iets verkeerd? Is er iets veranderd sinds de update naar 2.0 ? Of moet ik domweg nog langer zoeken? Wie kan mij helpen?

Voor de update deed ik er 161 (en een half) uur over.
In de periode die dat duurde had ik een 4tal lvl ups maar ik verdeelde mijn vp en ap nog niet. Toen besloot ik die allemaal op hv te gooien waardoor ik opeens veel meer dan 1001 inbracht (had eerst 1003 geloof ik) en toen had ik hem onmiddelijk. Kan toeval zijn maar ik denk dat als je meer puntjes inbrengt, je vindkans stijgt.
Het schijnt ook te helpen als je 2de sleutel draagt onder het zoeken
 
Bovenaan