• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Degraderen van upgrades

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorstel
Na de upgradeupdate zijn we allemaal blij. We kunnen lekker upgraden en dat doen we ook massaal. Echter, wat als je besluit om eens wat anders te doen? Dan zit je dus met onverkoopbaar geupgrade spul. Is er een manier om te dit te veranderen? Ik denk van wel!

Details
Het idee is vrij simpel, je kunt geupgrade items weer degraderen naar de oorspronkelijke items. Hoe dan precies? Mijn voorstel is, je betaalt het volledige upgradebedrag nogmaals om het te degraderen. Je kunt het ook enkel in één keer degraderen. Zo kun je toch deze items via de markt verkopen/ruilen

Misbruikpreventie
Makkelijker om bepaalde prestaties te halen, maar er kan een limiet ingesteld worden dat het item bijvoorbeeld minimaal $4000 inkoopwaarde moet hebben.
Er zijn er vast nog wel een aantal, maar daar kan ik nu even niet opkomen :D


Visuele hulpmiddelen
Niet nodig lijkt me.

Samenvatting
Onverkoopbare items kun je toch weer verkopen, als je besluit dat je toch een ander setje wil (bijvoorbeeld schietduellant naar slagduellant, of fortsetjes).

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 
uuhm, niet zo heel veel :D

Ik denk enkel dat een volledige degradatie naar level 0 net iets meer effect heeft. Als je bijvoorbeeld een level 2 halsdoek hebt en je wil iemand sponsoren met 3 van die dingen, kun je het gemakkelijk naar level 1 degraderen en dan verkopen, als het gelijk naar level 0 gaat, moet je weer upgradekosten betalen om het level 1 te krijgen, zodat dat net dit soort sponsoren demotiveert.
Maar goed, ik denk wel dat het teveel overeenkomt inderdaad, slotje mag er wel op. Ik ga wel in dat topic verder :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan