• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

deelnemer fg-event

DeletedUser

wanneer komen we wat meer te weten over de wereld?
dus waar en hoe in te loggen en wanneer mogen we erop.

informatie hoe we het gaan doen op de FG event wereld met wie wat craft,bouw, producten recepten zoekt en dan bedoel ik niet de forum tactiekbespreking, discussie hoe we zelf zien (want die is toch 150x andere mening ;) ). maar gewoon plan van aanpak in bijvoorbeeld een forum of tg van de leiders. en waar misschien iedereen nog zijn zegje op kunnen doen en waar misschien de leiders verbeterpunten van kan pakken.
en hopelijk dat we van het weekend dan wat meer weten dan dat we 25-11 erop mogen ;)
 
wanneer komen we wat meer te weten over de wereld?
dus waar en hoe in te loggen en wanneer mogen we erop.

informatie hoe we het gaan doen op de FG event wereld met wie wat craft,bouw, producten recepten zoekt en dan bedoel ik niet de forum tactiekbespreking, discussie hoe we zelf zien (want die is toch 150x andere mening ;) ). maar gewoon plan van aanpak in bijvoorbeeld een forum of tg van de leiders. en waar misschien iedereen nog zijn zegje op kunnen doen en waar misschien de leiders verbeterpunten van kan pakken.
en hopelijk dat we van het weekend dan wat meer weten dan dat we 25-11 erop mogen ;)


maar daarvoor zullen we wel afhanelijk van marco zijn dus zustersas reken maar op de 25ste,net heeft een gesloten forum gedeelte voor het fg gebeuren maar das denk ik te moeilijk om dat aantemaken voor Marco
 
maar daarvoor zullen we wel afhanelijk van marco zijn dus zustersas reken maar op de 25ste,net heeft een gesloten forum gedeelte voor het fg gebeuren maar das denk ik te moeilijk om dat aantemaken voor Marco

Let er wel op dat Marco ook een MOD is, die dit veelal in hun vrije tijd doen, en dus ook gewoon mensen met een baan en leven naast TW :whistle:

Ik neem aan dat jij ook een social life hebt naast TW :D
 

DeletedUser16135

Ik wil wel een stad stichten en uitbouwen heb edelman. En full leider :D
 

DeletedUser14957

Let er wel op dat Marco ook een MOD is, die dit veelal in hun vrije tijd doen, en dus ook gewoon mensen met een baan en leven naast TW :whistle:

Ik neem aan dat jij ook een social life hebt naast TW :D

Let er wel op dat marco ook BETAALD krijgt voor al het niks doen hier. Marco krijgt niet de 1000 nuggs per maand die de MODS krijgen voor euhm... euhm... wat doen mods eigelijk?
 

DeletedUser385

Let er wel op dat marco ook BETAALD krijgt voor al het niks doen hier. Marco krijgt niet de 1000 nuggs per maand die de MODS krijgen voor euhm... euhm... wat doen mods eigelijk?

zorgen dat jij je aan regels houdt en je helpen als je een domme vraag hebt :)
 

DeletedUser16402

Let er wel op dat marco ook BETAALD krijgt voor al het niks doen hier. Marco krijgt niet de 1000 nuggs per maand die de MODS krijgen voor euhm... euhm... wat doen mods eigelijk?

We kunnen hier wel allemaal zeuren over Marco. Is het niet eens tijd dat men dan ook tips gaat sturen naar hem?

Ik denk dat hij en wij daar meer aan hebben.
Heeft iemand al eens gevraagd wat hij allemaal al doet voor .nl?

wanneer komen we wat meer te weten over de wereld?
dus waar en hoe in te loggen en wanneer mogen we erop.

informatie hoe we het gaan doen op de FG event wereld met wie wat craft,bouw, producten recepten zoekt en dan bedoel ik niet de forum tactiekbespreking, discussie hoe we zelf zien (want die is toch 150x andere mening ;) ). maar gewoon plan van aanpak in bijvoorbeeld een forum of tg van de leiders. en waar misschien iedereen nog zijn zegje op kunnen doen en waar misschien de leiders verbeterpunten van kan pakken.
en hopelijk dat we van het weekend dan wat meer weten dan dat we 25-11 erop mogen ;)

Marco kan daar idd informatie over geven, maar hier kan ik ook op antwoorden:

Waar? .Net server
Wanneer? 25 november
 

DeletedUser4891

We kunnen hier wel allemaal zeuren over Marco. Is het niet eens tijd dat men dan ook tips gaat sturen naar hem?

Ik denk dat hij en wij daar meer aan hebben.
Heeft iemand al eens gevraagd wat hij allemaal al doet voor .nl?
Buiten het feit dat Marco gewoon zou moeten weten hoe hij zijn werk uit moet voeren, is hij al vaak genoeg aangesproken op zulke dingen.
Een tijdje terug is er nog een topic geweest over het feit dat hij zelden van zich laat horen. Hij heeft toen beloofd om actiever te worden op het forum en dat is gewoon niet/nauwelijks gebeurt.

Denk alleen maar aan al die dingen van:
speler: "Hey marco, kun je hier misschien een aankondiging over maken zodat iedereen dit weet?"
marco: "Goed idee ik zal er over nadenken"
*marco doet niks, want het is weekend*
Iedereen: "He er is vandaag een nuggetactie, waarom weet ik daar niks van?"

Maargoed, om toch mijn goede wil te tonen, hier wat tips voor Marco:
1. Lees het forum zodat je posts/tips als deze kunt lezen.
2. Maak aankondigingen van dingen die iedereen aan gaan. oa: compensatieacties voor gratis bloemen, deze hele fortgevecht competitie, het stemmen voor de fg competitie, het opgeven van kledingsets voor de fg competitie, etc. Vraag je eigenlijk gewoon bij elk dingetje af: "Zou ik hier een aankondiging van moeten maken?"
3. Steek tijd in de organisatie van deze competitie.
4. Controleer je aankondigingen op spelling. (zo nodig meerdere keren) Als je de Nederlandse taal niet goed beheerst, ga dan op cursus of vraag iemand anders om te controleren op spelling.

Let er wel op dat Marco ook een MOD is, die dit veelal in hun vrije tijd doen, en dus ook gewoon mensen met een baan en leven naast TW :whistle:

Ik neem aan dat jij ook een social life hebt naast TW :D

Thx voor de lolz. :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat we vanaf dit punt Marco niet meer nodig hebben om het FG-event te plannen... We mogen alvast niet de schuld op hem afschuiven als die eerste donderdag portugal ons fort veroverd :p
Ik zal al blij zijn als er mensen de sectoren boven AT en DT blokken lol

Maar opmerkingen die ik nu zelf heb bij wat er op het forum verschijnt of net vergeten wordt:

1) Er zijn mensen die níet de nl-alliantie zouden willen joinen en een externe chat willen gebruiken. Dat lijkt me nodeloos ingewikkeld en ook niet iedereen speelt al van vóór de ingame chat en is bekend met dat externe gedoe. join gewoon allemaal die steden.

2) We moeten elke aanwezig avo indoctrineren tank te worden! dat is de enige manier om een kans te maken tegen .En en .Pl. Die zijn te groot en te sterk voor ons om te verslaan, maar met genoeg avo's kunnen we mss genoeg tijd rekken om iig 55 rondes te overleven in zowel aanval als deff en dan kunnen we in het allerbeste geval uiteindelijk op gelijkstand uitkomen met hen.

3) De beste hitters en duellanten moeten een hoed krijgen in de steden zodat ze generaal of kapi zijn. Het is van kapitaal belang dat zij eerst hitten, zodat de vijandelijke avo's bij het blokken zo kort mogelijk meegaan!! Op elke nl. wereld waar ik speel wordt dit niet gedaan en krijgen gewoon de meest ervaren spelers waaronder ook tanks de hoogste rangen, en dat is bullshit! (Avo's kapi is aanvaardbaar, zodat ze goed kunnen schuilen en lp sparen, maar tanks en bouwers zijn het kanonnenvoer)

4) NIEMAND WORDT BOUWER OF DUELLANT! Het idee alleen al...
 

DeletedUser4891

Ik zie mensen in die tabel staan die 1 of 2 setjes hebben ingestuurd, WTF? Er valt altijd wel WAT mee te nemen:
1. FG setje (Jep, obviously)
2&3 Verschillende mogelijkheden:
eventueel: Een extra fg setje (1 voor aanval, 1 voor def)
Duelsetje, om voor een fg de vijand alvast te verzwakken (Voor de duidelijkheid: JA, wel een setje, NEE, geen vaardigheidspunten)
Bouwsetje,voor uitbouwen van de stad (Voor de duidelijkheid: JA, wel een setje, NEE, geen vaardigheidspunten)
Speedsetje, om snel te verplaatsen (obviously)
Arbeidssetje, om producten te vinden voor craften
Slaapkopsetje, onderschat deze niet: met een vol setje verkort je de slaaptijd gewoon van 8 uur naar zo'n 5 uur!

Bedenk wel dat als je geen speedsetje hebt, dat het dan misschien wel 3 uur duurt om van de ene naar de andere kant van de kaart te reizen.

Maargoed, ik ben hier nu toch al te laat mee. :laugh:

Ik denk dat we vanaf dit punt Marco niet meer nodig hebben om het FG-event te plannen... We mogen alvast niet de schuld op hem afschuiven als die eerste donderdag portugal ons fort veroverd :p
Ik zal al blij zijn als er mensen de sectoren boven AT en DT blokken lol

Maar opmerkingen die ik nu zelf heb bij wat er op het forum verschijnt of net vergeten wordt:

1) Er zijn mensen die níet de nl-alliantie zouden willen joinen en een externe chat willen gebruiken. Dat lijkt me nodeloos ingewikkeld en ook niet iedereen speelt al van vóór de ingame chat en is bekend met dat externe gedoe. join gewoon allemaal die steden.

2) We moeten elke aanwezig avo indoctrineren tank te worden! dat is de enige manier om een kans te maken tegen .En en .Pl. Die zijn te groot en te sterk voor ons om te verslaan, maar met genoeg avo's kunnen we mss genoeg tijd rekken om iig 55 rondes te overleven in zowel aanval als deff en dan kunnen we in het allerbeste geval uiteindelijk op gelijkstand uitkomen met hen.

3) De beste hitters en duellanten moeten een hoed krijgen in de steden zodat ze generaal of kapi zijn. Het is van kapitaal belang dat zij eerst hitten, zodat de vijandelijke avo's bij het blokken zo kort mogelijk meegaan!! Op elke nl. wereld waar ik speel wordt dit niet gedaan en krijgen gewoon de meest ervaren spelers waaronder ook tanks de hoogste rangen, en dat is bullshit! (Avo's kapi is aanvaardbaar, zodat ze goed kunnen schuilen en lp sparen, maar tanks en bouwers zijn het kanonnenvoer)

4) NIEMAND WORDT BOUWER OF DUELLANT! Het idee alleen al...

Mooie samenvatting!
1) eens. Realiseer je trouwens dat niemand duel geskilled zal zijn! Met andere woorden, zodra je een duelsetje aan hebt met veel tactiek ben je in principe al een lastige tegenstander.
2) Hier was ik nog niets eens op gekomen. We hoeven niet te winnen, als we maar overleven :D
3) eens, goed punt!
4) Inderdaad, bouwers en duellanten zijn gewoon belachelijk. Je kan meerdere setjes meenemen, maak er gebruik van:
1. IEDEREEN zal fg geskilled zijn, dus het meenemen van een duel setje is genoeg om voor een fg alvast wat lp bij de tegenstander weg te werken.
2. 2 fortvechters met een bouwsetje zijn net zo effectief als 1 puur bouwer. Bovendien zijn alle gebouwen die enigszins nuttig zijn binnen 1 dag uitgebouwd als iedereen ff helpt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12706

Ik heb een vraagje.

Bij de reskillen in de fg-wereld gaat iemand dat organiseren of moeten we zelf bepalen welke skills we hebben?

Want het lijkt me handig als de leiders weten hoe iedereen skillt, zodat we niet alleen maar leiderschap mensen of lp bommen hebben.
 

DeletedUser4891

Ik heb een vraagje.

Bij de reskillen in de fg-wereld gaat iemand dat organiseren of moeten we zelf bepalen welke skills we hebben?

Want het lijkt me handig als de leiders weten hoe iedereen skillt, zodat we niet alleen maar leiderschap mensen of lp bommen hebben.

ziehier, de skillguide van Pierce: https://forum.the-west.nl/showthread.php?t=33382

leiderschap skillen doe je gewoon niet. :p
Alleen maar lp bommen is nog niet eens zo heel gek. Al moet je natuurlijk ook wel een beetje stamina/verschuilen/leiderschap hebben. Veel lp is gewoon heel belangrijk.

Er zijn eigenlijk maar een handjevol mensen nodig die geen lp bom zijn, zoals je kunt lezen in de grandioze wijsheden van jordes: https://forum.the-west.nl/showpost.php?p=654300&postcount=20

ps. leuk profielplaatje. :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn advies aan iedereen is gewoon. Zodra je op de nieuwe wereld bent heb je meerdere dagen voordat de fortgevechten pas beginnen. Dit betekent ook meerdere dagen de tijd om je skills te verdelen. Er zijn veel mensen met excel calculator tools en er zijn veel mensen die je kunnen adviseren wat betreft skillen. Als iedereen hetzelfde skilled op de meest optimale manier, maken we een goede kans, maar als twee level 140 mensen beide rondlopen met 8000 LP, alleen de 1 heeft 10 raak en uitwijkpunten meer, dan is dit een gemiste kans op optimalisering. Wacht dus gewoon geduldig af!
 

DeletedUser12706

Bedankt Mark en Jordes,

Zal er tegen de tijd dat we migreren even rustig voor gaan zitten.

En zeker is het een mooi plaatje. :)
 

DeletedUser14957

willem ,als je wat verder had gekeken op verschillende werelden had je hem op colorado gevonden

zijn account is orgineel van w3 toen w7 en nu colorado

dus daar is die te vinden

Nou sorry hoor. Maar hij kan z'n aanpassing best veranderen als die migreert, kan handig zijn...
 

Deleted User - 308552

Als het nog kan, ik wil graag mee als reserve ofzo, had verwacht wel geselecteerd te worden, maar w/e :huh:
 
Bovenaan