• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Deadwood DICKS riem

DeletedUser

Lieve lezers en vooral lezeressen,

Isaac Newton zei ooit dat als je echt iets wilt, dan moet je er alles aan doen om het te bereiken. Nu ben ik iemand die veel dromen heeft in het leven. Één van die dromen kunnen jullie mij mee helpen. Ik zou heel graag een deadwood DICKS riem bezitten. Dit is iets waar wij elkaar mee kunnen helpen. Ik heb namelijk kei harde pegels waarmee ik jou gelukkig kan maken. Zo kunnen we elkaars rug krabben, om het maar even met een vernederlandst spreekwoord af te maken.

Mocht jij dus in het bezit zijn van een deadwood DICKS riem en zou jij één van mijn dromen willen laten uitkomen dan nodig ik je uit om mij een telegram te sturen. De beller is sneller, ik ben veel op de chat te vinden dus een zacht fluistertje werkt waarschijnlijk beter. Revolver Henkie is de naam waarop je me kunt bereiken!

Rest mij niets anders dan jullie een prettige avond/ochtend/dag te wensen nagelang het tijdstip dat je dit bericht leest. Mocht je dit bericht op een later tijdstip opnieuw willen lezen dan geldt natuurlijk hetzelfde. Ik maak wel gebruik van een één groet per dag policy.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Na een onmogelijk lange zoektocht, waarin ik onder andere mezelf heb gevonden, is het toch gelukt. Deadwood DICKS riem is eindelijk in mijn bezit. Ik wil jullie allemaal danken voor jullie hartstochtelijke medeleven en moge duizend engelen jullie bezingen met de mooiste liederen. Jullie zijn fantastisch.
 
Na een onmogelijk lange zoektocht, waarin ik onder andere mezelf heb gevonden, is het toch gelukt. Deadwood DICKS riem is eindelijk in mijn bezit. Ik wil jullie allemaal danken voor jullie hartstochtelijke medeleven en moge duizend engelen jullie bezingen met de mooiste liederen. Jullie zijn fantastisch.

:laugh::laugh:
 
Bovenaan