• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De top 5 dueleerders (officeel)

l3lackdevil, je kan beter niet meedoen met dat dueltoernooi hoor...
Je bent alleen hard gaan stijgen in de ranking doordat je Finlay en mij fulltime farmt, zo snel we uit onze KO zijn sta je er alweer ;)

Je zal vast een goeie duellist zijn, maar op die manier is het wel heel makkelijk omhoog sprinten op de duellijst ;)

Dan merkt hij juist dat hij 'minder goed' is? Of hij bewijst zichzelf dat hij ook zonder Farmen kan stijgen.
Daar is het toernooi toch voor?
 

DeletedUser

Het ging om de top 5 duellisten, en daar hoort hij niet bij op zo'n manier ;)
 

DeletedUser15821

Het ging om de top 5 duellisten, en daar hoort hij niet bij op zo'n manier ;)

Wie ben jij om te bepalen dat iemand niet goed is, alleen omdat ie je farmt.
Skill naar duel, laat m meedoen in dueltoernooi, pas als je m dan verslaat heb je t recht om te zeggen dat ie niet goed is ;)
 

DeletedUser10155

Ik vrees dat er voor dergelijk toernooi nog iets te weinig mensen echt bezig zijn met duels.
Als je kijkt naar de duelranglijst dan hebben de meeste spelers daarvan geen vaardigheidspunten meer op duel staan (allemaal omgeschoold naar andere doelen, hetzij fg, handeldrijven,...) , de punten op de duelranglijst zijn dan ook van een hele tijd geleden dat die gescoord werden.
Als je die spelers van top-10 (of 20) toch wil laten meedoen moeten ze al serieus geld investeren om terug om te skillen (juist voor dit toernooi) en we zitten nu niet direct in een periode waar het geld zomaar op te rapen is...
Komt er nog eens bij dat de spelers die echt nog serieus bezig zijn met duels zmd zijn en helaas een heel stuk lager liggen in duellevel.

Tenzij er toernooike georganiseerd wordt voor 5 a 10 spelers maar of je dan van een echt groot dueltoernooi kan spreken.
(zoals het vroeger was, toen duels nog tot één van de hoofdbestanddelen hoorde)
 

DeletedUser6405

Ik ben er klaar voor, kom maar op. Trouwens, wiley, wanneer kunnen we?
 

DeletedUser6377

Ik ben er klaar voor, kom maar op. Trouwens, wiley, wanneer kunnen we?

Oh je mag altijd langskomen... Heb nog wel iets op skills staan.
Door mijn nieuwe duelsetjes is het nu wel een grote zooi bij mij maar tot op heden profiteert enkel blackdevil daar af en toe van dus ik denk dat het wel eerlijk op zal gaan ;)
 

DeletedUser10506

Wanneer ben je omgeskilld wiley

Harres
angelo1990
Harres
Wiley Harp
Bones Mallone
Robinho
Mathiver
l3lackdevil

Dan hebben we 8 mensen voor dueltornooi
Tenzij
Finlay
John boone
rollercoaster
of sundance kid nog omskillen
 

DeletedUser6377

Dat weet ik niet. Het is namelijk nogal prijzig en ik moet mijn nieuwe duelset nog uitrekenen terwijl ook weer het erg druk krijg in de niet-virtuele wereld.

Daarnaast moet ik ook alvast anticiperen op de komende verhoging van het maximum level. Ik denk dat ik mijn punten weer optimaal ga inzetten als die update komt; eerst de duelset bepalen, kleine experimentjes voor de level cap en mijn vermogen en opdrachten terug op peil krijgen voor de komende update.

Ik ben niet kansloos in duels door mijn slappere verdeling dus zou eventueel wel kunnen deelnemen met deze build en tijdelijke kleding.

Mijn probleem is echter niet zozeer mijn build (ik win nog steeds van je mathi) maar de poule. Ik ben het niet eens met de deelnemers; bijvoorbeeld blackdevil en robinho voor chaosrider en ridder jesse? karige ruil naar mijn mening. Zonder die vier reserves heb ik alleen in bones een waardig opponent.
 

DeletedUser10506

Dat weet ik niet. Het is namelijk nogal prijzig en ik moet mijn nieuwe duelset nog uitrekenen terwijl ook weer het erg druk krijg in de niet-virtuele wereld.

Daarnaast moet ik ook alvast anticiperen op de komende verhoging van het maximum level. Ik denk dat ik mijn punten weer optimaal ga inzetten als die update komt; eerst de duelset bepalen, kleine experimentjes voor de level cap en mijn vermogen en opdrachten terug op peil krijgen voor de komende update.

Ik ben niet kansloos in duels door mijn slappere verdeling dus zou eventueel wel kunnen deelnemen met deze build en tijdelijke kleding.

Mijn probleem is echter niet zozeer mijn build (ik win nog steeds van je mathi) maar de poule. Ik ben het niet eens met de deelnemers; bijvoorbeeld blackdevil en robinho voor chaosrider en ridder jesse? karige ruil naar mijn mening. Zonder die vier reserves heb ik alleen in bones een waardig opponent.

Ik snap je wel. Dat laatste kunnen we weinig aan veranderen chaosrider en ridder jesse willen niet mee doen omdat hun skills niet optimaal staan. Ook al vind ik ze wel nog waardige spelers momenteel.
Iedereen heeft zijn mening over sommige spelers zijn niet 'duelwaardig' maar als ze dat niet zijn zal het blijken ;) en zal je er snel geen last van hebben.
Laat robinho en blackdevil maar meedoen als ze niet sterk genoeg zijn volgens jouw dan zullen ze er snel uit liggen en kunnen de toppers beginnen.
 

DeletedUser1448

Maxy, de meeste duellers hier vinden jou niet duelwaardig dus je kan beter zwijgen.

Verder vind ik niet dat er howdah's en GT gebruikt mogen worden.
Premiumkledij wel aangezien de meesten onder ons ze nu wel hebben denk ik.

Ik zou het tournooi wel pas starten na het winter event (en na de level cap raise, dit gaat in januari gebeuren). Dan heeft iedereen weer wat meer tijd
 

DeletedUser9673

is er nog een plekje vrij?
heb mijn skills nog op fg, maar win toch nog eea.
 

DeletedUser10506

Maxy, de meeste duellers hier vinden jou niet duelwaardig dus je kan beter zwijgen.

Verder vind ik niet dat er howdah's en GT gebruikt mogen worden.
Premiumkledij wel aangezien de meesten onder ons ze nu wel hebben denk ik.

Ik zou het tournooi wel pas starten na het winter event (en na de level cap raise, dit gaat in januari gebeuren). Dan heeft iedereen weer wat meer tijd

Lijkt me inderdaad een heel goed plan geen howdah's en Gouden Tomahawk.
Verder lijkt me de setjes geen probleem. Zowat iedereen heeft zijn setje en anders kan je die van iemand lenen ;)
 

DeletedUser

Ik ben het niet eens met de deelnemers; bijvoorbeeld blackdevil en robinho voor chaosrider en ridder jesse? karige ruil naar mijn mening. Zonder die vier reserves heb ik alleen in bones een waardig opponent.

Nou ik zeg zeker niet dat ik bij de beste 5 duelleerders ben van de wereld en ook niet in de top 10 maar ik snap je probleem echt niet.

Wat verlies je er nu aan als ik mee doe? Ben ik dood dan is dat zo, ik kan het toch maar proberen?

Ik vraag me nou echt af waarover jij hele tijd zit te mekkeren.

En zeker over blackdevil, hij is beter dan mij en zeker wel top 10. Het is niet omdat jij dat niet wil erkennen dat het niet zo is. De wereld draait niet om jou...
 

DeletedUser6377

Het verbaast me waarom ik zo in een hoek gedrukt moet worden? Volgens mij doen er nog veel betere duellanten ook niet mee.
Het verbaast me ook dat iedereen me wil dwingen mee te doen terwijl ik meerdere malen duidelijk heb gezegd dat ik enkel geïnteresseerd ben en in principe niet mee zal doen.

Het valt me ook op dat er een enorme stennis geschopt wordt over het feit dat ik Blackdevil niet als gelijke beschouw. Dit staat in schril contrast met bijvoorbeeld de stilte omtrent eenzelfde opmerking over harres als duellant.
Het is mij en menig ander allang duidelijk dat het minderwaardigheidscomplex van blackie vermakelijk is maar niet al te zwaar aan getild moet worden.

Het moge duidelijk zijn dat, aangezien ik behoorlijk wat moeite moet doen om gevechtsklaar te worden en de komende updates met nog meer aanpassingen komen, ik met deze poule niet overtuigd ben om deze verder onnodige investeringen te doen. Deze kosten-baten analyse is kaal en valt verder niets op af te dingen, tenzij de poule uiteraard van samenstelling verandert.

Jullie voelen je beledigd doordat ik het niveau van de huidige poule afwijs. Dit moeten jullie niet zo opvatten. De reden dat ik het afwijs is simpelweg gebrek aan uitdaging. Hiermee bedoel ik dat de huidige actieve duellanten geen duellanten zijn. Hen gaat het om de prestaties of statistieken maar absoluut niet om de schone kunst. Dit is sowieso vrij kenmerkend voor alles van het huidige spelersbestand.

Deze spelers begrijpen niet dat als je 9x wint en 1x verliest je nog steeds niets hebt gepresteerd. Duelleren is een verheven kunst die vergelijkbaar is met de atletiek van de oud-Griekse Olympische Spelen. Ook daar maakte dit soort statistieken niets uit maar de totstandkoming des te meer.

Ik ben mijn leermeesters, die helaas niet meer spelen, allang voorbijgestreefd. Tot op heden heeft slechts 1 leerling mij bijna van de troon weten te stoten. Ook mijn leerlingen spelen niet of nauwelijks meer. Hierdoor ben ik samen met nog een paar anderen een uitstervende soort die zich niet geroepen voelt voor dit soort georkestreerde metingen.

Opgefokte kleuters, zoals blackie, zijn te stom om te begrijpen waar het over gaat en zien enkel de afwijzing van hun uitdaging. Zij moeten maar eens leren begrijpen dat dit gerechtvaardigd is en ze het maar moeten accepteren. Wanneer je laat zien dat je de schone kunst begrijpt wordt de uitdaging vanzelf aangenomen.

Nu dit gezegd hebbende neem ik aan dat jullie het respecteren dat ik me niet laat dwingen om mee te doen en infantiele elementen stoppen zichzelf te 'hypen' of de veteranen door het slijk te halen.
 
Bovenaan