• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De gouden set moet weg!

de enige wereld waar ik een gouden sabel gebruik, is wereld 8... maar ik heb sterk de neiging om daar ook een grants te halen, lukt dat niet, een hernandos.

En op wereld 3 versla ik ook steeds minder spelers qua duelleren, omdat ik nog een 'ouderwetse' hw buntline heb.
Ik ben er druk bezig om de gouden revolver te halen, want anders val ik buiten boord bij het duelleren.
Non-gouden wapens werken prima! Ik gebruik op w1 een wyatt earps buntline, en ik sta 7e in duelranglijst! Ik vind een gouden wapen daarnaast ook nog een heel lelijk staan, en ik vind dan ook dat je best wat moeite mag doen voor een goed wapen (zoals gouden sabel, dat lijkt wel een lvl 40 opdracht!)

Terug naar vroeger en stop de gouden wapens!:D


(niet zeuren over mijn behaalde wyatt op w1 jongens:p)
 

DeletedUser

Laat goud lekker, volgens mij is een combinatie van Wyatts en exclusieve geweer beter dan gouden set.

en wat dacht je van howdahs pistol en gouden tomahawk?
 

DeletedUser

wel lache dat dit oude topic weer word opgehaald :D
Ik denk dat iedereen wel vind dat die dingen uit je cadeau te overpowered zijn, maar premiumspelers mogen van mij best wel wat extra's krijgen, want die kisten kosten aardig wat geld

Verder zou ik gewoon nieuwe wapens maken, 2 wapens van level 100, 105, 110 enz. van elk een slag- en schietwapen, die beter zijn dan de gouden wapens. Want die gouden wapens (behalve GG) zijn idd iets overpowered, maar ook zo lullig om die wapens weg te halen. Dan zou ik die hoge edele wapens gewoon wat beter maken, zodat ze toch nog goed blijven

Als ik een edel wapen zou hebben zou ik die sowieso dragen, gewoon omdat het er stoer uitziet:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ja, gooi er wapens in voor level 110 en maak daar genaamde versies van.
Heb je meteen alle overpowering eruit.
En 1 wapen dat beter is dan hw winchester (net wat slechter dan GG)
Moet iedereen wel wat meer basislevenspunten krijgen anders gaat dit niet op.
Dan is iedereen tevreden.
 

DeletedUser14827

haal dan eerst hodaws en gouden tomahawk eruit

Ik ben het eens dat gouden pistool en revolver moeten verdwijnen, maar het GG mag wel blijven bestaan :)

dan stop ik ermee... dan zijn de kerstcadeaus nog erger
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het juist mooi dat er een wapen in het spel is die super moeilijk te behalen valt! het Gouden Geweer... daar kan je tenminste trots op zijn

Is helemaal niet meer moeilijk te halen tegenwoordig dat is het punt-.- Je gooit er wat nuggets tegenaan op de PA werelden en je hebt hem binnen no time, op andere werelden is het wel moeilijker, maar als je wat vriendjes hebt die ook een sleutel voor je regelt, heb je hem ook zo.
 

DeletedUser14827

of maak die dingen level 120, dat zou mij aardig eerlijk lijken.

nee dus?
ze zijn bijna onmogelijk te krijgen beetje geluk en je hebt hem via die kistjes en je bent nu onverslaanbaar, level 120 zijn zoveel mensen, en juist die hebben de skills om onverslaanbaar te zijn,,,
 

DeletedUser

Verder zou ik gewoon nieuwe wapens maken, 2 wapens van level 100, 105, 110 enz. van elk een slag- en schietwapen,blijven

nee dus?
ze zijn bijna onmogelijk te krijgen beetje geluk en je hebt hem via die kistjes en je bent nu onverslaanbaar, level 120 zijn zoveel mensen, en juist die hebben de skills om onverslaanbaar te zijn,,,

Was meer als een voorbeeld van mijn idee hierboven bedoeld :whistle:
Ik vind het altijd zo lullig als iemand net een hartaanval krijgt, omdat ie zo'n wapen krijgt, dat ie dan weggehaald wordt :D
 

DeletedUser14827

als je nou gewoon direct dood zou zijn...

ja dat is waar, dan krijg je innogames riem ofzo, das nog net geen ramp
 

DeletedUser13404

Ik wil nog even toevoegen:

Door het GG zijn alle FG's uit balans... want als je er zelf geen hebt, hit je niet veel, hit je niet hoog, en wordt je steeds geraakt... als ze soms met 5 GG's op hun eigen toren staan, maak je als aanvaller geen schijn van kans...
En hierdoor halen steeds de enkele lvl 120'ers de edele kisten en steeds 1500 ep, waardoor ze steeds een grotere voorsprong uitbouwen...
Ik ben zelf een fg'er in w8, en met lvl 80 en alle skills op FG's is het hoogste dat ik ooit heb gehaald daar 750ep... en nog nooit een kist, het is gewoon verpest en ik ga wss alles terug herskillen anngezien er totaal geen fun meer aan is...
 

DeletedUser

Nu overdrijf je wel een beetje, je kan best kistjes halen zonder GG en je ook 1500 EP halen zonder GG. (uit eigen ervaring)
 

DeletedUser13404

Nu overdrijf je wel een beetje, je kan best kistjes halen zonder GG en je ook 1500 EP halen zonder GG. (uit eigen ervaring)

Recent voorbeeldje:

OP w8, net een fg gehad: 3e meeste gehit (3800), verhouding van 14/1,
niet geraakt, wat krijg ik?
-> 400 ep :hmf:, en (natuurlijk geen kistjes..., wad had je gedacht...)
 

DeletedUser

Ik ben het er wel mee eens dat er gewoon lvl 100, 110 fortwapens moeten komen, niet edele dingen maar gewoon te koop in de shop, die vergelijkbaar zijn met de GG. (zelfde moet gebeuren met duelwapens)
 

DeletedUser

dat is dan gewoon pech. Er zijn mensen die wel 1500 xp halen, maar geen kistje.
Voordat je het vergeten bent, de aanval kan ook gg dragen :D + dat de sectoren buiten het fort groter zijn, dus passen meer mensen met gg op
en de gg is beter als hw wincester, maar ook weer niet heilig, de gemiddelde schade is 34 hoger. Als je bedenkt dat lp-bommen 10.000 lp hebben valt dat best mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13404

Ben ik niet vergeten, maar als aanvaller heb je een raakpercentage van 40% en de deffers van 110% :rolleyes:, hoe the f*** moet je dan een fort veroveren?
 

DeletedUser

Ik zie de laatste weken juist veel forten worden veroverd. (op Arizona)
 

DeletedUser

Ben ik niet vergeten, maar als aanvaller heb je een raakpercentage van 40% en de deffers van 110% :rolleyes:, hoe the f*** moet je dan een fort veroveren?

Ben zelf geen held in fg's, maar veel mensen waarvan ook veel online scheelt al de helft :D
 
Bovenaan