• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gouden Oplossing???

DeletedUser

0/10 slecht idee. Al die moeite en dollars voor een gouden gun en dan gaat het nog kapot ook ...

Ik zou er mij nog kunnen in vinden mocht dit voor alle items (niet enkel wapens) gelden.

Heb je trouwens nagedacht wat voor werk dit is voor de servers? Het lijkt me eerder een gefrustreerde maatregel voor mensen die het anderen niet gunnen om met zo'n wapen rond te lopen.

Als je wil dat zo'n wapen degenereert, trek die regel dan door en wees consequent.
 

DeletedUser

En ik vind zelf dat de edele wapen ook vrij makkelijk te halen zijn als je kijkt wat mensen vinden met cashbattles...
Eergister nog.... een stuk of 15
 

DeletedUser

dit is juist de zelfde reactie als met belle's starre

en er komen altijd sterkere wapens

edele---gouden---????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12045

Ik ben voor alleen moeten die producten voor de gouden gun veranderen.

ijzer-->elixer
olie--> coyote tand
 

DeletedUser

Ik heb op w2 een probleem, als ik alles moet omzetten en daarna terug moet zetten heb ik zo'n 200.000 nodig, daarom zijn die gouden guns gewoon overpowered, iedereen die niet full duellist was heeft er profijt van gehad, full duellisten hebben pech....
 

DeletedUser1053

Ik heb op w2 een probleem, als ik alles moet omzetten en daarna terug moet zetten heb ik zo'n 200.000 nodig, daarom zijn die gouden guns gewoon overpowered, iedereen die niet full duellist was heeft er profijt van gehad, full duellisten hebben pech....

Misschien was dat ook juist de bedoeling van deze wapens?;) Avonturiers kunnen zich zo wat beter verweren, hoewel deze wapens voor duellanten en soldaten ook makkelijk te halen zijn..:)
 
Ik heb op w2 een probleem, als ik alles moet omzetten en daarna terug moet zetten heb ik zo'n 200.000 nodig, daarom zijn die gouden guns gewoon overpowered, iedereen die niet full duellist was heeft er profijt van gehad, full duellisten hebben pech....

Je moet er inderdaad nu eenmaal meestal veel voor over hebben.

Qua schade moeten ze zeker niet gedegradeerd worden, minimulevel verhogen lijkt me het beste.
 

DeletedUser13404

4/5 zeer mooi, ze verpesten echtt het spel, iedereen heeft ze!!!
 

DeletedUser

7/5 ik kan hoger

nee even serieus 4/5 ze maken het wel moelijk maar waarom alleen bij gode wapens:hmf:
 

DeletedUser

Het is een mooie idee, maar in plaats van die moeilijke te vinden producten zou ik iets anders in de plaats doen ...

i.p.v. de producten
Geld geven
 

DeletedUser

Slecht -6/5 Dan heeft zo wapen geen zin meer:rolleyes:
Je bent jal;oers omdat jij er geen hebt omdat jij de qeust niet doet.:rolleyes:
Jij valt ndan naar een tijd enkel bouwers aan want het ligt aan het "Gouden" wapen.:rolleyes: Je ziet het forum en denkt "Die spelers zal ik lekker hoe wapen slecht maken, Zij hebben der al niet veel betaald tog? en iets gedaan tog? Iedereen die voor heeft gestemd heb je ereen ja of nee?:no:
 

DeletedUser4892

Ja, jij zegt natuurlijk wel dat hij niets doet om dat wapen te krijgen, maar als iedereen hetzelfde wapen heeft gaat het echt om de skills, wat niet voor iedereen even gunstig is. Ik vind het een goed idee, maar alleen als het gaat gelden voor ALLE wapens.
 

DeletedUser1053

Ja, jij zegt natuurlijk wel dat hij niets doet om dat wapen te krijgen, maar als iedereen hetzelfde wapen heeft gaat het echt om de skills, wat niet voor iedereen even gunstig is. Ik vind het een goed idee, maar alleen als het gaat gelden voor ALLE wapens.

Maar als het voor alle wapens geldt, wordt het probleem dat het gouden wapen te sterk is, nog niet opgelost. :unsure:
 

DeletedUser

4/5, zou je eventueel ook nog roestige dolken enz. kunnen repareren.
 

DeletedUser

Ja, jij zegt natuurlijk wel dat hij niets doet om dat wapen te krijgen, maar als iedereen hetzelfde wapen heeft gaat het echt om de skills, wat niet voor iedereen even gunstig is. Ik vind het een goed idee, maar alleen als het gaat gelden voor ALLE wapens.

Als je het voor alle wapens doet, dan kan je voor elk wapen een ander product doen. Voor slagwapens heb je dan producten nodig die je met slagkrachtjobs kan krijgen, met met vuurwapens juist producten die je met schietjobs kan krijgen. Is dat een idee?

4/5, superideee, maar wel even aanpassen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan