• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gouden Oplossing???

En wat doe je met mensen die altijd aangevallen worden? Hun wapen wordt dus almaar slechter en slechter waardoor ze nog minder kans hebben te winnen? Niet erg leuk voor de spelers die wat minder actief zijn maar wel dagelijks aangevallen worden.

hun wapens wordt ook gewoon slechter... Het is niet de bedoeling dat alleen de aanvallers nadeel hebben van dit idee... Dan moet de verdediger maar een normaal wapen gaan dragen of een edel wapen hebben als je een goed wapen wil
 

DeletedUser

Leuk idee maar hiermee bevoordeel je de level99 ers
want die kunnen geen XP meer krijgen dus hung rang al niet achteruit gaan en bij alle anderen wel;)
Maar wel goed verzonnen:up:
 

DeletedUser

Goed idee Don Wiebah! misschien kan je er ook weer opdracht aan verbinden zoals 'Versla Dief met een versleten geweer' ik noem maar even wat.
 

DeletedUser

Don, als je die percentages te snel laat dalen ben je dus alleen bezig met die dingen verzamelen. (wat ook lang duurt)
Kun je niet beter iets doen van voor 5% reparatie moet je 100 betalen?
Zoiets?
Nog een idee van Ruud99:
De levels wat hoger leggen, bijv. level 80-82
Is ook wel wat niet?
 

DeletedUser

gaat er ook procent af als je wordt aangevallen? want anders kan iedereen iemand aanvallen zodat zijn wapen 0% word en iedereen hem pownt?
 

DeletedUser905

Ik ben het met je standpunt eens Don, maar niet met de oplossing. Het is een goed idee, maar ik denk dat de levels gewoon omhoog gegooit moeten worden. Hoe hoger het level, hoe sterker het wapen. Dat is het principe van alle wapens in dit spel. Dus waarom hier niet? ;)

Alleen word dat principe weer verpest door Belle starr's deringer :mad:
 

DeletedUser

Tegen,

Ik denk dat ze het gemaakt hebben omdat bij de verhoogde level caps spelers ook betere wapens krijgen dat een speler van 80 niet volledig verloren is aan een speler van 110..
 

DeletedUser

jongens ik vind het een goed principe maar omdat je dan 2 goede wapens heb op dat level belle star en gouden gun en sabel maar dan moeten we dit niet gaan uitwerken we moeten de levels omhoog gooien...

vraagje
mark006 en eddievisser zijn verbannen opeens zeker iets fout gedaan ?
 

DeletedUser385

xD

dat is geheim waarom ze verbannen zijn

maar het benodigde lvl van de gouden wapens meot echt omhoog

nu zijn ze onvergelijkbaar, en wordt de scherpe sabel en de hw butnline teniet gedaan
 

DeletedUser8116

en wordt de scherpe sabel en de hw butnline teniet gedaan

inderdaad, straks zal het zinloos worden om de laatste paar levels van de geweermaker uit te bouwen, omdat de meesten toch een beter gouden/edel wapen hebben in plaats van een regulier wapen uit de geweermaker.
 

DeletedUser

xD

dat is geheim waarom ze verbannen zijn

maar het benodigde lvl van de gouden wapens meot echt omhoog

nu zijn ze onvergelijkbaar, en wordt de scherpe sabel en de hw butnline teniet gedaan

mark006 is een naamspammer van mark600

maar lijkt me wel moeilijk om met het Levelomhooggooiidee tekomen bij de Devs
 

DeletedUser

Heerlijk idee eindelijk iemand die eens logisch nadenkt anders is er niks meer aan het spel :D

5/5
 

DeletedUser

En de edele wapens dan ook verouderen :no:
Slecht niet nagedacht idee
0.1/5
 

DeletedUser

de edele wapens hebben hier niets mee te maken, want die zijn veel exclusiever. Als er dadelijk een nieuwe wereld komt loopt iedereen binnen de kortste keren met zo'n superwapen rond, even goed als wyatt earp's buntline (ja evengoed ja, buntline is constanter, maar voor het gemiddelde maakt het niets uit) en dan worden degenen die ze niet hebben helemaal kapotgeduelleert
 
Bovenaan