• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gouden Oplossing???

DeletedUser

Als je deze wapens laat staan verdwijnt het evenwicht! Wat maakthet uit dat sommige mensen hier geld aan geven want ik denk dat als we de wapens laten staan het veel meer mensen kost dan als we ze weghalen.

5/5
 

DeletedUser

Ik vind het ook wel een goed idee, alleen moet er dan iets voor die olie in plaats komen. Geen enkele duellant kan naar olie boren of hij is niet puur duellant.
 

DeletedUser

welke voorwerpen juist, welk percentage en dat soort parameters denk ik dat we best aan de devs overlaten. Daar zullen betaalde wiskundigen e.d. zijn die veel meer gegevens hebben en die details het best kunnen kiezen.
 

DeletedUser4700

Ik vind dit een goed idee, maar er moeten nog wel een paar dingen veranderen (die producten bijvoorbeeld, die zijn niet eerlijk ;))
 

DeletedUser

Absoluut tegen, lol. Het enige dat ik eventueel zou aanpassen is de max schade terugbrengen naar 130 ofzo.

Komt er toch nooit dit, hoor. ;)
 

DeletedUser6801

Ik vind dit een perfect idee, en ik vind zelfs dat het voor alle wapens moet gelden, ook de normale wapens. Tevens kun je hier ook het "te veel geld" probleem mee oplossen, als je veel met eenzelfde wapen schiet, moet je het laten maken of een nieuwe kopen, je zou hier ook voor kunnen betalen in plaats van producten verzamelen...
 

DeletedUser

Ik denk dat de devs best een reden hebben om dit wapen in te voeren.
Zij zullen het heus niet zomaar gedaan hebben en hem dus ook niet zomaar weer laten verdwijnen.
 

DeletedUser

tegen, ik vind dat de devs het balans er genoeg inhouden door de moeilijke arbeiden om de wapens te verkrijgen.

ik heb hier trouwens al best veel meer ideeën van gezien, maar nog nooit is er een door gekomen :p
 

DeletedUser

Ik heb tegenstrijdige gevoelens, maar ik denk dat ik ook voor ben. In het echt zou het toch ook zo zijn dat je je wapen eens een beurt moet geven? (niet fout opvatten:p)
 

DeletedUser12132

Leuk idee! Dan is er weer wat voor de lvl 99 spelers te doen (Producten vinden om hun wapens te verbeteren. Maar komt deze update alleen bij de Gouden wapens of ook bij de normale wapens?
 

DeletedUser

Zie voor en nadelen.

voordelen:
-het is echter.
-als mensen niet goed opletten word het wapen te slecht.

nadelen
-je moet telkens producten blijven zoeken voor het repareren.
-je moet in de gaten houden hoeveel procent je wapen al verloren heeft.

Vind dat de devs maar moeten beslissen of het er moet komen of niet maar ben wel van mening dat als dit voor alle duelwapens moet gelden en misschien ook wel voor de fortwapens.
 

DeletedUser

En wat doe je met mensen die altijd aangevallen worden? Hun wapen wordt dus almaar slechter en slechter waardoor ze nog minder kans hebben te winnen? Niet erg leuk voor de spelers die wat minder actief zijn maar wel dagelijks aangevallen worden.
 

DeletedUser

En wat doe je met mensen die altijd aangevallen worden? Hun wapen wordt dus almaar slechter en slechter waardoor ze nog minder kans hebben te winnen? Niet erg leuk voor de spelers die wat minder actief zijn maar wel dagelijks aangevallen worden.

Ik zou doen dat je duelwapen alleen maar schade krijgt als jij de aanvaller bent.
 
Bovenaan