• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De Gouden Oplossing???

Ik ben van mening dat de gouden (duel)wapens het spel een beetje verknallen. Iedereen weet nu hoe ze te verkrijgen zijn en dat gaat ook meestal best wel makkelijk. Iedereen loopt dus met een gouden wapen.
Ik vind het heel erg jammer dat de edele wapens gewoon geëvenaard worden door een makkelijk te verkrijgen item... Hierdoor verliezen de hoge edele wapens hun waarde.

Mijn idee is om de gouden wapens minder aantrekkelijk te maken. Hoe? Nou, dat ga ik je vertellen:




Maar wat als je wapen steeds slechter wordt? Als je gouden wapen voor de eerste keer de 50% bereikt, dan krijg je een opdracht bij de sheriff:




Zoals de sheriff al zei, kan je in de geweermaker je wapen laten repareren (boven het verkoop vak zijn nu tabbladen te zien voor winkel/smid:(

Je ziet dus naast het wapen een aantal producten staan. Bij de revolver zie je nu gekkengoud, ijzer en olie. Als je een van deze versleept vanuit je inventaris naar de geweermaker, dan loopt het percentage van het wapen op (de 89% wordt dan bijv. 94%). Heb je voldoende dingen versleept en je het gewenste percentage van je wapen heb bereikt, dan druk je op repareer en is je wapen weer mooi fit.





Door dit idee, zal men moeite moeten doen om het gouden wapen in topconditie te houden. Hierdoor zal het wapen minder aantrekkelijk worden (omdat je telkens producten moet zoeken voor het wapen) om te gebruiken en zullen de edele wapens weer echt waardevol worden:)
 

DeletedUser

1 star terrible.

Het is gewoon een slecht idee.
Verder lijkt het of je slagkrachters hier voordeel mee geeft.
Kom op zeg, een schiet duellist kan geen ijzer en geen olie.
Een slagkrachter kan alle drie de producten zo vinden.

Verder zijn er veel spelers die al bakken vol geld hebben
gespendeerd (of nuggets Arizona) om zich om te scholen
om wel te voldoen aan de eisen voor zulke wapens. Hoe
wilde je dat gaan oplossen/vervangen?

Als de gouden wapens er uit moeten moeten in feite ook de
edele wapens er uit. Die worden gekregen door 'pussy' speel-
stijlen bij fortgevechten. Of door geld te spekken met elkaar
en het om en om af te wisselen. Dan moedig je in feite
push gevechten aan.

Ik heb overigens niks tegen fortgevechten op die manier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9519

Nee ik ben tegen, dit is een negatieve oplossing en daar ben ik altijd tegen.
 

DeletedUser

VOOR!! 4/5!!

Zo moet je nog wat doen om het goed te houden blijf het niet altijd goed! Dan heb je wel een goed wapen maar ook telkens hoge kosten, is het niet in elke optie een voordeel.
 

DeletedUser

Ja, dat klopt
Maar de meeste (slimme) mensen zetten als ze dat wapen hebben hun punten terug op de duelskills....;)
 
1 star terrible.

Kom op zeg, een schiet duellist kan geen ijzer en geen olie.
Een slagkrachter kan alle drie de producten zo vinden.

Het zijn voorbeelden van producten die kunnen voor het wapen. Zo kan er ook minutie nodig zijn om de revolver te repareren.
 

DeletedUser

idd..

Ik ben ook tegen. Het kan het spel niet zo zeer uit balans halen, alleen zijn de andere wapens nutteloos geworden (vanaf lv 70).

Dit is zoals Karl Marx zegt, een negatieve oplossing. Als bijna iederene het gouden wapen heeft, dan is het spel weer in balans, iedereen gelijke wapens..

Maar, die lv 70 zou moetne verhoogd worden, dat vind ik.
 

DeletedUser

Even een vraagje Don:
Hoe snel wil jij het percentage laten zakken?:cool:
 

DeletedUser

idd..

Ik ben ook tegen. Het kan het spel niet zo zeer uit balans halen, alleen zijn de andere wapens nutteloos geworden (vanaf lv 70).

Dit is zoals Karl Marx zegt, een negatieve oplossing. Als bijna iederene het gouden wapen heeft, dan is het spel weer in balans, iedereen gelijke wapens..

Maar, die lv 70 zou moetne verhoogd worden, dat vind ik.

Daar kan ik me dan wel in vinden. Dit wapen staat qua kracht ongeveer gelijk aan wyatts. Laat hem dan ook dat level hebben. 85 of zo. Dan heb je in ieder geval ook nog een doel na level 75 (de laatste opdracht).
 
Even een vraagje Don:
Hoe snel wil jij het percentage laten zakken?:cool:

dat heb ik express niet genoemd in het verhaaltje. Het is de bedoeling dat er een goede balans is tussne de producten die je nodgi heb en het aantal procent dat het wapen verliest.... ehh, maximaal 4% dacht ik....

zal een beetje liggen aan hoevaak je je tegenstander raakt... Maar dat is lastiger dan je denkt, want een schietduellant schiet meestal; vaker raakt dan een reflez/weerstand.. dus daar zal een eerlijke verdeling tussen moeten komen
 

DeletedUser

Ik ben net 66 en moet 67 hebben...
Dan wil ik niet 75 hebben....:hmf:
 
Bovenaan