• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

de eeuwige jachtvelden 1.0

DeletedUser16946

hallo beste community,
met de discussie van de migratie route nog maar net achter ons,heb ik staan nadenken hoe we een oplossing zouden kunnen hebben tussen innogames en de community ivm de migratie routes en meer spelers/wereld.

na enkele dagen nadenken heb ik wel een idee gevonden:

Voorstel
een nieuwe wereld die 'de eeuwige jachtvelden' zal noemen
deze naam heeft 2 redenen:
1. het moet tw gerelateerd zijn
2. van de 'eeuwige jachtvelden' (ofwel het dodenrijk) kan je niet terugkeren (meer info zal verder in deze topic te vinden zijn)

de 'eeuwige jachtvelden' zal een wereld zijn die niet gesloten kan worden en waar je enkel dmv migratie naar toe kan (met andere woorden een 'superwereld')


Details
hoe kan je naar deze wereld gaan:
zodra je kan migreren,zal je kunnen kiezen om te migreren naar een wereld die moderators en Community Manager uitgestippeld hebben
of je kan migreren naar de "eeuwige jachtvelden".

de regels:
1.je kan maar per account vanuit 1 wereld migreren naar "de eeuwige jachtvelden"
als je met je acc al lid bent van de "eeuwige jachtvelden" ga je niet meer kunnen gaan naar de eeuwige jachtvelden

2.er zal geen migratie mogelijk zijn van de eeuwige jachtvelden naar andere werelden.dus als je gaat naar de eeuwige jachtvelden,kan je niet meer terug naar een ander wereld met je account

3.normale regels ivm dingen die je mag meenemen naar de migrerende wereld blijven gewoon van toepassing

4.als je account permanent geblokkeerd wordt op "de eeuwige jachtvelden",zal het NIET mogelijk zijn om vanuit een andere migrerende wereld te herverhuizen naar "de eeuwige jachtvelden"

varia:
alle forten zullen max uitgebouwd zijn om de fg's eerlijk te houden

misbruikpreventie:
/

Visuele hulpmiddelen:
/

Samenvatting:
het voordeel voor de spelers is dat kleinere community's een actievere wereld hebben met meer spelers/fg's en meer duels

administratie:


als je dit idee goed vind,druk dan zeker op de like knop
comments,en ideeën mogen altijd

gr
psychomaniakje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16946

@ancoonbar :bedank voor de feadback
Kheb die topic helemaal gelezen.mijn plan is een stukje anders.dus vraag ik mij af of het toch niet het proberen waard is?

@Elvis :waarom zou ik een steekje los hebben.allemaal gemakkelijk dit te zeggen.je geeft niet eens de opmerking waarom jij het een slecht plan vind...
 
Bovenaan