• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dakota Fortgevecht evenement

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

Hey all, vandaag werd dit gepost in het Telegraafkantoor:

Na een paar weken van voorbereiding is het nu eindelijk zover. Apache Kid ( de bandieten leider ) heeft me gevraagd om aan te kondigen: Het Dakota Fortgevecht evenement.

Er is niet veel bekend over het evenement maar er is mij gevraagd om het volgende door te geven;

Vanavond is de eerste keer dat de bende bandieten het fort aanvallen.

Veel succes en ik hoop dat we de bandieten kunnen verslaan!


We hebben inmiddels het eerste gevecht gehad.

Discuss :)
 
Volgende keer op een normaal uur ajb :p
FGs zijn ook meestal na 20u en in de examenperiode liefst zelfs nog later... om 19 uur zeker niet, dan zitten de meeste mensen nog te eten.
Lijkt me wel een enorm tof initiatief! Het haar en de karakters in het algemeen van die bandieten zien er leuk uit :p
Ik krijg echt zin om FGer te worden op dakota :)

hoe lang gaat dat event duren? en gaan jullie ook uitgebouwde forten aanvallen?
 
Altijd vervelend als events maar op 1 wereld gehouden worden. Helaas gaat dit dan ook volledig aan mij voorbij. Met zoveel verschillende werelden, zou het in theorie toch ook een idee kunnen zijn om eens iets als dit op alle werelden te doen?!
 
Dat ze deze skills hebben prima, maaro p dakota waren er meerdere fortgevechten vandaag, dus er was relatief weinig def. Aanval had dus bijna 100k meer lp dan de def, en in een slecht uitgebouwd fort als deze, is het vaak LP dat de doorslag geeft. Dus ik zie twee opties voor een beter gevecht: Laat het fort ietsje uitgebouwd zijn of zorg dat het gevecht het enige gevecht is. Bij de laatste is er ook een betrouwbaarder beeld of het gelijkwaardig is of niet.

Wel een leuk initiatief! Zeker op minder actieve fortgevechtwerelden kan dit het een en ander misschien laten oplaaien :D
 

DeletedUser1448

Het is denk ik moeilijk om in het 1e fg een goeie balans te vinden.
@ jack stonehand, het fg begon om 19h59. Das een normaal fg uur ;)
Aankondiging zou in het vervolg vroeger moeten zodat er geen andere fg's gestart worden. Een uitgebouwd fort maakt het ook wat eerlijker.
Leuk initiatief :) Jammer dat het op een wereld is waar ik niet speel
 

DeletedUser7902

Het is denk ik moeilijk om in het 1e fg een goeie balans te vinden.
@ jack stonehand, het fg begon om 19h59. Das een normaal fg uur ;)
Aankondiging zou in het vervolg vroeger moeten zodat er geen andere fg's gestart worden. Een uitgebouwd fort maakt het ook wat eerlijker.
Leuk initiatief :) Jammer dat het op een wereld is waar ik niet speel

Wat die gast zegt
 
Dan vergis ik me :p is hoe dan ook te vroeg voor mij om mee te kunnen doen :/ hoe later hoe beter :p
Kunnen we die mannetjes ook proberen duelleren?
 

DeletedUser10155

Altijd vervelend als events maar op 1 wereld gehouden worden. Helaas gaat dit dan ook volledig aan mij voorbij. Met zoveel verschillende werelden, zou het in theorie toch ook een idee kunnen zijn om eens iets als dit op alle werelden te doen?!

Idem hier :hmf:
 

DeletedUser6405

Het is al een hele klus om dit op 1 wereld te organiseren. Eerst maar is kijken hoe dit gaat verlopen.
 

DeletedUser

Het is denk ik moeilijk om in het 1e fg een goeie balans te vinden.
@ jack stonehand, het fg begon om 19h59. Das een normaal fg uur ;)
Aankondiging zou in het vervolg vroeger moeten zodat er geen andere fg's gestart worden. Een uitgebouwd fort maakt het ook wat eerlijker.
Leuk initiatief :) Jammer dat het op een wereld is waar ik niet speel

Dit klopt inderdaad, het moet wel een uitgebouwd fort worden anders krijg je met 120 man in def nog deze 20 niet om (vooral niet op dakota, te veel met weinig lp en skills).

Nop, t zijn Game Mastered Characters, die kun je niet duelleren ;)

Dan moeten we Harres maar om de 48u ko leggen :p
 

Deleted User - 308552

hoe lang gaat dat event duren? en gaan jullie ook uitgebouwde forten aanvallen?

Hoe lang het gaat duren; vraag het aan Harres ;)
We gaan even kijken hoe de aankomende fg's gaan (waarbij er geen gevechten rond het eventgevecht gestart kunnen worden) en zullen upgrades etc toevoegen waar nodig (voor zover ik weet).

(...) Dus ik zie twee opties voor een beter gevecht: Laat het fort ietsje uitgebouwd zijn of zorg dat het gevecht het enige gevecht is. Bij de laatste is er ook een betrouwbaarder beeld of het gelijkwaardig is of niet.

Wel een leuk initiatief! Zeker op minder actieve fortgevechtwerelden kan dit het een en ander misschien laten oplaaien :D

Optie 1: Wordt eventueel later gedaan, we kijken eerst hoe de aankomende fg's gaan.
Optie 2: Daar wordt voor gezorgd.

Fun fact: Onze soldaat met de meeste LP kon niet meedoen door een foutje van ons :laugh:
 

DeletedUser4763

nog ff 48 upb sparen op dakota en dan kan ik een reskill drankje kopen , zal full fg,er worden om Harres en ze meute mee te helpen af stoppen :p
 
Bovenaan