• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dag van de dood 2017

DeletedUser16249

Het is mij nu eindelijk gelukt de opdracht te voltooien, dankzij jullie tips, dus allen zeer bedankt voor de hulp! :D
 

DeletedUser16765

Geld dit voor de wereld Fairbanks ook?

Heb geen een missie staan daarvoor of ook maar een pompoen gevonden.
 
Gloeiende pompoenen openen: 3 verschillende soorten pompoenen krijg je eruit, random
Elk van die drie soorten pompoenen staan voor een opdracht: zodra je er 3 van welke dan ook krijgt, dan wordt de opdracht voor die pompoen beschikbaar in de saloon.

Gloeiende pompoenen zijn het makkelijkst te vinden met 15 seconden arbeiden, ze vallen gem. 1x per 25 arbeiden.

De speciale pompoenen zijn ook op de markt te koop als het goed is, omdat ze veilbaar zijn.
Hoop dat dit helpt.
 
Waarom staat bij prestaties (evenementen) de prestatie Cempasúchils overal! Oranje is... nog steeds als niet behaald?
Dacht dat die wereldbeloning toch overal wel gehaald was?
 

DeletedUser15915

De prestatie was pas toegevoegd nadat de wereldbeloning was behaald. Hopelijk zullen de ontwikkelaars nog een script maken waarmee iedereen alsnog deze prestatie ontvangt.
 
Dat was me nog niet eens opgevallen... Ik vind dat toch wel amateuristisch gedoe eigenlijk. Net als die Kerst-quests die dit jaar gewoon maar helemaal zijn overgeslagen, wat een aanfluiting.
 

DeletedUser15915

Dat was me nog niet eens opgevallen... Ik vind dat toch wel amateuristisch gedoe eigenlijk. Net als die Kerst-quests die dit jaar gewoon maar helemaal zijn overgeslagen, wat een aanfluiting.

Die komt er nog aan! Het zal nu denk ik niet al te lang meer duren tot de eerstvolgende update en daarmee zou de opdracht actief worden gemaakt dacht ik.
 
Bovenaan