• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dag van de dood 2017

DeletedUser16249

Weet iemand ook iets over die opdrachten die bij de pompoenen horen? Ik ben aan een opdracht aan het puzzelen, maar ik kom er niet uit, ben ook niet zo goed in cryptische omschrijvingen, is er al iemand uit, of kunnen we vragen stellen hier en kijken of we in de richting zitten?
Ik denk namelijk dat de lucifer dealer zavel ontginnen is, kan dat kloppen?
En dan nog iets: moet je nou naar de handelaar om je item te krijgen of naar het verkooppunt, want volgens mij zijn dat niet dezelfden.
 

DeletedUser1448

Ik denk namelijk dat de lucifer dealer zavel ontginnen is, kan dat kloppen?
En dan nog iets: moet je nou naar de handelaar om je item te krijgen of naar het verkooppunt, want volgens mij zijn dat niet dezelfden.
Niet zwavel ontginnen ;)
Je moet een product dragen en de juiste arbeid doen op het juiste tijdstip
 

DeletedUser16249

Niet zwavel ontginnen ;)
Je moet een product dragen en de juiste arbeid doen op het juiste tijdstip

Ja dat begreep ik wel, innen en bij buffalo bill optreden en die whiskey en tabak arbeid doen?ik moet een schop, katoen, ham en hengel dragen en dan 15 sec. arbeid doen op een bepaald tijdstip dat ik nog uit moet zoeken, maar ik dacht dat ik dan o.a. zwavel ontginnen moest doen en ook bij buffalo bill optreden en de arbeiden voor whiskey en tabak, of zit ik daar helemaal naast?
 

DeletedUser1448

Ja dat begreep ik wel, innen en bij buffalo bill optreden en die whiskey en tabak arbeid doen?ik moet een schop, katoen, ham en hengel dragen en dan 15 sec. arbeid doen op een bepaald tijdstip dat ik nog uit moet zoeken, maar ik dacht dat ik dan o.a. zwavel ontginnen moest doen en ook bij buffalo bill optreden en de arbeiden voor whiskey en tabak, of zit ik daar helemaal naast?

Nee, er zijn 4 handelaars (whiskey, lucifers, etc). Die horen elk bij een county. Je moet het juiste product dragen, terwijl je de juiste arbeid doet(zoals bijvoorbeeld: De handelaar in county 1 opent zijn verkoop eerder dan de handelaar die naast een koeienweide staat. DIt is bijvoorbeeld vee drijven. Stel dat je die handelaar zoekt moet je vee drijven met een product bij een bepaald tijdstip) op het juiste tijdstip. Dan krijg je je questitem die je moet afgeven.
Na het oplossen van het raadsel heb je 2 mogelijkheden. Tip, zet alles in een tabel)
 

DeletedUser16249

Oei dat is echt veel denkwerk, zal niet meevallen, maar bedankt! Hopelijk staat daar dan een leuke prijs tegenover. ;)
Daar was ik gisteren al mee bezig om alles op te schrijven, maar tot nog toe is het me niet gelukt. Haha ik ben ook nooit goed in cryptogrammen. :D
Maar ik zal vandaag nog eens een poging wagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16249

Ik ben tot het volgende gekomen, kan iemand me vertellen of ik in de juiste richting zit?
0-8 is mais plukken, welke county en welk product ben ik niet achter
12-17 is als huurling vechten, welke county en welk product ben ik niet achter
14-22 is schoenen poetsen, county 1, en product schop meenemen
16-23 is vee drijven, county 8 en product hengel meenemen
 
Ik ben tot het volgende gekomen, kan iemand me vertellen of ik in de juiste richting zit?
0-8 is mais plukken, welke county en welk product ben ik niet achter
12-17 is als huurling vechten, welke county en welk product ben ik niet achter
14-22 is schoenen poetsen, county 1, en product schop meenemen
16-23 is vee drijven, county 8 en product hengel meenemen

Op het Franse forum was geloof ik door iemand bevestigd dat de lucifers gevonden konden worden d.m.v. Vee drijven in county 5, 14-22 uur met het product katoen.

(Ikzelf kwam tot de conclusie dat het ofwel die oplossing was, ofwel d.m.v. Mais plukken van 0-8 uur, met de andere variabelen hetzelfde. Ik ga er maar vanuit dat die Fransen het goed hadden, en ik ga er zo direct achterkomen of die oplossing juist is :D )


Edit: never mind, de laatste hint betekent dat alleen de eerstgenoemde oplossing juist kan zijn.
 

DeletedUser16249

Op het Franse forum was geloof ik door iemand bevestigd dat de lucifers gevonden konden worden d.m.v. Vee drijven in county 5, 14-22 uur met het product katoen.

(Ikzelf kwam tot de conclusie dat het ofwel die oplossing was, ofwel d.m.v. Mais plukken van 0-8 uur, met de andere variabelen hetzelfde. Ik ga er maar vanuit dat die Fransen het goed hadden, en ik ga er zo direct achterkomen of die oplossing juist is :D )


Edit: never mind, de laatste hint betekent dat alleen de eerstgenoemde oplossing juist kan zijn.
Ok, bedankt dan kan ik die alvast uitproberen, als dat gelukt is zeg ik het.
 

DeletedUser16249

Ok, bedankt dan kan ik die alvast uitproberen, als dat gelukt is zeg ik het.
Ja deze klopt, ik heb de lucifers, maar dan heb ik dus zelf een heel verkeerde conclusie gemaakt, want ik dacht dat je vee moest drijven met een hengel in county 8 tussen 16-23
Ahum! Dus de rest heb ik ook fout. :( Pfff, daar heb ik al een paar uur over zitten puzzelen, ik ben echt niet goed in die cry[tische omschrijvingen!!!!
 
Pfff, daar heb ik al een paar uur over zitten puzzelen, ik ben echt niet goed in die cry[tische omschrijvingen!!!!

Je bent niet alleen, ik heb nog maar 1 pompoen ontvangen en daar zat een bufje en als ik dat hier allemaal lees ben ik voorlopig daar blij mee. Hopelijk tegen dat ik zo'n opdracht kan starten dat de oplossingen gewoon ergens staan :p
 

DeletedUser16249

Je bent niet alleen, ik heb nog maar 1 pompoen ontvangen en daar zat een bufje en als ik dat hier allemaal lees ben ik voorlopig daar blij mee. Hopelijk tegen dat ik zo'n opdracht kan starten dat de oplossingen gewoon ergens staan :p

lusius, doe je wel de arbeiden iedere keer 15 sec. daar kun je de meeste pompoenen mee krijgen en vooral bij bijvoorbeeld katoen plukken enz.
 

DeletedUser1448

Ik ben tot het volgende gekomen, kan iemand me vertellen of ik in de juiste richting zit?
0-8 is mais plukken, welke county en welk product ben ik niet achter
12-17 is als huurling vechten, welke county en welk product ben ik niet achter
14-22 is schoenen poetsen, county 1, en product schop meenemen
16-23 is vee drijven, county 8 en product hengel meenemen

DoOvO2arTYecGhbh_pekmg.png
 

DeletedUser16249

Geen van die andere dingen is mij gelukt, dus ik laat het hier maar bij.
Maar weet iemand hoe je aan vergiftigde cake en krantenkrullen kunt komen?
De oplossing die ik zelf had bedacht (met een mes naar Frank Dalton rijden) haalde niets uit, dus nu weet ik maar weer eens dat ik echt niet geschikt ben voor iets cryptisch, haha. :D
 
dit komt van de net server


Random jobs of 15 sec (cus the drop rate is the same as for 15se, 10min or 1h). You can get max 40 pumpkins till the end of event and then you may open them and find different items.

After you get
3 x Mischievous pumpkins (go to Sherif in saloon and quest will pop up, equip cotton go to county 5 do a 15 sec quest on cowboy between 14:00-22:00)

3xConfused pumpkin (go to saloon a quest will pop up equip a razor weapon and do 15 sec job on selling newspaper)

3xCheerful pumpkin (go to saloon quest will pop up, equip a berrie and then do grind mill 15 sec job)
 

DeletedUser

Wat houden die countys precies in? VOlgens jullie moet ik nu in county 5 cowboy doen. Dus waar moet ik dan zijn?
 

DeletedUser15915

Wat houden die countys precies in? VOlgens jullie moet ik nu in county 5 cowboy doen. Dus waar moet ik dan zijn?

De county's zijn gelijk aan de gebieden die je op jouw kaart zie. Op de meeste werelden hebben ze al een andere naam gekregen (de bezitter van het hoofdfort kan de county een andere naam geven). Linksbovenin is county 1 en dat loopt op naar county 7 rechtbovenin. Daarna begin je linksonderin met county 8 en dat telt omhoog naar county 14 rechtsondering. County 15 is het vakje in het midden met de speciale arbeiden.
 
Bovenaan