1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Dag van de dood 2017

Discussie in 'Henry's Saloon' gestart door dist3rio, 3. nov 2017.

Deel deze pagina

1. dist3rio

dist3rio

Leuk Bevonden:
    45
    Hierbij het discussie topic voor het Dag van de dood 2017 event :)

2. Vince0789

Vince0789

Leuk Bevonden:
    6
    34 november, wanneer zou dat zijn? :huh:

3. anja charite

anja charite

Leuk Bevonden:
    0
    Op beta is einde datum 24 november,maar mijn vraag hierbij is:kunnen we ook weer kaarten draaien met de bloemen?
    Want op de beta is dat niet mogelijk tot nu toe.Of wordt het alleen met gratis draaien en nuggs?Zo kun je met 16 dagen geen complete setjes krijgen tenzij je heel veel nuggs gaat gebruiken,

4. Don Wiebah

Don Wiebah

Leuk Bevonden:
    12
    Laat dat nou net een goed verkoopplan zijn...

5. leones

leones Spelmoderator Forummoderator

Leuk Bevonden:
    38
    Je zal inderdaad niet met bloemen het kaartspel kunnen spelen.

6. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    100
    Of je nou 16 of 20-25 gratis spellen krijgt, als je die sets bijeen wilt krijgen moet je veel nuggets inzetten, daar verandert niks aan. Is wel fijn dat ze dan ook die groom set op 140k bloemen hebben gezet in plaats van 180k, dat compenseert die kortere tijd al.

https://forum.beta.the-west.net/index.php?threads/day-of-the-dead-2017.3236/ Hier staan verder de setbonussen vermeld, een fg set met LP en extra uitwijkbonus als setbonus en een bouwset zo te zien.

7. anja charite

anja charite

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je dan net zoveel nuggs krijg voor je geld als op beta zou het nog te doen zijn,maar ik vind dit schandalig dat het weer op geld moet uitdraaien.

8. tsrak

tsrak

Leuk Bevonden:
    1
    en daar gaan we weer, het zoveelste event dat al verpest wordt door enkel nuggets gebruik....wat is nog het nut van de bloemen etc. voorheen kon je die je krijgt bij verlies nog gebruiken om extra draaien te doen.

9. cor696

cor696

Leuk Bevonden:
    100
    Verbeter me als ik verkeerd zit. Maar volgens mij was het altijd al zo dat je bij evenementen, waarbij je bij 180k (dit keer 140k) een kledingset kon krijgen, je de bloemen etc. niet kon gebruiken bij de andere onderdelen van het evenement.

Rick I vindt dit leuk.
  10. goappa

goappa

Leuk Bevonden:
    29
    Dat klopt, de bloemen staan helemaal los van enig ander onderdeel van het evenement. De bloemen zijn puur voor de set (van 140k bloemen) te bemachtigen.

11. michel636

michel636

Leuk Bevonden:
    72
    Niet alleen voor de set, alle 5k bloemen die je bovenop de 140k nog verzameld krijg je een rode brief (50 upb) :)

12. Davy Jones

Davy Jones

Leuk Bevonden:
    11
    Als ik het goed begrijp is dat 140k op 16 dagen? Hoe moet je dat halen zonder nuggets? :huh: Daarbij mensen zonder nuggets kunnen in 16 dagen geen complete set krijgen? Eerst de community (wat al niet zoveel voorstelt) splitsen door onnodig een nieuwe wereld te starten, en dan verder OP sets uitbrengen waar je voor moet betalen. Sinds Graceland heb ik mijn plezier in het spel verloren, en zulke events maken het er niet beter op. ;)

Death By Design, mcple en Iamnumber4 vinden dit leuk.
  13. goappa

goappa

Leuk Bevonden:
    29
    Hoeveel bloemen moest je voorheen per dag verzamelen met het evenement voor de set? Mij staat ervan bij dat het meer dan 9k per dag was, klopt dit? Controle: Evenement in 2016 startte op 27 oktober en eindigde op 14 november, dit zijn 19 dagen. In 2016 moesten we 180.000 bloemen verzamelen. Een snelle rekensom leert ons dan, 180.000 / 19 = 9.474 bloemen per dag

Met het huidige evenement zien we dan dat het makkelijker gemaakt is! De snelle rekensom is dan 140.000 / 16 = 8.750 bloemen per dag.

De volgende keer dat jullie weer gaan klagen over een evenement, controleer dan even de feiten voordat er dingen worden gepost. Het zou makkelijker te halen moeten zijn t.o.v vorig jaar.

Nillie Boem, BadLife, lucius6 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. rollercoaster007

rollercoaster007

Leuk Bevonden:
    22
    Klagen is de favoriete bezigheid van de NL speler...

Nillie Boem en lucius6 vinden dit leuk.
  15. Davy Jones

Davy Jones

Leuk Bevonden:
    11
    Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk, heb nergens aangehaald dat het andere jaren makkelijker was? ;) Alsnog 8.750 per dag, als je maar 330 gemiddeld per uur krijgt... Trek daar 1500 per dag vanaf door vrienden, dan is het best moeilijk om zonder 150 ap, zonder 100% ap boost opties, zonder automatisering die Groom set te halen. Goed je zal vast nog hier en daar wat extra verdienen, maar dat zal mijn punt niet echt kunnen weerleggen vrees ik.

16. california007

california007

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel op Wereld 1, de enige non premium wereld en ik heb tot nu toe gemakkelijk zonder nuggets elk jaar de eventset kunnen halen. De tijd tussen events door besteed je gewoon door het verzamelen van ingrediƫnten voor Thee. Meestal is rond de 200 thee genoeg. Daarnaast kun je met UPB de 2500 bloemen per dag uit de shop halen, en krijg je na vgm 10k bloemen ook nog een bloempot die je 1250 bloemen elke 12 uur geeft.

Da's al +5k bloemen per dag als je die goed bijhoudt. Ook wel vergelijkbaar met +50 UPB per dag als je de 140k vroeg bereikt. Dus die 600 upb voor 2500 de grote bloempot is ook niet zo erg.

17. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    100
    Bij 10k bloemen krijg je een energiekist (5 mate thee, 10 guarane, 10 koffie, 10 witte bonen, samen +1350/2025% AP), bij 20k bloemen krijg je die boempot van 1250 bloemen per 12 uur. Voor de rest klopt het.

8750 Bloemen per dag zonder nuggets te kopen is lastig, maar het is zeker te doen. Met automatisering uit gratis nuggets of uit medailles kan je al een heel eind komen als je eenmaal die energiekist hebt. Verder is het inderdaad handig om een voorraadje kwakzalver thee te hebben, nu met dit event kan je dan al producten zoeken zodat je voor het volgende event een mooi voorraadje hebt. @red jones het is 360 bloemen per uur als je uur werk doet en 450 per uur als je 6x 10 min doet.

18. Buttbear

Buttbear

Leuk Bevonden:
    0
    Wasted dag een... als ze fatsoenlijke uitleg hadden gegeven dan had ik kunnen weten dat ik beter niet had kunnen doorspelen. Echt nu ben ik gewoon alle items kwijt die ik had. Beetje zielig verhaal dit, maarja ik had niet anders kunnen verwachten.

19. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    100
    Het is vrij logisch dat je je eerste beloning kwijt bent als je besluit door te spelen. Als je het eerste spel wint krijg je de keuze ofwel dat item dat ze aanbieden te pakken, of doorspelen in de volgende categorie. Als je 1e prijs niet wegvalt zou iedereen er voor kiezen om door te spelen. Dan is de vraag of je wilt doorspelen of niet nutteloos en zou die ook niet gesteld worden.

20. Bert10

Bert10

Leuk Bevonden:
    20
    Misschien wat beter lezen de volgende keer :)

Phil Coulson en lucius6 vinden dit leuk.