• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craftwapen Dilema

Steeds meer mensen raken lvl 600 crafting, en hoe langer je lvl 600+ bent, des te meer wapens je op de markt gebracht hebt. Nu raak de markt op een gegeven moment verzadigd met deze craftwapens. Zo gaan er nu al vreemdelingen voor onder de 100k over de toonbank... Dit kan je natuurlijk gewoon zien als marktwerking, maar ik denk dat het craften erdoor een beetje vergalt wordt.

Voorstel
Een keuze bij het inleveren van het craftlevel 600 eindproduct.

Details
Bij inlevering van het lvl 600 eindproduct (heetste chilli van het wilde westen, Gouden muziekdoos, fabelachtig tegengif of Pony Express zadel) kan je kiezen tussen het craftwapen en 200 UPB munten.

Misbruikpreventie
Het is belangrijk dat de hoeveelheid munten goed is. Ik denk dat 200 een goed aantal is omdat je daarmee een stalen/edel kistje kopen, hetgeen een kansje geeft op een leuk genaamd item. Deze kans staat in mijn ogen gelijk aan een craftwapen (ligt eraan welk beroep)

Visuele hulpmiddelen
29atdon.png


Samenvatting
Een keuze tussen een craftwapen of 200 munten bij inlevering van het eindproduct
 

DeletedUser4763

ja uhm , de vraag is het het waard om voor 200 nuggets te gaan ik bedoel er is ook een hoop gewone kleding bij gekomen die te koop is in de stads shops en dat zit nu natuurlijk ook allemaal in die ijzeren kisten dus de kans op een mooi item is mischien wel kleiner geworden , en 6 maanden munten sparen voor een premium kist en er een billy,s uit trekken terwijl je er bv 6 vreemdelingen revolvers voor hebt laten liggen is ook zuur .
heb ik liever dat het craft level flink word verhoogt en dat je met het sparen van die munten bijvoorbeeld een hoger level recept voor kan kopen of zo

het idee op zich is goed ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6377

ja uhm , de vraag is het het waard om voor 200 nuggets te gaan ik bedoel er is ook een hoop gewone kleding bij gekomen die te koop is in de stads shops en dat zit nu natuurlijk ook allemaal in die ijzeren kisten dus de kans op een mooi item is mischien wel kleiner geworden , en 6 maanden munten sparen voor een premium kist en er een billy,s uit trekken terwijl je er bv 6 vreemdelingen revolvers voor hebt laten liggen is ook zuur .
heb ik liever dat het craft level flink word verhoogt en dat je met het sparen van die munten bijvoorbeeld een hoger level recept voor kan kopen of zo

het idee op zich is goed ;)

Voor de nonpremium spelers is dit toch wel hun redding met al die nieuwe meuk in de upb shop.

WH
 

DeletedUser4130

Voor! De craftwapens zijn een leuk idee, maar na een poos is de markt wel verzadigd. Da's best sneu, na al het werk dat je in die wapens hebt gestopt. Dit idee zou er ook voor zorgen dat de prijzen voor dergelijke wapens minder in vrije val raken.
 

DeletedUser10506

Ik ben ook wel voor

Op w1 is vreemdelingenrevolver amper nog iets waard nu kopen prijs 70k en bieden 50k.
 
Ik ben er ook voor.
Het is een goed idee en brengt inderdaad de balans weer terug, want meer mensen zullen voor de munten gaan.
 

DeletedUser

tegen

het idee is goed, maar niet voor UP munten. gezien het feit dat je maar 2000 munten kunt dragen en vaak rommel krijgt moet er een andere beloning komen
 

DeletedUser4130

Don Wiebah, mag ik je een symbolische schot onder je kont richting .net geven ? ;)

Of het nu 200 munten worden of wat anders, het is in elk geval belangrijk dat die craftwapens nog iets gaan voorstellen.
 
Bovenaan