• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community rapport #5

DeletedUser15117

Inmiddels is community rapport #5 verschenen: Klik.

Ik vind het goed om te horen dat de MPI's al bijna speelbaar zijn, dat mag ook wel eens als je bedenkt hoe lang ze er al mee bezig zijn. Het enige echt nieuwe is het vriendenlimiet van 100 die niet meer te omzeilen is door andere de uitnodiging aan jou te sturen, ik zelf vind het niet echt nodig om een limiet te stellen.

Brand los!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Bijna weekend \o/

Anyway... Ik zit ook nogal te wachten op MPI's, ze hebben het er al maandenlang over... Nu maar hopen dat het ook echt leuk is.
 

DeletedUser3012

De speedwerelden lijken me leuk! Hopelijk zijn het ook echt speedwerelden en zetten ze flink de vaart erin. :D
 

DeletedUser905

De speedwerelden lijken me leuk! Hopelijk zijn het ook echt speedwerelden en zetten ze flink de vaart erin. :D
Ik kijk ook uit naar die speedwerelden :D

Ook dat Game Mastered Fort lijkt me ontzettend leuk! Dus brand los met ideeën, of maak een nieuw topic voor ideeën voor het Game Mastered Fort :cool:
 

DeletedUser

Friendsbar limit
As you know there is a limit of how many players you can invite as friends in the game. This is important for events like the Valentine's event where you got an advantage from having many friends. Unfortunately, there was a way to get around the limit because at the moment it only checks when sending a friendship request. Still, when accepting friend requests the limit was not checked so that you could accept friend requests even though you had 100 friends already. This will be fixed with the next update meaning that those players who have more than 100 friends+open friend requests will lose friends or requests. The system will then automatically delete friends based on when the friend requests were sent. The last sent requests will be deleted until only 100 are left. If you want to reorganize yourself before that update feel free to do so of course.

Als ik hier lees gaan ze random mensen uit vriendenlijsten halen?
Mits je 100+ erin hebt? mijn mening is dat je de cap eraf haalt
simpel gezegt:). Want wat is het verschil 100 of 147? Veel lagg
kan je als argument hebben. Maar de tegen argument is van mij
het hoeveelheid data dar word opgeslagen is klein.
 

DeletedUser3012

Friendsbar limit
As you know there is a limit of how many players you can invite as friends in the game. This is important for events like the Valentine's event where you got an advantage from having many friends. Unfortunately, there was a way to get around the limit because at the moment it only checks when sending a friendship request. Still, when accepting friend requests the limit was not checked so that you could accept friend requests even though you had 100 friends already. This will be fixed with the next update meaning that those players who have more than 100 friends+open friend requests will lose friends or requests. The system will then automatically delete friends based on when the friend requests were sent. The last sent requests will be deleted until only 100 are left. If you want to reorganize yourself before that update feel free to do so of course.

Als ik hier lees gaan ze random mensen uit vriendenlijsten halen?
Mits je 100+ erin hebt? mijn mening is dat je de cap eraf haalt
simpel gezegt:). Want wat is het verschil 100 of 147? Veel lagg
kan je als argument hebben. Maar de tegen argument is van mij
het hoeveelheid data dar word opgeslagen is klein.

Het is niet random (zie vetgedrukte gedeelte).

Verder gaat het denk ik niet om de servercapaciteit, maar om oneerlijke concurrentie bij events zoals het afgelopen Valentijnsevent.
 

DeletedUser905

Het is niet random (zie vetgedrukte gedeelte).

Verder gaat het denk ik niet om de servercapaciteit, maar om oneerlijke concurrentie bij events zoals het afgelopen Valentijnsevent.
Inderdaad. Denk dat ze het "eerlijk" willen houden door een maximum van 100 vrienden in te stellen en daarmee ook een maximum van 2000 hartjes (zoals bij valentijn) per dag via vrienden.
Klink ergens wel logisch, maar toch is het onzin imo..
 
...

Als ik hier lees gaan ze random mensen uit vriendenlijsten halen?
Mits je 100+ erin hebt? mijn mening is dat je de cap eraf haalt
simpel gezegt:). Want wat is het verschil 100 of 147? Veel lagg
kan je als argument hebben. Maar de tegen argument is van mij
het hoeveelheid data dar word opgeslagen is klein.

Dat de servers het niet aankonden was een 1 april grap :rolleyes:

EDIT: Doe als thema gevecht een iedereen VS iedereen potje. Het max aantal mensen die in een groot fort passen (240?) doen max mee
 
Laatst bewerkt:
Het is niet random (zie vetgedrukte gedeelte).

Verder gaat het denk ik niet om de servercapaciteit, maar om oneerlijke concurrentie bij events zoals het afgelopen Valentijnsevent.

ik begrijp niet wat er oneerlijk aan is om andere spelers te helpen?
zelf moet ik maar afwachten of ik wat terug krijg
 

DeletedUser15117

Het kan oneerlijk zijn dat iemand 384 vrienden heeft en dus van veel mensen wat krijgt met evenementen, terwijl de ander er maar 18 heeft.
 

DeletedUser14167

Volgens mij is de limiet vandaag naar maximaal 100 vrienden verandert
 

DeletedUser905

Inderdaad, want had ineens heel veel uitnodigingen en kon er geen enkele meer aannemen :p
Zal vast iets te maken hebben met het paasevenement :laugh:
 

DeletedUser3012

wie garandeerd dat die 384 vrienden ook daadwerkelijk iets sturen?

Het lijkt me vrij helder dat iemand met 384 vrienden een veel hogere verwachting heeft wat betreft het aantal toegestuurde paaseieren dan iemand met 18 vrienden. Of is dat niet logisch volgens jou?
 
Bovenaan