• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community event: Oldskool duelevent

Welk event willen jullie?

  • Anders, zie mijn reactie op deze topic

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

DeletedUser7902

Oldskool is zonder sets?

Ik heb op de eerste optie gestemd maar dan wel met de gedachte dat 'oude sets' mexicaan, edelman en farmer-set etc inhielden. Anders trek ik mn stem wel terug en geef ik het aan shopitems, wat de stand 50-50 maakt dan.
 

DeletedUser7902

Dabei, Eastwood en pinter zijn nieuwe sets, zelfs cullen is ouder. Geef dan cullen ipv die 2 idiote ruksets.
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
De poll is reeds afgelopen.
Met oldskool werd gedoeld op oude sets van jaren geleden die nog niet te sterk waren. Met de sets die bij dit evenement gebruikt worden zullen de attribuut- en vaardigheidspunten vooralsnog de bonussen van de sets overtreffen waarbij niet de kleding, maar de build bepalend is voor hoe succesvol men is met duelleren(geen 500 weerstand en reflex of 600 ontwijken op een set).
Ik heb de optie opengelaten om in plaats daarvan zonder sets, d.w.z. in kledij uit de stadswinkels en vindbare items zoals producten en genaamde vindbare voorwerpen te duelleren, echter bleek hier te weinig animo voor.

Cullen is relatief te sterk voor de bovengenoemde sets, men verkrijgt bijna het dubbele aan relevante duelpunten en ik kon geen sets vinden die relatief even sterk zijn als cullen(collin en doolin schaar ik niet meer aan ouderwets duelleren).
In de toekomst zal ik zeker kijken naar een event met alleen shopitems en geen sets, de looptijd van dit soort duelevents zijn vrij kort dus dit kan zeker vaker georganiseerd worden.
De 'ruksets' geven zoals aangegeven een paardenset waar de andere sets dit niet doen, laten mogelijk counterplay toe, en zo niet, levert het een geldbonus op bij de rondreizende handelaar.
 

DeletedUser7902

Cullen is relatief te sterk voor de bovengenoemde sets, men verkrijgt bijna het dubbele aan relevante duelpunten en ik kon geen sets vinden die relatief even sterk zijn als cullen

Cullen countert gewoon cullen :D
Men kan er wel 3-4 verschillende builds mee uitoefenen
 
Bovenaan