• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Combinatie van UPB's met goudnuggets

DeletedUser8307

Voorstel
Bij het kopen van producten kan je nu ook UPB's en goudnuggets optellen

Details
De goudnuggets en UPB's kan je dus optellen en samennemen.

Bijvoorbeeld: Een met staal versterkt kistje: 175 UPB's OF goudnuggets is het nu. Stel nu je hebt 150 nuggets en 25 UPB's dan zou je dit ook kunnen kopen, het systeem telt ze nu beiden mee. Dit kan een voordeel geven voor het kopen van producten en een compensatie voor fortvechters die nu geen kistjes meer kunnen krijgen en er lang voor moeten sparen.

Misbruikpreventie

Niet direct iets bijzonder

Visuele hulpmiddelen

Onnodig.


Samenvatting
UPB's en goudnuggets samen kunnen nemen om zo het kopen van producten te vergemakkelijken.

Administratie
Ik had dit idee al een tijdje in mijn hoofd maar naar aanleiding van dit topic heb ik zeker besloten het hier te plaatsen
 

DeletedUser8003

5/5 Geweldig idee!

ik zit daar ook telkens 35 UPB
en 15 nuggets
dan net geen kistje
 

DeletedUser

5/5
en inno kan ermee verdienen doordat mensen sneller iets kunnen kopen
 

DeletedUser8307

Bedankt voor de (positieve) reacties. Kunnen er nog meer mensen op reageren, al dan niet positief? :p

Dan kan er misschien een poll op en kan hij naar de .net !
 

DeletedUser14782

3/5
Leuk idee, maar zal er nooit komen :no:
Dit zal de inkomsten van inno alleen maar doen dalen
 

DeletedUser

dacht het niet:no:
waarom nuggets kopen als je munten voor niks krijgt

voorbeeld:
je hebt 1000 munten en je wil een premium kist, het verzamelen van 500 munten duurt lang dus gaan mensen sneller nuggets kopen om dat doel te halen.
want wat koop jij eerder? 1500 nuggets of 500 nuggets?
 

DeletedUser14782

Leuk geprobeerd bal, maar het is toch overduidelijk dat inno liever heeft dat er 10x 1500 nuggs worden gekocht dan misschien 30x 500 :D
 

DeletedUser

Leuk geprobeerd bal, maar het is toch overduidelijk dat inno liever heeft dat er 10x 1500 nuggs worden gekocht dan misschien 30x 500 :D

ja, maar als je 10x1500 hebt komt er nix bij, maar als ik 30x500 heb kan er ook nog 2x1500 bijkomen:p
+mensen kopen sneller grote dingen met nuggets:p
 

DeletedUser8307

Je moet geen rekening houden met wat InnoGames graag heeft of niet hé, beoordeel gewoon dit idee zonder te bedenken of InnoGames het al dan niet wil.
 
voorbeeld:
je hebt 1000 munten en je wil een premium kist, het verzamelen van 500 munten duurt lang dus gaan mensen sneller nuggets kopen om dat doel te halen.
want wat koop jij eerder? 1500 nuggets of 500 nuggets?

0:)
ik heb geduld en wacht wel tot ik de munten heb
 
Bovenaan