• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Colorado & The West 2.0

DeletedUser

Howdy Cowboys & Cowgirls!

Uit de kluis van de Sheriff heb ik een vertrouwelijk document gehaald. De burgemeester heeft alle gemeenteraadsleden van Denver een telegram gestuurd met een aankondiging. Na Briscoe gaat nu ook Colorado open voor pioniers! Ik zit vast in deze cel, maar misschien kun jij me helpen? Het schijnt dat Colorado een heel andere staat is dan de vorige staten. The West 2.0 draait daar! Ik ben een beetje enthousiast, maar dat heb ik wel vaker met zulke gebeurtenissen. Zou jij voor mij de staat binnen willen trekken? Het briefje is een beetje vergaan, vast door die koffie van de Sheriff. Ik kan dus niet precies zien wanneer de grenzen open gaan. Het lijkt op tussen 15 en 17 oktober. Afijn, veel verschilt het niet. Die twee daagjes maken voor jou niet uit toch?

Ik heb de Sheriff ook nog horen fluisteren over dat andere staten zich ook ontwikkelen. Het zou best eens kunnen zijn dat een paar dagen later ook The West 2.0 in alle andere staten gaat draaien. Spannend toch? Hier, neem dit briefje. Ik heb het gejat van mijn buurman, Henry de barman. Ja, sorry, ik heb last van kleptomanie. Daarom zit ik hier ook. Maar neem dat briefje maar even door. Er staat vast iets interessants op.

Nieuwe onderdelen
  • Nieuwe kaart
    [Er is een compleet handgemaakte, levendige en afwisselende, nieuwe kaart met hoge kwaliteit graphics die een heel nieuw gevoel creëert.
  • Gemakkelijkere en snellere start van het spel
    Opnieuw starten in The West is nog leuker dan voorheen. Een korte, maar spannende, nieuwe handleiding leid je vloeiend door het spel en toont je de belangrijkste functies.
  • Een nieuw, gebruiksvriendelijk design
    The West 2.0 heeft afscheid genomen van het klassieke Browsergame interface met vette randen en tekst knoppen. The West biedt nu een intuïtieve, heldere en moderne interface in een volledig scherm dat meer doet denken aan een Client MMORPG.
  • Verbeterd arbeidssysteem
    Elke arbeid heeft een eigen arbeidstijd die loopt van 15 seconden tot 2 uur. Dit dient zowel voor actieve spelers als voor de spelers die meer ontspannend willen spelen.
  • Alle schermen zijn geüpdatet naar het nieuwe design
    Het uiterlijk en de stijl van alle oude vensters zijn een stuk verbeterd. Bovendien bieden veel van hen nieuwe functies aan (nieuw zijn: fortgevechten, fort gebouwen, arbeid-scherm, vernieuwde saloon, gastenboek en nog veel meer).
  • Levendig karakter op de kaart
    Er zijn 5 verschillende animaties voor de 5 verschillende activiteiten die je eigen karakter kan doen op ieder moment van de dag. Op deze manier kunt je eenvoudig zien of je karakter ligt te slapen, ligt te luieren of aan het werken is.
  • Compleet vernieuwd chat systeem
    Individuele chatruimtes zijn onderverdeeld in tabbladen, je kan nu je eigen chatruimtes creëren en het chat-venster heeft veel aanpassingsmogelijkheden.


Andere vernieuwingen
  • Er zijn meer dan 25 sneltoetsen in het spel die het mogelijk maken om schermen te openen of op de kaart te navigeren. De volledige lijst is te vinden bij opties
  • Ervaring stijgt voor alle spel-onderdelen met een factor 3 (Vanwege Gamedesign redenen moesten alle waarden worden vergroot met een factor 3)
  • Sterk verbeterde Minikaart (voorwerpen die je kunt verzamelen op de markten kunnen worden aangetoond, zoekfuncties voor producten en banen en nog veel meer filters)
  • Nieuw overzichtsscherm voor arbeiden met een hoop nieuwe functies
  • Aankondigingen informeren je over belangrijke dingen die gebeuren in het spel
    (rapporten, prestaties, fortgevechten) en speltips
  • De reispunten en ook de reisroute worden grafisch op de kaart gemarkeerd
  • Een nieuwe pop-up als je een level stijgt en felicitaties daarvoor
  • Sommige functies zijn geblokkeerd voor nieuwe spelers tot ze nuttig zijn (NPC-duels tot het nodig is voor de tutorial, saloon tot de tutorial klaar is, rondrijdende handelaar tot de tutorial klaar is, vaardigheidsscherm tot level 2, handarbeid tot level 20, gastenboek tot de tutorial klaar is en de markt is geblokkeerd tot level 5)
  • Klerenberekenaar toegevoegd aan het arbeidsvenster dat automatisch je inventaris filtert voor de beste kleding (houdt nog geen rekening met alle bonussets)
  • Nieuwe opdrachtgever die dagelijks opdrachten aanbiedt in de saloon, alle herhaalbare opdrachten zijn hier te vinden.
  • Nieuwe emoticons zijn aan het stadsforum en de chat toegevoegd, emoticons kunnen nu overal gebruikt worden
  • Productkisten in de shop, opdrachten, koopprijzen van producten werden aangepast zodat ze zouden passen in het nieuwe arbeidssysteem
  • Kleine veranderingen in de Greenhorn set (volledige set bonus: Arbeidspunten voor elke arbeid gereduceerd van 50 naar 25, +30 Kalkoenen jagen ipv 25; +25 Vee drijven ipv 30)
  • Aankondigingen en berichten worden gezonden naar alle stadsleden wanneer een gebouw een nieuw level heeft bereikt
  • Het aantal NPC-duel tegenstanders is verlaagd, zodat het past in het nieuwe screendesign
  • Automatische premium koop-knop op de 5e taakbalk toegevoegd als je premium nog niet geactiveerd hebt
  • Elke keer als je een nieuw voorwerp vindt zal de inventaris knop oplichten
  • Reisprestaties toegevoegd
  • Poker is niet langer beschikbaar in het spel


Andere functies en verbeteringen
  • Verbetert evenwicht in fortbouwkosten (meer middelen zullen nodig zijn in 2.0)
  • Het KO-bericht zegt nu hoe lang je moet wachten totdat je weer kunt duelleren
  • "Toon stad op de kaart"-knop toegevoegd aan steden zonder stad profielen
  • Link naar het stadhuis toegevoegd aan een alliantie-uitnodigingsbericht
  • Bij verwijdering van een account is de exacte tijd van verwijdering verwijderd om verwarring te voorkomen
  • Tooltip toont de volledige en directe koopprijs op de markt
  • “Fortgevecht begint” toegevoegd aan Pony Express opties
  • Registratiedatum toegevoegd aan karakterstatistieken
  • In sommige teksten was er geen verschillende aanpak tussen mannelijke en vrouwelijke spelers
  • Het accepteren van de stadsuitnodiging is direct mogelijk in het bericht
  • Veranderingen in design van de stad subforum knoppen


Bugfixes
  • In zeer zeldzame gevallen ging ingame geld verloren tijdens banktransacties
  • Als titel+naam te lang was, werd de naam niet getoond op de ranglijst
  • Het openen van tabblad “verkopen” op de markt en de rondrijdende handelaar resulteerden in een verschijning van beide pop-ups
  • Verschillende tekst fouten
  • Meerdere berichten in de chat verschenen in plaats van één
  • U kunt niet meer bieden dan 1.000.000$ met ingevoerde scheidingstekens
  • Foutmelding verwijderd na inschakelen vakantiemodus
  • Lijnonderbreking toegevoegd als commentaar op de markt echt te lang is
  • Vertaal problemen met " ' " verbeterd
  • Geannuleerde slaaptaken telden niet mee voor de prestaties

Zo, dat was me het lijstje wel, niet? Nou ja, je bent wel weer helemaal up-to-date, zoals de jongeren dat noemen. En nu er vandoor, anders haal je het niet op tijd! Als je meer informatie wil, neem dan even hier een kijkje. Niet te lang, anders kom je te laat om mijn plekje te verzekeren. Denk eraan: ik beloon je. Succes met je kolonisatie!

The West Team
Met dank aan The Simmies voor deze aankondiging en Simsamekes voor de vertalingen.
 
Bovenaan