• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Colcord`s set

DeletedUser

dan had dat ook wel ff in de aankondiging vermeld mogen worden
het is natuurlijk wel 50 euro

Misschien wat beter lezen en meer je best doen om iets anders er op te vinden alvorens je hier begint te schelden?
Stond ook nergens dat je dat wel moest?

Beetje jammer dit Arctic :(
 

DeletedUser4763

Heb net is die skills berekent op level 150 inclusief bonus , weer zo,n half/half set , in 1e instantie lijkt het een schiet duel set te zijn maar dan zit er ook nog handel drijven , paard rijden en leiderschap op .
Over de set bonus met 8 delen zullen we het maar helemaal niet hebben :blink:
Mischien leuk voor de verzamelaar maar functioneel is het niet en zeker niet voor dat geld ;)
 

DeletedUser

+0.18 handigheid (per level)
+0.18 charisma (per level)
+0.18 paardrijden (per level)
+0.18 imago (per level)
+0.18 handel drijven (per level)
+0.16 schieten (per level)
+0.16 mikken (per level)
+0.16 ontwijken (per level)
+0.14 leiderschap (per level)
+0.14 tactiek (per level)
+25% ervaring voor arbeiden, duels en fortgevechten
+25% geld voor arbeiden en duels
+0.18 beweeglijkheid (per level)

Is het uiteindelijk voor de set, dat is bij lvl 150:
+27 handigheid
+27 charisma
+27 paardrijden
+27 imago
+27 handel drijven
+24 schieten
+24 mikken
+24 ontwijken
+22 leiderschap
+22 tactiek
+25% ervaring voor arbeiden, duels en fortgevechten
+25% geld voor arbeiden en duels
+27 beweeglijkheid

Dit is voor de setbonus alleen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien wat beter lezen en meer je best doen om iets anders er op te vinden alvorens je hier begint te schelden?
Stond ook nergens dat je dat wel moest?

Beetje jammer dit Arctic :(

uit de hele aankondiging blijkt niets maar dan ook helemaal niet dat je de opdracht ook zonder die set kan doen
er staat "zorg dat je gepast gekleed gaat", waardoor ieder normaal denkend mens ervanuit gaat dat je de set nodig hebt om de opdracht te doen

en wat het schelden betreft, dat stoelt niets voor , dat kan vele malen erger
maar ik ben wel slim genoeg om dat niet te doen
 

DeletedUser16133

Hoe je het ook went of keert.. het is uiteindelijk weer jammer...
Eindelijk eens wat nieuwe opdrachten ( en wat mij betreft best leuk in elkaar gezet) met als beloning voor de Colard opdracht ... een paardje. Had daarbij de verwachting ( ja weet het, dat is dom) dat de rest van de set ook met nieuwe opdrachten te behalen is maar nee, natuurlijk niet... dat moet weer centen kosten (niet dat een zinnig mens dit gaat doen).
 

DeletedUser

uit de hele aankondiging blijkt niets maar dan ook helemaal niet dat je de opdracht ook zonder die set kan doen
er staat "zorg dat je gepast gekleed gaat", waardoor ieder normaal denkend mens ervanuit gaat dat je de set nodig hebt om de opdracht te doen

en wat het schelden betreft, dat stoelt niets voor , dat kan vele malen erger
maar ik ben wel slim genoeg om dat niet te doen

Dan vraag ik me af als ieder "normaal denkend mens" er van uit gaat dat dit zo is, waarom jij de enige bent die ik hier over hoor?
Ik ben een redelijk weldenkend mens (zal als leraar wel moeten) en dacht daar niet aan.
Wel pluspunten dat je de opdracht gelezen hebt :)

Verder is geen enkele vorm van schelden nodig en erger maakt het ook erger. Gewoon vriendelijk vragen wat er aan de hand is. Kom je veel verder mee :)

Oh en :o Geef ze nou geen ideeen :D
 

DeletedUser4007

Die opdracht en hoe het er staat maakt niet echt uit.
Het is gewoon van de pot gerukt om een set in het spel te brengen en er gewoon 40-50 euro voor te vragen, want dat is gewoon wat ze doen.

Dit is gewoon weer het melken van een stervende koe.
Erg triest deze actie van inno
:cool:
 

DeletedUser

Die opdracht en hoe het er staat maakt niet echt uit.
Het is gewoon van de pot gerukt om een set in het spel te brengen en er gewoon 40-50 euro voor te vragen, want dat is gewoon wat ze doen.

Dit is gewoon weer het melken van een stervende koe.
Erg triest deze actie van inno
:cool:

Dit is wel de zoveelste set ook. Maar overpowered is deze set totaal niet. Dus echt veel waar voor geld zal er niet zijn. Diegene die dit kopen doen het omdat ze het geld kunnen missen en omdat ze het in hun invent willen hebben.
Zelf geef ik er geen geld aan uit omdat het setje het niet waard is en ik liever geen geld aan onnodige pixels uitgeef ;)

Het valt al bij al nog wel goed mee zo'n setje. Was het nu OP geweest zou ik het erger hebben gevonden.
 

DeletedUser4007

Dat maakt het zelfs nog triester voor inno
40-50 euro voor een setje dat niet veel voorstelt.
oftewel de spelers zijn toch dom, die kopen wel.

:cool:
 

DeletedUser

Dat maakt het zelfs nog triester voor inno
40-50 euro voor een setje dat niet veel voorstelt.
oftewel de spelers zijn toch dom, die kopen wel.

:cool:

De spelers die het kopen kan ik niet echt hyperintelligent noemen heel eerlijk :blink:
Uiteindelijk bepaal jij helemaal zelf waar jij je geld aan uitgeeft
 

DeletedUser4007

De spelers die het kopen kan ik niet echt hyperintelligent noemen heel eerlijk :blink:
Uiteindelijk bepaal jij helemaal zelf waar jij je geld aan uitgeeft

Klopt.
Setje is eigenlijk niet het probleem.
Maar dat ze voor zoiets gewoon tijd maken om het erin te gooien.
Of moeten die nieuwe opdrachten nog afbetaald worden:p
 

DeletedUser

Klopt.
Setje is eigenlijk niet het probleem.
Maar dat ze voor zoiets gewoon tijd maken om het erin te gooien.
Of moeten die nieuwe opdrachten nog afbetaald worden:p

Nee maar de Dev's die de opdrachten maken wel ;) En winst is altijd het doel geweest he :laugh:
 

DeletedUser16209

wrm erover blijven zeiken als je toch weet dat het niets uitmaakt en als je het niet moet hebben, koop het dan niet, maar maak er geen drama van.
je weet ondertussen hoe inno is, je weet wat je te verwachten staat, zet jezelf erover of stop gwn met het spel.
 

DeletedUser11917

Setje

Al dat geklaag :p

Het mooie van Inno is dat ze bereid zijn te updaten, events te organiseren en proberen met regelmaat nieuwe opdrachten te lanceren.

Het probleem echter is dat de vindkans op een goed item, een jas, broek, paard etc. wederom gereduceerd is en deze met een kleine uitzondering alleen nog maar te vinden zijn tijdens event door betalende spelers.

De events komen ook redelijk snel achter elkaar en dat maakt het zelfs voor de enkeling die geld uitgeeft voor deze items een onmogelijke opgave om het bij te houden.
Zoals het laatste jaar zijn de laatste sets weer 50/50 zodat er niet echt een verbetering is ten opzichte van het afgelopen jaar.
Een set op de markt brengen voor 50€ net na een event is daarom ook niet echt verstandig al begrijp ik best dat de servers ook geld kosten.

Afgelopen maand is de vindwaarde bij LEH ook al dratisch naar beneden geschroeft, laatse event zijn goede items niet besteed aan de gratis, voor de fun spelende mensen bedoeld, gaat hard achteruit en dat is niet op te lossen door meer items tegen betaling in het spel te brengen, dit ontmoedigd spelers alleen maar om door te spelen, makers moeten toch langzaam iets leren van andere onlinegames in het verleden die kapot zijn gegaan door steeds meer geld te vragen.
 

DeletedUser4763

Mischien is het concept verkeerd , ik heb ooit een gladiator spel gespeeld de naam laat zich mischien al raden daar kon je met het doen van dungeons unieke wapens winnen en met unieke bedoel ik niet iets wat 4 maanden later al weer achterhaald is nee echt uniek , dus een laag level had net zoveel kans op zo,n wapen als een hoog level , heel heel soms kwamen ze in de shop voor maar dan betaalde je er ook flink voor . mischien word het na al die jaren eens tijd voor iets anders als events of teminste niet zoveel maar gecombineerd met iets anders dungeon like .
De shop was ook heel divers dat veranderde elke zoveel uur met weer een ander aanbod .
Dit zou ook als FG beloning tot uiting kunnen komen , zoals er vroeger bv kistjes werden uitgedeeld , of als beloning in avo kistjes.
dus hiermee bedoel ik kleding , paarden/zadels , wapens dingen die dus alleen met een fg of avo te verkrijgen zijn en niet als event sets terug komen of in de kerstzakken zitten .
 
Bovenaan