• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Clubje 37!;)

DeletedUser

Clubje 37 zoekt leden!:o

Ik zal hier even uitleggen wie we zijn en waar we voor staan.

Wie zijn we?

Een relatief kleine stad in vakje 26 die bijna is uitgebouwd. De stad is enkele dagen geleden opgericht door Red Jones. We willen een kleine stad maken met ongeveer 30 leden als maximum. De stad zal zich gaan richten op fortgevechten, en kiest de hele tijd de kant van de zwakste om de fortgevechten een beetje in balans te brengen. Wij zullen tot nu toe geen bg's aannemen, hoogstens een NAP. Wij willen ons ook inzetten voor Fun en Fair!

Wie zoeken wij?

Spelers van level 20-120 die actief mee willen doen in fortgevechten en willen helpen om de stad een naam te geven. De activiteit is belangrijk omdat we een maximum van 30 spelers nemen die dus actief moeten zijn. Gebruik van de forum, chat en PM zou altijd handig zijn.

Wil je in onze stad en voldoe je aan de eisen?

Stuur een berichtje naar een leider op deze wereld en meld je aan.(Red Jones, Naamloos1, Romeina of Xisve)

MVG Xisve,
 

DeletedUser

NEE,
zit jij in die stad?
Dan ga ik nu regelen dat we alle contacten verbreken.
Tot nu toe is nog geen enkel project waar jij een leidende functie had niet gefaald..
 

DeletedUser

Waar heb je het over ik ben niet eens de eigenaar van die stad:hmf:
En welke projecten? Het nieuwelingenproject is niet gelukt omdat andere steden niet mee deden. Ik probeerde tenminste iets...
 

DeletedUser

TWC?

Je bent geen leider, maar post hier wel.
Betekent toch dat je wel iets doet dat in die stad :hmf:
 

DeletedUser

Ik geloof miet dat dit topic gaat over de leidings skills van basdad maar dit idee is mode in deze wereld, zelf een neutrale stad worden en de zwakste helpen in mijn ogen is dat onzin aangezien nu de zwakste de sterkste is, en er is eigenlijk pas 1 stad in geslaagt ook echt wat te bereiken
 

DeletedUser

Ik ben inderdaad xisve dat staat onderaan de post. En ik post het hier gewoon omdat red jones weinig tijd had. Stop nu gewoon met zeuren daniel. Twc was iets heel anders.
 

DeletedUser

Ik geloof miet dat dit topic gaat over de leidings skills van basdad maar dit idee is mode in deze wereld, zelf een neutrale stad worden en de zwakste helpen in mijn ogen is dat onzin aangezien nu de zwakste de sterkste is, en er is eigenlijk pas 1 stad in geslaagt ook echt wat te bereiken

Je zult toch wel eerst een goede leiding moeten hebben voordat je daarin slaagt ;)

Maar ik zal stoppen hoor ;)
 

DeletedUser

Daarboven staan de leiders toch;) Lees de post door

Red jones, naaloos1, romeina en Xisve
 
Bovenaan