• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cinema

DeletedUser16131

Voorstel
Sinds kort is de cinema verdwenen uit het spel, of het tijdelijk of definitief is weet ik niet, wat ik wel weet is de reden. Ze vinden namelijk geen distributeur meer voor reclame filmpjes (simpel uitgelegd). Nu was de cinema wel een erg behulpzaam aspect van het spel voor de speler en is het best wel spijtig om die te zien verdwijnen. Vandaar dat ik dus het idee had dat tot de tijd dat ze nieuwe reclamefilmpjes vonden ze hun eigen, speltrailers gebruiken. Dit zorgt ervoor dat wij nog steeds kunnen profiteren van de voordelen dat de cinema had en zorgt voor innogames dat op the-west hun andere spellen bekender raken, wat altijd mooi meegenomen is gezien ze er weinig moeite voor moeten doen.

Details
Het behouden van de cinema door de verdwenen reclamefilmpjes te vervangen door innogames hun eigen reclamefilmpjes AKA hun gametrailers

Misbruikpreventie
geen naar mijn weten


Visuele hulpmiddelen
/

Samenvatting
Het behouden van de cinema door de verdwenen reclamefilmpjes te vervangen door innogames hun eigen reclamefilmpjes AKA hun gametrailers

Administratie
 

DeletedUser15117

Niet verkeerd, of gewoon terugkeren naar de oude distributeur van reclamefilmpjes.
 

DeletedUser4891

't zal je maar gebeuren:
4QSeVnw.png
 
Bovenaan