• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

chat kopiëren

Hebben jullie daar ook last van dat je uitspraken uit de chat niet meer kan kopiëren en plakken?
Is dat soms gedaan om spionage (dmv leiding quoten) in FGs onmogelijk te maken ofzo? Want ik vind het een stomme update, of bugfix als ze dat al zo durven noemen :mad:

Het is voor veel mensen nl. onhandig dat je geen quotes meer op je profiel of andere plaatsen kan zetten en met printscreentjes werken duurt zo lang. Het is gewoon heel onpraktisch.
Om spionage in FGs te voorkomen bestaat er al een effectief rankingsysteem (verrader -> chat onzichtbaar) en andere redenen om de chat onkopieerbaar te maken kan ik niet verzinnen.
 

DeletedUser905

Ik kan wel nog selecteren, maar als ik m'n muisknop los laat dan verdwijnt de selectie ook meteen. Ik kan echter wel gewoon met Ctrl+C kopiëren als ik m'n muisknop vast houdt, dus lijkt me niet zo'n groot probleem.
 

DeletedUser15117

Zelfde als master hier als ik alleen maar selecteer wat ze zeggen, als ik de naam meeneem blijft ie wel geselecteerd. Mijn eigen tekst kan ik altijd selecteren, of ik mijn naam wel of niet meeneem, dat blijkt te komen omdat ik dit scriptje gebruik. Andere scriptjes hebben geen invloed.
 
Dit is niet om spionage te voorkomen, voor zover ik weet (volgens mij ooit op de beta gepost) is het selecteren van tekst in het hele spel uitgezet om problemen te voorkomen, en daarna in beperkte gebieden weer aangezet, niet in de chat blijkbaar.
 
Bovenaan