• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Carnaval

DeletedUser

Ik heb red de saloon al een tijdje afgesloten, maar zie nog geen opdrachtenreeks van het carnaval event. Iemand weet wat hier gaande is?
 

DeletedUser

Hoe het de quest en wie geeft hem? Dan kan ik dat eerst beter goed controleren voor ik iets meld.
 
De eerste opdracht heet "Te veel gasten (carnaval in het wilde westen)" en wordt gegeven door de sheriff.
 

DeletedUser

Ah, nu staat ie er inderdaad. En mag ik vragen hoe je aan dat rozenwater komt? Nu we toch bezig zijn :)
 

DeletedUser5695

Inderdaad leuk zo'n event maar ik merk dat het weinig spelplezierverhogend is als je bijna 2000 keer een 15 seconden arbeid moet doen om die groteske hoeveelheid veren bijeen te vinden. Sterker nog, ik vind dat weinig stimulerend (zwak uitgedrukt ;) ). Dan zie ik liever opdrachten waar ook heel veel tijd in gaat zitten maar die ook voor de werkende mens dan gewoon haalbaar zijn doordat je flinke aantallen uren bepaalde arbeiden moet doen. Voor veel mensen is het niet te doen om de godganselijke dag arbeidjes aan te zitten klikken. (t is dat ik met griep op de bank lig zodat ik nog een aardig eind kan komen...)
 

DeletedUser16476

Inderdaad leuk zo'n event maar ik merk dat het weinig spelplezierverhogend is als je bijna 2000 keer een 15 seconden arbeid moet doen om die groteske hoeveelheid veren bijeen te vinden. Sterker nog, ik vind dat weinig stimulerend (zwak uitgedrukt ;) ). Dan zie ik liever opdrachten waar ook heel veel tijd in gaat zitten maar die ook voor de werkende mens dan gewoon haalbaar zijn doordat je flinke aantallen uren bepaalde arbeiden moet doen. Voor veel mensen is het niet te doen om de godganselijke dag arbeidjes aan te zitten klikken. (t is dat ik met griep op de bank lig zodat ik nog een aardig eind kan komen...)

Je hoeft het niet te doen.
Misschien wel keertje leuk als niet iedereen de setjes kan bemachtigen?
 

DeletedUser5695

Je hoeft het niet te doen.
Misschien wel keertje leuk als niet iedereen de setjes kan bemachtigen?

Klopt, maar dat vind ik altijd een lastige. Dan zie ik de kloof tussen nuggetgebruikers en niet nuggetgebruikers alleen nog maar groter worden. Want die kopen hun setjes toch wel bij elkaar.
 
Ik vind zelf langere opdrachten ook leuker dan dit. Op zich is dit wel prima te doen (bij genoeg tijd), maar 't is meer saai; alleen klikken op random arbeiden en verder niets. Natuurlijk kan je de set ook verkrijgen in de shop met nuggets/munten en dat is wel fijn :). Zo hebben ook drukke mensen toch een eerlijke kans.

En inderdaad, niets is verplicht. Daarnaast gaat het argument van exclusiviteit alleen niet op door o.a. de veilbaarheid en de verkoop in de shop.
 

DeletedUser16249

Klopt, maar dat vind ik altijd een lastige. Dan zie ik de kloof tussen nuggetgebruikers en niet nuggetgebruikers alleen nog maar groter worden. Want die kopen hun setjes toch wel bij elkaar.

Ja ben ik het helemaal mee eens hoor! Er zijn ook mensen die het zich gewoon niet kùnnen veroorloven om goud te kopen en het zou leuk zijn als zij ook eens een voordeeltje zouden kunnen krijgen en niet alleen de mensen die er geld voor (over) hebben!
 

DeletedUser16476

Ja ben ik het helemaal mee eens hoor! Er zijn ook mensen die het zich gewoon niet kùnnen veroorloven om goud te kopen en het zou leuk zijn als zij ook eens een voordeeltje zouden kunnen krijgen en niet alleen de mensen die er geld voor (over) hebben!

Hoe kan je een voordeel krijgen ten opzichte van mensen die nuggets kopen?
Doel van nuggets is toch dat je een voordeel krijgt?
En als je gewoon in het algemeen een 'voordeel' bedoeld, dan ben je de pompoenen en sneeuwballen zeker alweer vergeten :p
 

DeletedUser16039

Het is ook jammer dat deze opdracht snel na het Valentijnsevent komt. Als deze opdracht weer voorbij is, komt al weer het paasevent. Wat Poon ook al aan gaf, stop er gewoon een leuke opdracht in waar je wat langer mee bezig bent en waar je wat meer voor moet doen.

Nog een gratis advies.... hou op met al die nieuwe setjes, die vernaggelen het hele spel. Wat hebben we bijvoorbeeld tegenwoordig nog aan de shops in de stad? Bedenk liever weer eens zo'n opdracht als de gouden wapens. Waar je met z'n allen bezig bent om te zoeken naar de oplossing. Ik zou zeggen... ga terug naar de basis, zodat het spel weer leuk word.
 
Bovenaan