• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Buffs

Dag mensen,

Ik heb diepzinnige vragen.

Ik wilde even op een gratis premiummedaille leid een handelskantoor toer gaan, maar ik heb vragen over de buffs. Wat werkt in combinatie met wat?

Ik heb bijvoorbeeld een stevig holster, dit is een craftitem.
Ik heb bijvoorbeeld arbeidspapieren die mij +50 AP geven, dit komt uit de shop/gratis van een event in mijn geval.
Ik heb bijvoorbeeld een kerststol die mij +50 AP geeft, dit komt van een event/ gratis inloglink?

http://tw-db.info/?strana=invent&x=ab648f6c0e1395ddf1ec9898efaaa0cfd34a101c

Voor de duidelijkheid zie je bij mijn producten alle buffs. Wat kan samen en wat heft elkaar op?

Mvg JorDes
 

DeletedUser15821

Volgens mij kan niks van dit samen, of misschien stevig holster + 1 van die 2.
Alles wat alleen ap geeft kan zeker niet samen. Daarom misschien stevig holster wel omdat ie ook nog een andere bonus geeft.
 
Dat klinkt best logisch :p, maar met fortgevechten kun je toch ook niet 2 buffs met verschillende functies combineren? +3 aanval en +3 verdediging met bijvoorbeeld sterk glijdende wapenolie. Althans, volgens mij had ik dat gister nog gedaan en werkte het niet, maar het punt is dat dit van dezelfde soort is en dat het daarom volgens mij niet kan, kan een stevig holster dus wel of niet met een andere samen?

en een groot boeket met klavers? Deze geeft +25% geluk.. Geen idee of dat samen kan met iets :p
Of de geluksgesp der arbeiders.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit een keer gemaakt voor het .net forum, misschien handig om eens door te lezen.

Kort gezegd heb je 3 soorten buffs die in de bufflijst komen te staan, karakterbuffs, voorwerpbuffs en snelheidbuffs.

- Karakterbuffs verhogen bijvoorbeeld jouw vaardigheden of arbeidspunten, heeft vooral met arbeiden te maken (klaver hoort daar dus bij).
- Voorwerpbuffs verhogen jouw wapenschade of bonussen tijdens fortgevechten, heeft doorgaans met duels en fortgevechten te maken.
- Snelheidsbuffs spreken voor zich.

Je kan tegelijk van elk van de buffs 1 actief hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1448

bij fg's kan je een schadebuff/mikwaardebuff combineren met een buff die extra vaardigheden geeft. Je kan wel geen schade buff combineren met een mikwaardebuff

Voorbeeld: bajo met amulet gaat. Bajo met stabiele schouderholster gaat niet
 
Dus ik kan werkelijk niets combineren, dat is jammer :p, danku voor de antwoorden en dan kan deze ook op slot!
 
Bovenaan