• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Buffjes voor weerstand tijdens FG

DeletedUser1963

Voorstel
Weerstandbuffjes tijdens fortgevechten. Sinds de laatste update(s) is er de nieuwe vaardigheid weerstand tijdens fortgevechten. Nu er Bob Dalton setjes zijn is dit steeds belangrijker geworden.

Details
Speciale buffjes die je kan maken als handwerk (op verzoek aangepast) of kan kopen uit de shop voor muntjes of nuggets (vergelijkbaar met bajonetten, smeermiddel, glanzende wapenolie, etc.)


Misbruikpreventie
Geen.

Visuele hulpmiddelen
Hier de link
Is nog niet van toepassing. Inno kan zelf prachtige plaatjes verzinnen

Samenvatting
Speciale buffjes voor weerstand tijdens fortgevechten.

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben voor, op deze manier kunnen mensen met bijv. Natty kleding nog aan (zoals ikzelf dus) redelijk comparatief blijven tegen de mensen met full Bart / Bob in FG's.
 
ik zou dan graag willen zien dat die evt weerstand buffs, niet door kwakkies of snmid gemaakt kan worden, maar door veldkok en/of zadelmeester, dan kunnen die ook eens dingen maken voor een fg
:mad::blink:
 
ik zou dan graag willen zien dat die evt weerstand buffs, niet door kwakkies of snmid gemaakt kan worden, maar door veldkok en/of zadelmeester, dan kunnen die ook eens dingen maken voor een fg
:mad::blink:

Geweldig idee, waarom wel schade buffs en geen weerstand? Ze moeten er dus gewoon bij. Maar zoals hierboven helemaal mee eens, smid maakt al de leukste dingen, dus zou het beroep veranderen. Zadelmeester gaat mijn voorkeur naar uit, maar kok kan natuurlijk ook. En deze buffs moeten ook in de shop te koop zijn, in verschillende soorten en maten.
 

DeletedUser

klinkt als een plan :p

zeker ook omdat extra schade daar de tegenhanger van is en die is er al lang
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1963

Zat er al een tijdje over te denken. En nu die Bob sets er zijn al helemaal. Heb even een en ander aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10155

En zou je die in jouw droomwereld ook kunnen combineren met schadebuffs of maar 1 van de 2?

En de andere beroepen kunnen dan dingen maken waarbij je snel LP en AP kan herstellen of de motivatie kan laten stijgen, lijkt me dat dit vanaf het begin duidelijk was... :blink:
 

DeletedUser1963

nee enkel alleen te gebruiken. Daarom gaf ik eingenlijk smid als handwerk.
 

DeletedUser15821

Ik vind het goed, zolang ze alleen gelden bij fg's en niet bij duels.
Heb ik ook eens wat te doen met m'n zadelmeester buiten die zadelbogen en holsters :p
 
Waarom niet bij duels? Dat zou reflex-weerstandduellanten misschien OP maken, maar dat kan je wel oplossen door de bonus procentueel te maken. Ik denk wel dat de naamgeving verwarrend zal zijn want weerstand is ook een skill :p maar de huidige buffs zijn ook al verwarrend ( +5 verdedigen = +5 uitwijken )
 
Bovenaan