• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Briscoe 1 jaar

DeletedUser

Nou jongens het is volgende week zaterdag zover:D

Briscoe bestaat bijna een jaar. Zullen we dit vieren door middel van een leuke fortbattle?
 

DeletedUser

Ik ben voor. Een groot fortje, twee kleine steden als aanvaller en verdediger en gaan staan waar jij wil (aantal in att en def moet dan geüpdate worden op het fortprofiel). Lijkt mij leuk. :)
 

DeletedUser

Ik ben voor. Een groot fortje, twee kleine steden als aanvaller en verdediger en gaan staan waar jij wil (aantal in att en def moet dan geüpdate worden op het fortprofiel). Lijkt mij leuk. :)

Niet slim he mensen zelf laten kiezen. Want volgens mij kiezen mensen nog steeds liever def dan att. Dus dan valt je fg gelijk in het water als het weer 120 tegen 80 is.
 

DeletedUser

Niet slim he mensen zelf laten kiezen. Want volgens mij kiezen mensen nog steeds liever def dan att. Dus dan valt je fg gelijk in het water als het weer 120 tegen 80 is.

Wat wil je dan doen, BZ tegen Heroes? Is eigenlijk hetzelfde als normaal, lijkt mij niet leuk. Bovendien, als def eenmaal vol zit en dit op het fortprofiel staat, waarom zou je dan nog def kiezen?
 

DeletedUser

Wat wil je dan doen, BZ tegen Heroes? Is eigenlijk hetzelfde als normaal, lijkt mij niet leuk. Bovendien, als def eenmaal vol zit en dit op het fortprofiel staat, waarom zou je dan nog def kiezen?

Klopt BZ tegen Heroes is ook niet eerlijk daar heb je gelijk in. Dan ken jij de spelers in briscoe niet zo goed denk ik. Want anders is het wel heel raar dat de def bijna altijd vol zit en de att bijna nooit.

En volgens mij leest ook niet iedereen het profiel van het fort. En dan kiezen ze toch meestal def.

Maar we kunnen het altijd proberen en dan zullen we kijken hoe het loopt.
 

DeletedUser6244

ik heb een ander idee :p mensen waarvan naam begint met a-p aanvallen, en q-z deffen

al weet ik niet of je dan wel eerlijke verhoudingen krijgt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14957

ja zeg kan ik weer niet meedoen met FG zit ik op mallorca in het zonnetje me te verbranden... :mad:
 

DeletedUser

mij lijkt het wel leuk om een keer een stenen gevecht te doen, dus iedereen doet mee met een steen
 
Bovenaan