• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Brandweerset uitbreiden

DeletedUser15242

Hallo, ik zit me al een tijdje af te vragen wanneer die brandweerset wordt uitgebreid? Ik heb namelijk nog nooit een set gezien die bestaat uit één item. Officieel is het dus geen set, maar een item.

Mijn voorstel is om er een complete brandweerset van te maken (helm, harnis, spuit, hitteschild, bluskar, etc) of dat er minimaal extra vaardigheden voor Brand Blussen of andere vaardigheden kunnen worden toegevoegd.

Kunnen jullie dit realiseren?

Voor de toekomst, als je nu daadwerkelijk schade na fortgevecht hebt dat je die set kan gebruiken om te herstellen. Daarna de bouwers weer herbouwen.... you name it.
Als iemand nog zaken weet: shoot!
 
Ik zie het nu pas, maar op zich lijkt mij dat wel een leuk idee. Je kan inderdaad best met leuke items er een setje van maken en deze uitbreiden, al wordt het dan misschien wat te modern...
Helaas hebben ideeen hier geen kans van slagen meer al langere tijd zowat.
 

DeletedUser4130

Ja, het is altijd al moeilijk geweest om ideeën uitgevoerd te krijgen. Natuurlijk begrijpelijk, als je zag hoeveel er vroeger wel niet binnenkwamen. Nu wat minder, maar alles gaat ook wat rustiger.

Dat gezegd zijnde: goed punt van die brandweerset! Waar blijft een brandslang als wapen? Maar dat past misschien niet helemaal bij de tijd :p
 
Bovenaan