• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bouwer zoek leuke stad??

DeletedUser

Als je wil...
Buffalow|| staat voor je open...
Stuur ze een pb ingame

PS: Ik kan je wel beschermen :D

voor lopig sta ik nu onder THE HITSQUAD bescherming
maar deze stad bouw ik binnen 2 weken af en dan zoek ik wat ander zekerheid
 

DeletedUser

even wat info voor jullie
1238881861-370.png
 

DeletedUser3997

ik geloof dat ik ergens gehoord heb dat er een maximum aantal vaardigheidspunten is per skill ligt het niet ergens tussen de 300 en de 400?

als je op.net en .de kijkt zie je ook dat de besten ergens in de 300 hebben dus ja ....
 

DeletedUser

Fort Western is nog op zoek naar goede bouwers, misschien kan je bij ons komen als je het wilt?!
 

DeletedUser

Corleone Family is nog op zoek naar bouwers die willen helpen bij de uitbouw van de dochterstad. De hoofdstad is al uitgebouwd en bevat genoeg goede spelers. Stuur me ingame maar een telegram als je ons wilt helpen
 

DeletedUser

Corleone Family is nog op zoek naar bouwers die willen helpen bij de uitbouw van de dochterstad. De hoofdstad is al uitgebouwd en bevat genoeg goede spelers. Stuur me ingame maar een telegram als je ons wilt helpen

Wat voor manier doen jullie mij verdedigen??
en afrekening?
 

DeletedUser

Beschermen: Bij ons in de buurt valt het aantal steden dat ons lastig valt wel mee en degenen die ons lastigvallen kunnen we normaalgesproken wel hebben.
Afrekening: ?
 

DeletedUser

wil je in uk II kome bouwen? dat zouw er leuk zijn
erzit 3000 duizend in de stadskassa
de sterkste is blondedood level 63
we hebbe 9731 punten
we zulle alles doen om je te berschermen maar er is maar 1 iemand in de buurt die je kan aanvalle maar die laat dat omdat hij weet dat er dan 5 langs kome die hem kan aanvalle en flauwlatevallen
en hoe bedoel je met afrekene?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

BHN-bonanza kan je wss wel goed gebruiken
ze zijn daar wel lager dan jou maar je word beschermt door alle BHN steden
 

DeletedUser

Je mag ook wel in AA Nieuw-Amsterdam komen momenteel hebben we 1 bouwer, ik verdedig je wel k'was beste hitter geweest in feral city al het erg is stuur ik een hele meute voor jou om ze een lesje te leren. interresse?
 

DeletedUser

Hey!

Aztec zoekt ook een goeie bouwer! het is een gezellige stad met een ruime stadskas! we zitten rond de $15000 en het blijft nog steeds groeien! we hebben helaas niet het gewenste level dat je vraagt, maar we zijn wel lid van de cheyenne clan! mischien is dat wel een sterk punt.

ook zullen we je in alle mogelijke manieren beschermen. als iemand een bouwer van ons aanvalt zorg ik er persoonlijk voor dat de hele clan helpt om deze persoon de komende maand elke dag KO te schieten!

ik hoop dat als je alle steden die je in je wachtlijst hebt staan uitgebouwd hebt ook even bij ons langs wilt komen!

met vriendelijke groet!
Dope
 
Bovenaan