• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

botten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

kan iemand mij vertellen hoe ik aan botten kom?
alvast bedankt
 

DeletedUser

er zijn geen botten in het spel!!!!
als je een bot bedoelt die gebruikt om je account te runnen die zijn verboden
 

DeletedUser

Hij bedoelt waarschijnlijk "laarzen".
"Botten" is een Vlaams woord en betekent precies hetzelfde.

Om te antwoorden: bij een Kleermaker kan je ze kopen; of als je veel geluk hebt, kan je ze ook tijdens eender welke arbeid vinden. Let op: deze zijn pas zichtbaar vanaf level 2, maar hou er rekening mee dat je als niet-inwoners steeds maar items ziet van 2 levels lager; dus wil jij laarzen in een vreemde stad kopen, moet daar de Kleermaker al op level 4 zijn vooraleer jij ze kan zien; daar zijn ze dan ook nog 4 keer zo duur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dit is the west .NL maar dat snap je wel

ps het is geen Vlaamse site
 

DeletedUser

wel DUH

Ik zal nog eens helpen. Is het al in je opgekomen dat hier OOK
Vlaamse mensen spelen, aangezien er GEEN .be is (ik verwijs hiervoor naar een ander topic)

en je moet mij niet aanvallen omdat ik even iets "vertaal" van het Vlaams naar het Nederlands hè! En je sarcasme kan ik ook missen hoor [QUOTE="Iwab2]ps het is geen Vlaamse site[/QUOTE]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

dan snap je toch wel dat je een beetje nl moet schrijven
vooral als je het over voorwerpen heb
 

DeletedUser

Jim pakt gauw een emmer water, en gooit die over de heethoofden!

Psssssj...


Rustig maar jongens, Jim geeft ze een bemoedigende schouderklop

Keep it cool :cool:
 

DeletedUser

Ja, ik snap dat, maar rocketstar zal waarschijnlijk niet zo ver nagedacht hebben.
:p :)
 

DeletedUser

dat zal het wel zijn kreeg dit bericht in mijn postvak:
XXXXNL zei:
botton - bots
een programma dat voor je character speelt, zodat je character omhoog gaat zonder dat jij speelt

Dit is dus duidelijk TEGEN de spelregels, dus druk maar op dat rode driehoekje, deed ik ook al, maar nog geen reactie van een mod
 

DeletedUser

Ik vermoed dat het hier om een misverstand gaat want zoals ipsam al heeft gezegt bedoelt hij waarschijnlijk laarzen. Er staat ook botten en niet botton.

Je kunt die vinden bij kleermakers, maar ze moeten wel een hoog genoeg level hebben.

*hiermee sluit ik de topic*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan