• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Boerderij

DeletedUser

Ik heb een idee, je kan een boerderij in je stad bouwen.
Je kan hem uitbouwen tot level 3 en bij elk level kun je dan weer 2 nieuwe dieren kopen om geld mee te verdienen in je stadskassa bijv. je koopt een koe voor $250 en je gaat hem 2 uur melken verdient je stadskassa $100 (de prijsen kunnen nog veranderd worden)

Ik heb het al uitgewerkt.

Boerderij

P.S. je kan maar 1 keer per dag werken op de boerderij.

Level 1 kip kost $100 en levert $10 per 30 min. eieren rapen
Level 1 Schaap kost $125 levert op $15 per 30 min. wol verkopen
Level 2 Ezel kost $150 levert op $20 per 1 uur verhuren
Level 2 Mustang kost $175 levert op $25 per 1 uur verhuren
Level 3 Koe kost $250 levert op $50 per 2 uur melken
Level 3 Geit kost $ 300 levert op $75 per 2 uur kaas verkopen
__________________________________________________

Dit was mijn idee.
Vragen mogen gesteld worden.

MVG,

Billy the Kid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik vind het een grappig idee. maar je kunt denk ik beter ander werk doen dan krijg je mogelijk meer geld voor een bepaalde tijd.

en om te zeggen er komt per dag automatich geld bij, is ook iets te makkelijk denk ik. dan past het niet meer in de sfeer van the west.
 

DeletedUser

als arbeiden kun je al koeien, varkens en schapen drijven, vogels wegjagen, brandmerken en verschillende soorten omheiningen zetten, vanalles oogsten enz.
 

DeletedUser2079

ik vind t een goed idee, maar ook dat je eten voor die beesten moet kopen, (of met arbeiden krijgen), anders is t alleen maar handig, er moeten kosten aan zitten!

ik ben voor!
 

DeletedUser

ik vind het niks, het word toch niet ingevoerd, het voegd niks toe, en dit is al 10.000x voorgesteld op het .net forum!
en zoek eens rond het de zoekfunctie, hier is het ook al een keer voorgesteld
 

DeletedUser

Als je graag Tribal Wars wil spelen, kan je best naar die site gaan. Een boerderij hoort daar thuis. Dit moet geen kloon van Tribal Wars worden vind ik.
 

DeletedUser

nee hoor, je ziet meer zelf op de wereldkaart in the west, meer bijvoorbeeld: paarden temmen of kolen mijnen dan graan oogsten of maïs plukken, de grond is op veel plekken kurkdroog! en kippen hadden ze niet, ze hadden kalkoenen
 

DeletedUser

nee hoor, je ziet meer zelf op de wereldkaart in the west, meer bijvoorbeeld: paarden temmen of kolen mijnen dan graan oogsten of maïs plukken, de grond is op veel plekken kurkdroog! en kippen hadden ze niet, ze hadden kalkoenen

heb je daar geleefd ofzo???

kippen hadden ze daar niet?? ja die hadden ze wel, dat je ze niet in films ziet betekend niet dat ze er niet zijn de kippen zijn net als ander vee meegenomen door de kolonisten, omdat je in de films altijd ziet dat het kurkdroog is betekend niet dat het ook echt overal kurk droog is. hoe moeten ze daar anders wonen en leven??
 

DeletedUser

het is idd niet overal kurkdroog. bodem en klimaat hangen van plaats tot plaats af. Daarom zou het niet kloppen als steden overal op de map hetzelfde kunnen
 
Bovenaan