• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Blik Bonen

Beste Spelers,

Zit met een vraag over de Blik Bonen, Heb al overal gekeken voor een oplossing, maar kom er niet achter.
Ik heb een getal staan die volgens mij afloopt bij de blik bonen en kan geen nieuwe blik bonen maken.
Misschien is de oplossing makkelijk, maar ik kan nergens vinden waarom er een tijdklok loopt en wat ik er mee moet/kan doen.

Daarnaast heeft er maar 1 recept die blik bonen nodig en dat is de heetste chili van het westen koken en daar zoek ik ook nog naar.Naamloos.png
 
Elk beroep heeft 1 recept rond de 600 die een afkoeltijd heeft. Die kun je dus 1x per 3-4 dagen maken. Om door te craften moet je dus het andere recept gebruiken van dat level. Daarnaast zijn er ook $10000 recepten zoals heetste chili van het westen die alleen uit kistjes komen en dus vrij zeldzaam zijn. Wat deze recepten precies zijn per beroep weet ik niet maar misschien dat iemand die hieronder kan plaatsen

Als ik zo kijk:
Veldkok: Blik bonen bereiden heeft afkoeltijd en heetste chili van het westen is zeldzaam
Kwakzalver: gloeiend mengsel bereiden heeft afkoeltijd en fabelachtig tegengif maken is zeldzaam
Smid: Herstel horlogemaker gereedschap heeft afkoeltijd en gouden muziekdoos maken is zeldzaam
Zadelmeester: Vederlicht leder maken heeft afkoeltijd en Pony Express' zadel maken is zeldzaam
 
Laatst bewerkt:
Dat is al een begin Rick, dankjewel voor je uitleg.
Heb je ook enig idee welke kist je dan zou moeten kopen om een kans te maken op het Recept.
 
Laatst bewerkt:
stalen kist is je beste optie
op welke wereld zoek je eigenlijk? misschien dat iemand dat recept heeft.

tevens zijn er per craft meerdere recepten met een tijdslot.
je slimste optie om te levellen is niet blikbonen/ chili maar honingwijn
dat kan sneller en is nog redelijk goed te verkopen ook
 
Bovenaan