• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

% Bij avonturier.

DeletedUser

Ik ben avonturier en ik heb een vraagje over de bonus van de avonturier. Je hoeft niet over 20% met premium te beginnnen. Maar over % bij producten en voorwerpen. Je krijgt 10% bij. Maar als er iets 5% vindkans is, wordt dat dan 15% of 5,5%? Moet je 10% optellen of 10% nemen van de kans en die er dan bij optellen?
 

DeletedUser

Ga ervanuit dan het 10% OVER het aantal procenten is........10% wordt dus 11%

Ik steek mijn hand hier niet voor in het vuur, maar als je hier rekening mee houdt, kan het alleen maar meevallen
 

DeletedUser6982

ja, 10% wordt 11%, want als je als duellant 300% snelheid hebt en er komt 10% bij wordt het 330%
 

DeletedUser

Daar heb ik dus ook al niet veel aan. 1% wordt 1,1%. Een grote hulp. :p
 

DeletedUser6982

ja, avonturier lijkt veel, maar 10% is eigenlijk niets als je kijkt naar de 50% van soldaat...
 

DeletedUser6982

alleen bij voorwerpen vinden is het wel handig, bij producten merk ik er niet veel van...
 

DeletedUser

Op wereld 2: Soldaat. Veel betere vondsten als avonturier op wereld 1.
 

DeletedUser

Dat wel, maar 0.1% is wel héél weinig. Namelijk 500 keer zo weinig als die 50% van de soldaat. :p

rekenfoutje!

0,1 % is de uitkomst van een som van 10%
20% is de som, dus moet je eerst nog delen

het blijft altijd 10% en 50%
10% van 10 is 0,1.......50% van 10 is 0,5......dus: verschil is 5x zoveel i.p.v. 500;)

Daar komt nog bij dat een avonturier de bonus kan gebruiken bij arbeiden.....en een soldaat alleen tijdens een duel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Karakterklasse: Avonturier, premium

Voordelen:
De kans om producten te vinden tijdens een arbeid stijgt met 20%.
De kans om voorwerpen tijdens een arbeid te vinden stijgt met 20%.
Je kan gratis tot het hotel level 4 in hotels van vreemde steden slapen.
Het letselrisico bij arbeiden daalt met 20%.
 

DeletedUser

Op wereld 2: Soldaat. Veel betere vondsten als avonturier op wereld 1.

Je moet gewoon een beetje geluk hebben.
Trouwens de vondsten worden hier niet op beïnvloed volgens mij alleen de kans bij producten.
Maar als de vindkans %50 is en met avonturier %55 heb je al weer meer kans, maar met lagere cijfers is dit natuurlijk ook minder.
 

DeletedUser

rekenfoutje!

0,1 % is de uitkomst van een som van 10%
20% is de som, dus moet je eerst nog delen

het blijft altijd 10% en 50%
10% van 10 is 0,1.......50% van 10 is 0,5......dus: verschil is 5x zoveel i.p.v. 500;)

Daar komt nog bij dat een avonturier de bonus kan gebruiken bij arbeiden.....en een soldaat alleen tijdens een duel

10% van 10 is bij mijn weten nog altijd 1, en 50% van 10 is dan nog altijd 5 volgens mij...

10/100*10=1...
10/100*50=5...
 

DeletedUser

Je hebt 10% meer kans om het te vinden. Dus niet 10% van iets anders. Gewoon 10%.
 

DeletedUser3378

Dat wel, maar 0.1% is wel héél weinig. Namelijk 500 keer zo weinig als die 50% van de soldaat. :p

Dat telt enkel in duel hoor.. niet op arbeiten.. die 10 telt voor elke arbeid
Maar soldaat lijkt mij tog echt de beste karakterklas
 

DeletedUser

Je hoeft niet over 20% met premium te beginnnen.

Karakterklasse: Avonturier, premium

Voordelen:
De kans om producten te vinden tijdens een arbeid stijgt met 20%.
De kans om voorwerpen tijdens een arbeid te vinden stijgt met 20%.
Je kan gratis tot het hotel level 4 in hotels van vreemde steden slapen.
Het letselrisico bij arbeiden daalt met 20%.

Ben je blind ofzo? Ik zeg het toch duidelijk. Als je denkt dat je grappig bent, niet dus.
 
Bovenaan