• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beter te vroeg dan te laat

DeletedUser16368

Ik weet dat het nog wat vroeg is maar zoals de titel zegt je kunt beter te vroeg dan te laat zijn .

Bij het volgend WK FG wie willen jullie dan zien als FG leider ?

ps: liefst zinvolle reacties en als het kan beetje onderbouwen ;)
 
Wat mij betreft Darktrooper zelf , volgens mij nog steeds de beste fgt leider op NL , die ziet dingen waar anderen zelfs nog niet aan denken of op letten en geef toe , de leiding op het laatste WK fgten was echt wel ondermaats , zelden meegemaakt dat .
 

DeletedUser16548

Ik denk dat het misschien niet verstandig is om enkel naar de prestaties op de nederlandse servers te kijken, aangezien onze fortgevechten ietsje ( :p ) kleiner zijn dan de meeste internationale.
Maar aangezien dat de enige manier is waarop wij onze eigen fortgevechtleiders kennen, stem ik op ivv (content Cop) of Manslaughter. Ivvi is dé leider op arizona op het moment, vaak aanvallen met 10-15 man minder op mirakuleuze manieren gewonnen (en ik ga even zeggen dat arizona de beste fg wereld is op .nl :p ) en hij zegt zelf dat mans zijn meerdere is.
 
Wat mij betreft Darktrooper zelf , volgens mij nog steeds de beste fgt leider op NL , die ziet dingen waar anderen zelfs nog niet aan denken of op letten en geef toe , de leiding op het laatste WK fgten was echt wel ondermaats , zelden meegemaakt dat .

Hahahahahaha. Meer heb ik hier echt niet over te zeggen lol.
 

DeletedUser15220

Michel kan ook wel leiden. Misschien enkel nog een cursus 'Ligging van de torens' en hij kan perfect leiden :laugh:
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik hoor Ivvy, ik hoor Darktrooper, de twee leiders der Arizona.
Coincidence? I think not :p

Anyways Ivvi, Manslaugter en Henry J. zouden mijn stem krijgen.
 

DeletedUser16368

@wasa

Ik ben absoluut niet van plan om WK FG leiding op mij te nemen .
Ik ben er nu over begonnen omdat het bijna elk jaar miserie is over wie FG leiding is en wou dit jaar het gedoe voor te zijn .
 

DeletedUser16548

Ik hoor Ivvy, ik hoor Darktrooper, de twee leiders der Arizona.
Coincidence? I think not :p

Anyways Ivvi, Manslaugter en Henry J. zouden mijn stem krijgen.


:p:p sws niet. Niet voor niets beste fg wereld :X komt allen :p
 
Bovenaan