• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beste duelkleding (Update!)

DeletedUser905

Beste mede The-West-genoten,

Hierbij post ik, als vervolg op mijn Vorige Topic (klik) een nieuwe lijst van de beste duelkleding.

Hier is de lijst van Slagkracht.


Uit de Prijs/Kwaliteit verhouding (Kosten van item gedeeld door het aantal vaardigheden benodigd voor duels (attributen tellen voor 5)) blijkt dat de beste duelkleding voor slagkracht is:
Zwarte Stofhoed
Mexicaanse Halsdoek
Rood / Geel geruit hemd
Grijze Ruiterlaarzen
Ezel + Tequila.

Dit wil niet zeggen dat dit ook daadwerkelijk de beste kleding is. Het is alleen de goedkoopste kleding indien kosten gedeeld door aantal duelskills.



Hier is de lijst van Schieten.



Uit de Prijs/Kwaliteit verhouding (Kosten van item gedeeld door het aantal vaardigheden benodigd voor duels (attributen tellen voor 5)) blijkt dat de beste duelkleding voor Schieten is:
Zwarte Stofhoed
Groene Stropdas
Bruine Vest
Grijze Laarzen
Ezel + Tequila.

Dit wil niet zeggen dat dit ook daadwerkelijk de beste kleding is. Het is alleen de goedkoopste kleding indien kosten gedeeld door aantal duelskills.]



Gr, master
Vragen kunnen het beste ingame gesteld worden op wereld 2 omdat dit forum een update is, en ik dus niet dagelijks kijk. (Andere wereld is ook mogelijk).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hulp nodig met beste duelkleding schieten, ik heb zeer veel items op W3, wat je wel van pas kan komen dus zeg het maar.

Ik zal voor de aanval.

Edele leren hoed/ Zwarte Stofhoed
Bruine Overjas of Edele Overjas,
Gele Doek
Bruine Leren laarzen
Goed Wapen
Ezel/tequila( is overal zo:p)
 

DeletedUser905

Nee, niet nodig hoor :) Die maak ik morgen. Met hulp van Kroenuh krijg ik m er wel in :D
 

DeletedUser

1 ding klopt niet. Attribuutpunten tellen wel voor 5 vaardigheden, maar die vaardigheden zijn niet allemaal voor duels hè. Kracht geeft 3 vaardigheden duels en handigheid 1(voor slagkrachters). De andere geven 2.
 

DeletedUser

ik vind de prijs-kwaliteit-verhouding een beetje vreemd. Je hebt een zwart vod voor $38, die geeft 2 tactiek, dus per punt zou het je $19 kosten, dus kan je zeggen, dit is het beste.

Duurdere dingen hebben slechtere prijs-kwaliteit-verhouding, toch ga jij mij echt niet vertellen dat een rood geruit hemd beter is dan een edele colbert :p

Verder wel leuk dat je het maakt, maar er zijn al veel te veel van dit soort dingen.
 

DeletedUser

Hulp nodig met beste duelkleding schieten, ik heb zeer veel items op W3, wat je wel van pas kan komen dus zeg het maar.

Ik zal voor de aanval.

Edele leren hoed/ Zwarte Stofhoed
Bruine Overjas of Edele Overjas,
Gele Doek
Bruine Leren laarzen
Goed Wapen
Ezel/tequila( is overal zo:p)

De edele leren hoed vind ik helemaal niks voor een schietduellant.
De edele stofhoed (verdedigend) en de zwarte stofhoed (aanvallend) zijn de betere maar afhankelijk van de indeling van je vaardigheden.

Verder is de zwarte overjas beter dan de edele en beter dan de bruine tenzij je die levenspunten nodig hebt.

De blauwe doek geeft je meer vaardigheidspunten dan de gele dus in principe is de blauwe beter (aanvallend).
De gouden buffel geeft je verdedigend de meeste vaardigheidspunten.
 

DeletedUser

Heb die edele leren hoed ook al lang verkocht, werk ook veel liever met de stofhoeden zoals fw
 

DeletedUser

Slechte vergelijking! De beste is ook echt de kleding met de meeste bonussen op slagkracht..
Bovendien is het beter om dure kleding te kopen met meer nuttige bonuspunten want die zijn gewoonweg beter.. die extra punten krijg je bij andere kleding eenmaal niet.

Leuk initiatief, maar ik zou het even anders opstellen/formuleren.
 

DeletedUser905

1 ding klopt niet. Attribuutpunten tellen wel voor 5 vaardigheden, maar die vaardigheden zijn niet allemaal voor duels hè. Kracht geeft 3 vaardigheden duels en handigheid 1(voor slagkrachters). De andere geven 2.
Weet ik, maar om dat per attribuut te bekijken vond ik een beetje onnodig ;)

ik vind de prijs-kwaliteit-verhouding een beetje vreemd. Je hebt een zwart vod voor $38, die geeft 2 tactiek, dus per punt zou het je $19 kosten, dus kan je zeggen, dit is het beste.

Duurdere dingen hebben slechtere prijs-kwaliteit-verhouding, toch ga jij mij echt niet vertellen dat een rood geruit hemd beter is dan een edele colbert :p

Verder wel leuk dat je het maakt, maar er zijn al veel te veel van dit soort dingen.
Punt 1. Ik heb het hier over de betere duelkleding. Dus met zwarte vodden ga ik op level 58/59 niet meer met duelleren... Op level 30 niet eens meer.

Punt 2. Het is maar een prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb er duidelijk (blijkbaar niet maargoed) bijgezet dat dit niet daadwerkelijk de beste duelkleding was. Maar je betaald het minste per duelvaardigheid.

Punt 3. Dit is een update (Staat duidelijk in het kopje en in de tekst) omdat dat andere topic niet meer klopte en dit een betere toevoeging heeft.

Slechte vergelijking! De beste is ook echt de kleding met de meeste bonussen op slagkracht..
Bovendien is het beter om dure kleding te kopen met meer nuttige bonuspunten want die zijn gewoonweg beter.. die extra punten krijg je bij andere kleding eenmaal niet.

Leuk initiatief, maar ik zou het even anders opstellen/formuleren.
Kleding met de meeste slagkracht is niet daadwerkelijk het beste. Bovendien heb ik de kleding met de meeste slagkracht ertussen zitten. (Dus veel argumenten zul je niet kunnen noemen denk ik :D). Je kunt bijvoorbeeld al veel op slagkracht hebben, en meer mikken nodig hebben oid. Vandaar dat er meerdere items gegeven zijn. En idd, het is ook beter om de duurste kleding te kopen. Maar voor een level 20/30 is het handig om te weten welke kleding waar geeft voor je geld.

gr, master
PS: Ik ga nu aan de lijst van schieten werken.
 

DeletedUser905

Ik heb zo'n 2 uur gewerkt aan die andere.. Dus deze zal ook niet veel korter duren denk ik met chat en T-W en forum tussendoor ;) Ik post m iig zo snel mogelijk.

gr, master
 

DeletedUser1053

Master misschien een tip om enkel de kleding te geven die ook bij de tactiek van slagkracht/schieten hoort, en die wat uit te breiden.

Slagkracht hebben bijvoorbeeld weinig aan een edele hoge hoed, aangezien daarin tactiek/uitwijken zit wat niet bij de 'slagkracht-tactiek' past.
Ik neem aan dat je, wanneer je voor slagkracht kiest ook je reflex/weerstand traint en niet imago/tactiek, want daar past schieten veel beter bij.
Soms zie je hier een uitzondering in, maar meestal krijgen de betreffende spelers dan ook niet zo'n goede resultaten.

Je zou bijvoorbeeld een begin- en eind duelkleding set kunnen maken.
Voor het begin kun je dan de wat minder dure kleding nemen en voor het eind gewoon de aller beste.

Bijvoorbeeld voor slagkracht de eind kleding:
Een edele leren hoed, edele colbert, edele ruiterlaarzen, mexicaanse halsdoek, ezel, tequila is.;)
 

DeletedUser905

Master misschien een tip om enkel de kleding te geven die ook bij de tactiek van slagkracht/schieten hoort, en die wat uit te breiden.

Slagkracht hebben bijvoorbeeld weinig aan een edele hoge hoed, aangezien daarin tactiek/uitwijken zit wat niet bij de 'slagkracht-tactiek' past.
Ik neem aan dat je, wanneer je voor slagkracht kiest ook je reflex/weerstand traint en niet imago/tactiek, want daar past schieten veel beter bij.
Soms zie je hier een uitzondering in, maar meestal krijgen de betreffende spelers dan ook niet zo'n goede resultaten.

Je zou bijvoorbeeld een begin- en eind duelkleding set kunnen maken.
Voor het begin kun je dan de wat minder dure kleding nemen en voor het eind gewoon de aller beste.

Bijvoorbeeld voor slagkracht de eind kleding:
Een edele leren hoed, edele colbert, edele ruiterlaarzen, mexicaanse halsdoek, ezel, tequila is.;)
Dat is wel erg veel werk als ik al die dingen moet uitzoeken :p En dan zal ik maar 1 kledingsetje bij elkaar kunnen zetten, en de spelers zijn toch allemaal verschillend, en zullen dus liever wat keuze hebben. Dus ik laat het hierbij voor nu ;)
 

DeletedUser8307

Nice

Mooi gemaakt, en zéér handig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die schieten klopt wel aardig, maar zo ziet mijn arsenaal eruit:

Aanvallend:
Zwarte doek
Zwarte stofhoed
Blauw overhemd
Bruine laarzen
Ezel + tequila als ik er aan denk ;)

Verdedigend:
Zwart strikje (bij gebrek aan gouden buffel)
Edele leren hoed
Zwarte overjas
Bruine laarzen
Ezel + tequila weer als ik er aan denk ;)
 

DeletedUser

Die schieten klopt wel aardig, maar zo ziet mijn arsenaal eruit:

Aanvallend:
Zwarte doek
Zwarte stofhoed
Blauw overhemd
Bruine laarzen
Ezel + tequila als ik er aan denk ;)

Verdedigend:
Zwart strikje (bij gebrek aan gouden buffel)
Edele leren hoed
Zwarte overjas
Bruine laarzen
Ezel + tequila weer als ik er aan denk ;)

Daar ga je al. Ik ben het er al niet mee eens. :)

Waarom val je niet aan met de edele ruiterlaarzen?
Verder heb je wel imago en mikken kleding aan.

En waarom val je niet met de blauwe doek aan. Die geeft je toch weer 1 vaardigheidspunt meer voordeel dan de zwarte als je het omrekent (imago en tactiek kun je namelijk niet tegelijk gebruiken).

En waarom verdedigen met de edele leren hoed? Een schietduellant heeft normaal toch geen reflex dus de edele stofhoed is dan duidelijk beter.

En waarom de ezel en de tequila? Je krijgt 1 punt weerstan en 1 levenspunt/
Die levenspunt krijg je er toch niet meer bij tijdens het duel want die moet eerst opladen. Wil je daar gebruik van maken dan moet je dus eerst in het hotel gaan slapen OF eerst met je goede paard de opdracht aanzetten naar de stad te lopen waar je wilt duelleren en dan weer veranderen naar je ezel. Dan heeft ie tijd om op te laden.

En wat moet je met 1 punt weerstand als je verder geen punten op weerstand hebt? Er zijn mensen met 150 punten op weerstand en die raak ik nog met hits van 200+. Als je dus als normale schietduellant geen vp op weerstand hebt dan zal die 1e punt echt geen verandering brengen...
 

DeletedUser

Mooi gemaakt master ;)

Mijn outfit (altijd verdedigend) ziet er zo uit:

blauwe stropdas
edele stofhoed
edele leren jas
bruine laarzen

Schieten en tactiek is enigste wat telt bij mij.
 

DeletedUser

Mooi gemaakt master ;)

Mijn outfit (altijd verdedigend) ziet er zo uit:

blauwe stropdas
edele stofhoed
edele leren jas
bruine laarzen

Schieten en tactiek is enigste wat telt bij mij.

Dan nog is de zwarte overjas beter.
En de zwarte laarzen beter dan de bruine. ;)
 

DeletedUser

Dan nog is de zwarte overjas beter.
En de zwarte laarzen beter dan de bruine. ;)

Bruine laarzen heb ik omwille van uitwijken bonus, beetje uitwijken hebben is ook handig :D

De edele leren jas heb ik omdat die stamina bonus geeft. +9 bij in het leger dienen :) en zoveel verschilt die niet met zwarte.
 
Bovenaan