• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

benodigheden fortspullen

DeletedUser11257

Om een level uit te bouwen heb ik een bepaalde hoeveelheid spullen nodig per uur, 40 hout, 12 steen. Nu hoef ik nog maar 15 min. te bouwen om het level uit te bouwen, daar heb ik dus voor nodig 10 hout, 3 stenen. Maar ik moet wel voor 1 uur spullen in het fort hebben, de rest blijft dus over en uit het fort halen gaat ook niet meer.
Wat vinden jullie hiervan?
 

DeletedUser7458

Je had best van tevoren een taartje gegeten, dan had je het waarschijnlijk precies gered :p
 

DeletedUser6801

Ik snap wat je bedoelt Mopke, had daar ook eens last van toen ik dacht dat een halfuurtje bouwen wel genoeg was, maar het bleek dat ik nog een kwartier nodig had. Dan moet je nooit weer nieuwe spullen gaan zoeken omdat je pas kan bouwen als je genoeg spullen hebt voor een uur.
ik vind inderdaad dat ze dit moeten veranderen, je bouwt voor hetgeen je nodig hebt.
 

DeletedUser1448

De devs weten hiervan. Ik had het op de beta als bug gemeld maar het is geen bug. De beta CM heeft het wel doorgegeven aan de devs om het te laten veranderen. Dus even wachten op volgende update ;)
 

DeletedUser6377

Is zeer vervelend want ik heb doorgaans enkel een kwartier of halfuur nodig om een gebouw omhoog te krijgen.
 

DeletedUser15620

haha ik wou dit ook al posten, ik had al een printscreen er van gemaakt, dan is dat dus niet meer nodig :)
 

DeletedUser7458

Toch blijf ik het charmant vinden dat je juist om deze reden alleen je beste bouwer de hoge level gebouwen laat uitbouwen in een fort en dat een ongeskilde bouwer producten verprutst.
Niet iedereen kan duelleren en zo kan ook niet iedereen bouwen.

Een goede bouwer weet vrij precies hoeveel constructiepunten hij inbrengt en kan dus ook inschatten hoeveel tijd hij nodig heeft, en anders pak je er een buff bij.

Een verdere versimpeling van het spel zou ik zonde vinden.
 
Bovenaan