• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belgische riem ???

DeletedUser

ga je dan voor alle staten van de vs, mexico, canada, brazilie, australie riemen maken ?
voor alle provencies van nl, fr, gb... das dan gewoon onmogelijk en onrealistisch ;)

Of je maakt gewoon 1 set met riemen en laat elke community z'n eigen namen eraan geven
 

DeletedUser6377

Volgens mij heeft inno gewoon voor alle servers een riem gemaakt.
Dus ipv een 'landenriem' is het eigenlijk vooral een serverriem.

Echter spelen hier ook veel belgen dus dat is een beetje krom aangezien dit net zo goed een .be server had kunnen zijn geweest ipv de .nl.
Maar aan de andere kant blijf je dan bezig met bijvoorbeeld de .net server waar ook meer landen vertegenwoordigd zijn.

Maar gezien de enigszins unieke positie van België vergeleken met de rest lijkt het me inderdaad rechtvaardig om ook een Belgische riem te ontwikkelen.
 

DeletedUser15194

Echter spelen hier ook veel belgen dus dat is een beetje krom aangezien dit net zo goed een .be server had kunnen zijn geweest ipv de .nl.

als je .be doet heb je het probleem met nederlandstalige en franstalige, ik ga er vanuit dat het daarom .nl is
 

DeletedUser1448

Er zijn landen met een riem die geen eigen server. Dus daarom snap ik niet waarom er geen belgische riem is.
Zoals Kazakse riem bijvoorbeeld
 

DeletedUser

Nope, nog altijd niet :(

Ik vind dat ze hier wel eens werk van mogen maken, want er zijn riemen beschikbaar die volledig overbodig zijn (alsof er mensen van Estland, Litouwen, ...) op een nederlandse server gaan spelen...
 

DeletedUser1448

Echt schandalig dat we geen belgische riem hebben! We zijn een heel belangrijk land in europa. (Brussel is de hoofdstad enzo :p )
 

DeletedUser

Als we geen Belgische riem krijgen knallen wij de Nederlanders uit de EU! :p
 

DeletedUser

Als we geen Belgische riem krijgen knallen wij de Nederlanders uit de EU! :p

Graag, kun je dat zo snel mogelijk realiseren? :p

Er is ooit de toezegging gedaan dat er aan deze riem gewerkt zou worden, maar tot op heden is er verder niets meer over vernomen, ook niet door ons. We zullen aan Marco vragen of hij bij Innogames weer eens kan informeren hoe het met deze riem staat. :)
 

DeletedUser10506

dat doen we net zoals filmpjesprestaties, ... ;)

Je ziet het resultaat we doen ons best :)
 

DeletedUser385

dat is dus duidelijk het enige resultaat, dat wat mods hun best gaan doen xD
 
Ok, goed om te weten dat het huidige modteam (denk niet dat er nog iemand over is van toen Miekesplace deze inof gaf) het toch ook nog blijft proberen.

Alvast bedankt al geloof ik er eerlijk gezegd zelf niet zo in dat het er ook effectief ga komen, het is al bij genoeg andere zaken bewezen dat de devs het maar blijven beloven.
 
Bovenaan