• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belgische riem ???

DeletedUser

belgische riem, graag een stuk of 10 (voor 2000 nuggets ofzo, the-west uitmelkingmode *on* )
 

DeletedUser4007

waarom zou je een belgische riem maken?
er is niet eens een belgische server :hmf:
 

DeletedUser

waarom zou je een belgische riem maken?
er is niet eens een belgische server :hmf:

Er is ook geen Nederlandse server. Er is een Nederlandstalige server. Ja, die wordt aangegeven met de Nederlandse vlag, maar dit is niet een puur Nederlandse server. Er is een groot aandeel Belgen op deze server en het lijkt mij niet zoveel moeite om er even een extra riem bij te gooien.
 

DeletedUser

Er is ook geen Nederlandse server. Er is een Nederlandstalige server. Ja, die wordt aangegeven met de Nederlandse vlag, maar dit is niet een puur Nederlandse server. Er is een groot aandeel Belgen op deze server en het lijkt mij niet zoveel moeite om er even een extra riem bij te gooien.

Alleen moet dit wel langs Marco, die het veel te druk heeft met zn centjes binnenhalen zonder wat te doen ;)

En idd waarom dat een belgische riem, dan moet er sws ook een NL-riem komen, nationalisme for life! Of gwn eeen Nederlandstalige riem...(pratende riemen hell yeah)
 

DeletedUser

Alleen moet dit wel langs Marco, die het veel te druk heeft met zn centjes binnenhalen zonder wat te doen ;)

En idd waarom dat een belgische riem, dan moet er sws ook een NL-riem komen, nationalisme for life! Of gwn eeen Nederlandstalige riem...(pratende riemen hell yeah)

Er is al een Nederlandse riem. En dit voorstel moet door de devs worden geïmplanteerd (er staat me iets van bij dat dit al soort van geaccepteerd was, maar nog niet toegevoegd).
 

DeletedUser1448

Schandalig dat er geen Belgische riem is. Als die hollanders er een hebben moeten wij er zeker eentje hebben want Belgen zijn gewoon 1000x awesomer dan hollanders :p
 

DeletedUser905

Ben ik volledig met je eens! Belgen zijn 1000x awesomer (is dat een woord?) dan Hollanders!
Maargoed dat ik een Nederlander ben, die zijn weer 1000x awesomer (volgens mij nogsteeds geen woord :p) dan Belgen :laugh::cool:
 

DeletedUser

Oh ja helemaal mee eens roller ik wil een twentse riem! Ik maak meteen een topic aan!
 

DeletedUser

Er is al een Nederlandse riem. En dit voorstel moet door de devs worden geïmplanteerd (er staat me iets van bij dat dit al soort van geaccepteerd was, maar nog niet toegevoegd).

ah oke, moet je nagaan hoe lang ik al niet meer speel xD
 

DeletedUser905

EDIT: de twentse riem is gesloten door spam, dus als ik hier nu ook spam spam spam ga zitten doen krijgt deze ook een slotje?

naamloosqv.png
 

DeletedUser

Waarom zouden er geen provinciale riemen kunnen zijn?

ga je dan voor alle staten van de vs, mexico, canada, brazilie, australie riemen maken ?
voor alle provencies van nl, fr, gb... das dan gewoon onmogelijk en onrealistisch ;)
 
Bovenaan