• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beledigingen Melden Blijkbaar GEEN Nut?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14251

Hallo,

Ik had laatst iemand gerapporteerd voor een aantal beledigingen via een Fluister chat maar blijkbaar boeit het de support niet als er iemand met het woord ''Kanker'' scheld, maar als iemand met het woord ''Mongool'' scheld krijgt ie wel gelijk strafpunten? Mijn gemelde belediging werd als volgt beantwoord ( http://prntscr.com/j1fee1 ), ik hoop dat de support hier in de toekomst wat meer op gaat letten want anders heeft het rapporteren ook niet veel nut?

Nog een fijne avond.
 

DeletedUser15915

Ik weet niet hoeveel tijd er tussen de overtreding en het melden zat. Maar als je aan de late kant meld dan kan het zo zijn dat de overtreding niet meer te zien is in de meegestuurde chatlog.

Ik dit geval kunnen er ook geen maatregelen genomen worden.
 

DeletedUser14251

Ik weet niet hoeveel tijd er tussen de overtreding en het melden zat. Maar als je aan de late kant meld dan kan het zo zijn dat de overtreding niet meer te zien is in de meegestuurde chatlog.

Ik dit geval kunnen er ook geen maatregelen genomen worden.

Ik had hem gelijk gemeld (wss zat er 1/2 min tussen de overtreding en het melden)
 
Ik zal me met deze specifieke kwestie niet bemoeien, daar ik ook niet precies weet hoe of wat er gebeurd is.
Wel ben ik het er inderdaad mee eens dat het soms wel een erg slappe bedoeling is.
Het zou ten eerste toch prima mogelijk moeten zijn om langer dan een minimale tijd te hebben voor het rapporteren van chatlogs.
Ten tweede heb ik ook wel eens gerapporteerd indien nodig wanneer bepaalde mensen echt onacceptabel los gingen (echt zeer grof) en alsnog bijna altijd zo'n melding gekregen. Het hoeft geen politiewerk te worden o.i.d., maar de straffen mogen wat mij betreft wat sneller vallen bij gewoon grof, ongepast of bewust beledigend gedrag. Alles uiteraard in de context van het gesprek en de daadwerkelijke mening/bedoeling ervan, die prima uit die context af te leiden valt.
 
ik dacht dat supportzaken niet besproken mochten worden op het forum...!!

Ging net hetzelfde zeggen. Straf voor yusuf! :D

Paragraaf 2, lid 4: "Klachten over het gedrag van medespelers binnen het spel of op het forum zijn ongewenst op het forum. Gebruik het supportsysteem om regelbreuk van een speler te melden. Open hier geen onderwerp over op het forum." (https://forum.the-west.nl/index.php?threads/forumregels.33796/#post-672905).

Individuele zaken moet je dus inderdaad niet bespreken op het forum, maar over het wel of niet houden van een algemene discussie de regels wordt niks gezegd (zo lees ik het tenminste). Engoed als het scenario van Yusuf vaker voorkomt, dan mag er inderdaad wel eens naar gekeken worden hoe grof taalgebruik e.d. beter kan worden aangepakt.
 
Laatst bewerkt:

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Laten we dit inderdaad even via het supportsysteem behandelen. Daar kunnen we de context ernaast leggen en kunnen we precies achterhalen waar deze beoordeling op gebaseerd is. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan