• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beginnede speler zoekt stad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12132

Beste mensen

Ik zoek een leuke actieve stad waar ik me beginnede stapjes kan doen. Leden en grote maakt niet uit. Ik ben zelf bereid om te storten of eventueel te bouwen. Ik ben nog klein maar ik wil erg groot worden, en ik groei snel. De plaats waar de stad staat maakt niet uit. Heb je een aanbod voor mij zet het dan hier neer.

MvG Elmo11
 

DeletedUser

Er is nog genoeg plaats voor leden in QWIIRC, de tweede stad van QWIRC.
Wij hebben behoefte aan fortvechters, al ben ik zelf bouwer (voor de forten dus).

Stuur eens een telegram naar Eastside Idea, en misschien mag ik je binnenkort verwelkomen :D
 

DeletedUser12132

Er is nog genoeg plaats voor leden in QWIIRC, de tweede stad van QWIRC.
Wij hebben behoefte aan fortvechters, al ben ik zelf bouwer (voor de forten dus).

Stuur eens een telegram naar Eastside Idea, en misschien mag ik je binnenkort verwelkomen :D

Oke bedankt. Ik wacht even nog op andere aanbodden, en als er geen andere komen, of geen andere die mij leuk lijken dan contacteer ik hem wel even.
 

DeletedUser12132

Er is nog genoeg plaats voor leden in QWIIRC, de tweede stad van QWIRC.
Wij hebben behoefte aan fortvechters, al ben ik zelf bouwer (voor de forten dus).

Stuur eens een telegram naar Eastside Idea, en misschien mag ik je binnenkort verwelkomen :D

Ik ga in deze stad. Hir op kan een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan