• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bedenk jij de nieuwe karakterklasse?

DeletedUser

2JBsWD0.png

lxuVr6B.png


Iedereen kent de cowboys, greenhorns en bandieten van het wilde westen wel. Maar welke karakterklasse ontbreekt er volgens jou nog?

Laat je creativiteit de vrije loop en bedenk de meest handige, grappige of absurde karakterklasse!
Wat moet er minimum bij?
  • naam
  • eigenschappen/voordelen
  • bijzonder voorwerp
  • questlijn (min. 3 opdrachten)
  • wie wil mag extra's toevoegen (meer opdrachten uitwerken, plaatjes, ...)
Eén deelname per speler. Gevoelige thema's zijn niet toegelaten. (grove overtredingen zullen bestraft worden)

De beste inzendingen zullen beloond worden:
  • Meest creatieve inzending: Rudolph (en we hangen je portret op in de geheime mod vergaderruimte)
  • Meest haalbare/realistische inzending: Olifanten geweer (en we hangen je portret op in de geheime mod vergaderruimte)
  • Eervolle vermelding: 200 nuggets
Je inzending moet ten laatste ingestuurd zijn op maandag 18 mei.

Een voorbeeld inzending:
De dronkaard
"Laten we... BURP... ja wat eigenlijk?"

+ 20% regeneratie bij het slapen
+ je kan 1 extra buff actief hebben, je bent immers niet vies van wat versterkende middelen
+ verhoogde raakkans in een foutgevecht wanneer je een glas water bij je draagt (en je nuchter vecht)

Leeg whiskeyglas: -5 image, +10 dierlijk instinct (je ziet namelijk overal beestjes)

1. Oh, wat doet m'n hoofd toch zo'n pijn. Wat moet je? Kan hier dan eens niemand rustig z'n roes uitslapen? Bezorg me eerst wat water, als je met me wil praten.
Benodigdheden: glas water 0/5
Beloning: 200 ervaring, 200$
2. Dat is al iets beter. Ik voel me zo verschrikkelijk moe. Afspraak morgenvroeg om 8u, dan ben ik weer zo fris als een hoentje!
Tip: zou hij werkelijk op tijd uit zijn bed raken? Hij slaapt vast tot de middag...
Benodigdheden: slapen 0/16 uren, kan enkel afgesloten worden tussen 11 en 16u)
Beloning: 600 ervaring
3. Ah, daar ben je! Wil je wat drinken? Wat?! Je denkt dat we beter limonade drinken... Vooruit dan maar, laten we dat eens proberen.
Benodigdheden: 0/2 sinaasappels, 0/2 glazen water
Beloning: 400$

Veel plezier!
Indienen kan door een privé bericht op het forum te sturen naar Tyrus (niet ingame).

5CQgt3Jm.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan