• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aww yeah - wanneer komt deze update naar .nl?

update maakt me niet zoveel uit
het gaat mij meer over de bekendmaking om 18:00 de dag van te voren
zo ga je niet met spelers om

Aangezien het op andere servers ook maar 2 dagen of zelfs zoals hier 1 dag op voorhand is aangekondigd zal de fout wel bij Inno zelf liggen. Het is niet de 1e keer dat er gebrekkige/laattijdige communicatie is tussen de coma's en Inno.
 

DeletedUser14782

pfff, ben je net (lees: een maand terug) geskilled van puur handvaardigheid naar puur handel drijven om die 3e sleutel bij RRH te kunnen vinden, gebeurt dit ...
 

DeletedUser3012

pfff, ben je net (lees: een maand terug) geskilled van puur handvaardigheid naar puur handel drijven om die 3e sleutel bij RRH te kunnen vinden, gebeurt dit ...

Als er niets veranderd is aan de eisen voor het vinden van de 3e sleutel is er niets aan de hand. Je zult dan nog steeds ≥ 1000 AP moeten inbrengen. ;)
 

DeletedUser6377

pfff, ben je net (lees: een maand terug) geskilled van puur handvaardigheid naar puur handel drijven om die 3e sleutel bij RRH te kunnen vinden, gebeurt dit ...

Deze update was al maanden geleden aangekondigd dat ie ergens dit jaar zou komen.
 

DeletedUser14782

Zou je denken huipie? :p

@maxy, klopt, maar ze beloven wel meer, die lui van Inno. Bovendien verwacht ik niet dat de gemiddelde speler de Roadmap doorleest
 

DeletedUser12590

Zou je denken huipie? :p

@maxy, klopt, maar ze beloven wel meer, die lui van Inno. Bovendien verwacht ik niet dat de gemiddelde speler de Roadmap doorleest

Ik vraag me zelf eerder af of innogames zich wel houdt aan zijn eigen roadmap. Ik wacht nog steeds of de nieuwe features voor de forten.
 
Innogames hoeft zich niet te houden aan de roadmap. De roadmap is slechts een voorproefje op wat kan komen, het betekent niet dat alles wat in de roadmap staat ook ingevoerd wordt.
 

DeletedUser15363

Klopt.

Maar zitten bij deze update nou ook de multiplayer arbeiden?
 

DeletedUser15363

Hopen dat die er volgende keer wel bijkomen. Zijn er verder nog dingen die wel aangekondigd waren, maar niet komen?
___
Hij is er :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6801

beetje balen, had 4x 2uur als rondreizende handelaar aanstaan. Al die arbeiden zijn stopgezet, maar mijn actiepunten heb ik niet teruggekregen.

Maar goed, zo'n tijdelijk probleempje is er altijd wel. Ben benieuwd hoe het gaat worden, eindelijk echt een update die niet gericht is op het visuele gedeelte maar de inhoud van het spel.
 

DeletedUser6801

oh, slecht gelezen dan :) Ik dacht alleen de quests. Maar goed, tijdelijk probleempje. Ik overleef het wel zo
 

DeletedUser

Eindelijk kan je nuggets krijgen zonder dat je ze hoeft te kopen :up:
 
Bovenaan