• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avontuur shop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16548

Het zou handig/fijn zijn als de veteranenpunten shop een beetje uitgebreid wordt.

Ik had begrepen dat dit eerder als een plan was maar dan ben ik wel benieuwd waarom het niet van de grond is gekomen en of het ooit nog gaat gebeuren want eerlijk is eerlijk atm is de shop erg leeg en slecht. Doe bijv de 1%xp er voor 3k in ofzo, gwn iets dat nog een beetje de moeite waard is.
 

DeletedUser14167

ik vind de shop zo wel goed, alleen random kist vind ik iets te duur.
 

DeletedUser14251

Mogen naar mijn mening ook meer spul inkomen, maar denk niet dat een van de mods (hier van de nl) zin heeft om dit idee door te sturen, dus je kan het het beste op de .net forum of .de forum proberen :)
 

DeletedUser16548

Tja ik vond de avo's een goede set van tw omdat er meer 'actie' als het ware in komt maar vervolgens laten ze hun goede idee doodbloeden en dit is gwn zonde.

Ik zou ook eigenlijk hier graag wat van muf muf over horen.
 

DeletedUser4130

Vermits dit topic een dubbel is van deze, gaan we beter daar verder. Heb daar ook een samenvatting gezet wat we verder met het idee kunnen doen. Tot nader order gaat deze dan dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan